Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme. Riadenia nápojových značiek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácka kyselka sa ujme Kristýna Tomečková. Novou marketingovou manažérkou minerálnej vody značky Mattoni je Miroslava Moravcová. V nových pozíciách obe zúročia dlhoročné skúsenosti s riadením lokálnych i medzinárodných značiek z oblasti rýchloobrátkového tovaru.
Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovskej dovolenke. Predtým pôsobila takmer osem rokov na obchodných a marketingových pozíciách v spoločnostiach Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric. Vyštudovala obchodné právo na Fakulte medziročných vzťahov VŠE Praha a získala magisterský titul v odbore reklamy a podnikania na Universidad de Barcelona.
Miroslava Moracvová pôsobí v skupine Mattoni 1873 už od roka 2016. Postupne pracovala na rôznych marketingových pozíciách u nápojových značiek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácka kyselka či Aquila, zodpovedala za riadenie značiek Mattoni 1873 v Rakúsku. Pred príchodom do spoločnosti pôsobila ako manažérka značiek vo firmách Palma Bratislava, Henkel Beauty Care Bratislava, Bongrain/Savencia Milex NMNV a Pribina-TPK /Praha.
Je absolventkou Fakulty manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave, kde vyštudovala Medzinárodné ekonomické vzťahy a Strategický manažment a marketing.