logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Najkrajšie sviatky roka sú tu a s nimi prichádza aj hviezdna novinka zo série IQOS ILUMA –...
  • Správa o otvorení talianskeho supermarketu Cortelazzi v Bratislave zaujala v novembri čitateľov...
  • V najväčšom prieskume spotrebiteľskej dôvery si Slováci po ôsmy raz zvolili značky, ktorým veria...
  • Už v prvom štvrťroku budúceho roka by všetky predajne Fresh Plus, ktoré patria spoločnosti...

Mattoni 1873 posilňuje marketingový tím

15. januára 2021
Správy 0
1804
Mattoni 1873 posilňuje marketingový tím

Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových značiek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácka kyselka sa ujme Kristýna Tomečková. Novou marketingovou manažérkou minerálnej vody značky Mattoni je Miroslava Moravcová. V nových pozíciách obe zúročia dlhoročné skúsenosti s riadením lokálnych i medzinárodných značiek z oblasti rýchloobrátkového tovaru.

Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovskej dovolenke. Predtým pôsobila takmer osem rokov na obchodných a marketingových pozíciách v spoločnostiach Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric. Vyštudovala obchodné právo na Fakulte medziročných vzťahov VŠE Praha a získala magisterský titul v odbore reklamy a podnikania na Universidad de Barcelona.

Miroslava Moracvová pôsobí v skupine Mattoni 1873 už od roka 2016. Postupne pracovala na rôznych marketingových pozíciách u nápojových značiek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácka kyselka či Aquila,  zodpovedala za riadenie značiek Mattoni 1873 v Rakúsku. Pred príchodom do spoločnosti pôsobila ako manažérka značiek vo firmách Palma Bratislava, Henkel Beauty Care Bratislava, Bongrain/Savencia Milex NMNV a Pribina-TPK /Praha.

Je absolventkou Fakulty manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave, kde vyštudovala Medzinárodné ekonomické vzťahy a Strategický manažment a marketing.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Vianoce bez dymu a aj cigaretového zápachu. IQOS uviedol vianočnú limitovanú edíciu STARDRIFT

Najkrajšie sviatky roka sú tu a s nimi prichádza aj hviezdna novinka zo série IQOS ILUMA – limitovaná edícia STARDRIFT. V predaji je od 4. decembra. Vianočná nákupná horúčka je tu. Darčeky, hľadanie inšpirácii a vo finále obdarovanie svojich najbližších je tiež dôležitou súčasťou decembrového kolobehu. Nájsť to pravé pre osobu, na ktorej záleží, môže byť […]

Kontroly SOI odhalili vážny problém. Cigarety si kúpi každé tretie dieťa

K cigaretám sa stále bez problémov dostanú nielen tínedžeri, ale aj deti. Nepýtajú si len klasické cigarety, ale stále častejšie siahajú po e-cigaretách či nikotínových vrecúškach. Potvrdili to aj aktuálne kontroly Slovenskej obchodnej inšpekcie, ktoré v spolupráci s iniciatívou Na veku záleží prebiehali po celom Slovensku. Tie odhalili vážny problém. Cigarety či iné produkty určené na fajčenie si […]

Slovensko bez ohorkov? Tabakové spoločnosti vytvárajú systém, ktorý má znížiť negatívne vplyvy odpadu z ich výrobkov.

Menej voľne pohodených cigaretových ohorkov, osveta o environmentálnych rizikách a správnom nakladaní s týmto druhom odpadu, ale i podpora inovatívnych spôsobov jeho využitia. To sú ciele novovzniknutej spoločnosti SPAK-EKO, a.s., ktorá zastrešuje aktivity tabakových spoločností zamerané na znižovanie vplyvu odpadu z ich výrobkov na životné prostredie. Vytvorenie špecializovanej spoločnosti má pomôcť naplniť prísne požiadavky, ktoré prináša nová […]

Sodastream je opäť bližšie k zákazníkom, kúpiť sa dá už aj v predajniach Billa

V predajniach BILLA si zákazníci môžu zakúpiť už aj sortiment SodaStream a vymeniť originálne bombičky. Spoluprácou BILLA rozšírila svoje portfólio udržateľného tovaru, SodaStream dostupnosť svojich výrobkov a služieb. Od novembra pribudol k viac než 1000 autorizovaným predajcom SodaStream nový partner. V sieti potravín BILLA si zákazníci môžu spolu s bežným nákupom zakúpiť aj prístroj SodaStream, […]

Kongres SLOVLOG 16 odhalil potenciál umelej inteligencie v logistike

Kongres SLOVLOG 16 odhalil potenciál umelej inteligencie v logistike Umelá inteligencia už nie je konceptom neurčitej budúcnosti, ale reálnym nástrojom s každodenným využitím aj v plánovaní a riadení logistických procesov. Poodhaliť potenciál tejto technológie bolo cieľom, ktorý si stanovil tohoročný prestížny logistický kongres SLOVLOG. O dôležitosti a aktuálnosti hlavnej témy 16. ročníka kongresu svedčí aj fakt, že počet účastníkov, ktorí […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

30. 11. 2023, galavečer Dôveryhodné značky, Bratislava

20. – 21. 3. 2024, kongres Samoška, Košice

25. 4. 2024, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

Profily

Obchod očami

Obchod očami Štefana Mácsadiho, predsedu predstavenstva Coop Jednoty Nové Zámky: Bratislavský zákazník vyhľadáva akciový tovar menej

8. novembra 2023

Martin Krajčovič, predseda, Slovenská aliancia moderného obchodu: Obchodníci infláciu tlmili

19. októbra 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera