logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ministerstvo financií SR (MFSR) predložilo návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách. Po novom...
  • Nay oznámila uzavretie dohody so spoločnosťou Kappenberger + Braun GmbH & Co o kúpe...
  • V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných...
  • Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových...

Bratislavská pobočka DPD sa presťahuje

12. januára 2021
Správy 0
125
Bratislavská pobočka DPD sa presťahuje

Skladové priestory a centrála kuriérskej spoločnosti DPD by sa už čoskoro mali presťahovať do lokality Pharos, ktorá sa nachádza v blízkosti bratislavského letiska. Nový areál otvorí svoje brány v druhej polovici roka 2021.

Nová centrála a kľúčové skladové priestory kuriérskej spoločnosti DPD sa budú rozprestierať na ploche 28 tisíc metrov štvorcových. Príznačné by mali byť najmä rýchlejším priamym napojením na európsku sieť DPDgroup. Prostredníctvom moderných technológií by mala kuriérska spoločnosť po novom spracovať až desaťtisíc balíkov za hodinu.

Pred dvoma rokmi sme sa museli rozhodnúť, či naďalej ostať v starších, no z logistického pohľadu nie ideálnych priestoroch, alebo investovať do procesu, ktorý nám v konečnom dôsledku pomôže udržať rast nákladov pod lepšou kontrolou, čím docielime aj pomalší rast cien pre našich zákazníkov,“ vysvetľuje Peter Pavuk, generálny riaditeľ kuriérskej spoločnosti DPD na Slovensku. Bez tejto investície, by podľa neho ceny museli rásť dynamickejšie.

Samotné skladové priestory budú zaberať plochu 6500 štvorcových metrov a centrála spoločnosti sa bude rozprestierať na 1600 štvorcových metroch. Ďalšie časti pozemku budú slúžiť na manipuláciu so zásielkami a stojisko pre 45 dopravných kontajnerov. Skladové priestory budú spĺňať priestorové aj technologické požiadavky, ktoré v súčasnosti kuriérske služby vyžadujú a pomôžu výrazne urýchliť dopravu zásielok.

Priestory sú navrhnuté tak, aby znížili energetickú náročnosť prevádzky. V areáli sú tiež plánované rýchlo nabíjačky pre elektrické dodávky. Do roku 2025 má spoločnosť ambíciu doručovať zásielky z bratislavskej pobočky výhradne elektrickými dodávkami.

Súvisiace články:

Zásielky spoločnosti DPD doručuje v Bratislave cyklokuriér DPD zjednodušila doručovanie zásielok Prieskum: Zákazníci e-shopov robia takmer každý šiesty nákup online Kuriérske spoločnosti hlásia extrémny nárast objednávok z e-shopov

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.6k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.3k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.6k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.8k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

11. 2. 2021, Best of in-store, POPAI CE, Online

27. – 30. 4. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

„Jožko Farmárik nie je len o obchodoch, má hlbšiu myšlienku,“ tvrdí Jozef Šiška, majiteľ siete predajní

4. novembra 2019

Profily

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Na sídlisku vonia Francúzsko

12. novembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok