logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ministerstvo financií SR (MFSR) predložilo návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách. Po novom...
  • Nay oznámila uzavretie dohody so spoločnosťou Kappenberger + Braun GmbH & Co o kúpe...
  • V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných...
  • Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových...

Kaufland prichádza do nového roka s cieľom rozvoja udržateľnosti

11. januára 2021
Správy 0
223
Kaufland prichádza do nového roka s cieľom rozvoja udržateľnosti

Reťazec Kaufland na Slovensku informoval o cieľoch, ktoré si stanovil do nového roka 2021. Väčšina nových záväzkov spoločnosti sa týka rozvoja udržateľnosti. V pláne má rozšírenie sortimentu zdravých potravín v radoch privátnych značiek, predaj textílií s certifikáciou GOTS, rozšírenie ponuky slovenských produktov či zníženie plastov.

Spoločnosť Kaufland sa v novom roku zameria na aktivity a záväzky združené do piatich hlavných oblastí, a to v rámci produkcie, tvorby sortimentu, miesta predaja, prevádzkových procesov a spoločenskej angažovanosti.

Zdravší sortiment a označenie Nutri-Score

V každej z piatich oblastí reťazec na najbližšie tri roky prijal konkrétne záväzky. Jedným z cieľov je tak najmä rozšírenie zdravších výrobkov zo sortimentu privátnych značiek, v rámci ktorého sa spoločnosť zamerala na zníženie obsahu tuku, soli a cukru. V spolupráci s dodávateľmi dnes ponúka 43 takýchto produktov zo sortimentu mliečnych výrobkov, nealko nápojov, nátierok, mrazených, pekárskych a mäsových výrobkov. Na uľahčenie nastavenia nutrične vyváženej stravy pre zákazníkov si dal reťazec za cieľ uviesť pri svojich produktoch aj označenie Nutri-Score.

V súlade s novými trendmi vo výžive reťazec reflektuje taktiež výraznejší rast dopytu spotrebiteľov po alternatívach mäsa a mäsových výrobkoch. Kaufland reaguje na požiadavky zákazníkov a pod vlastnou značkou K – Take it veggie ponúka bezmäsité produkty označené pečaťou V-label a v mnohých prípadoch aj v bio kvalite. V ponuke má tak aktuálne 120 vegetariánskych a vegánskych produktov. Do konca roka 2023 si reťazec stanovil rozšíriť sortiment vegetariánskych a vegánskych produktov o 50 %.

S rozširovaním zdravšieho sortimentu súvisia i ďalšie plány Kauflandu, a to zredukovať či zamedziť pridávanie škodlivých látok a chemikálií do procesu výroby. Spoločnosť tak vypracovala interné smernice, ktoré by mali dodávatelia po novom spĺňať. Týkať sa budú napríklad dodávateľov mäsa či dodávateľov ovocia a zeleniny. Stopka škodlivým látkam platí tiež pri výrobe textílií. Pred piatimi rokmi reťazec pristúpil k Detox záväzku s cieľom odstrániť z výroby textilu a obuvi chemikálie nebezpečné pre ľudí a životné prostredie. Do konca kalendárneho roka 2021 sa reťazec zaviazal ponúkať v sortimente všetky textilné bavlnené produkty privátnych značiek z Bio bavlny  a s certifikátom GOTS.

Kaufland v obchodnom roku 2020 v číslach:

  • 70 predajní;
  • 1 logistické centrum;
  • 7 205 zamestnancov;
  • 997 dodávateľov;
  • 15 958 potravinových výrobkov;
  • Z toho 1 857 potravinových výrobkov vlastných značiek;
  • 5 493 nepotravinových výrobkov;
  • Z toho 1 252 nepotravinových výrobkov vlastných značiek.

 

Súvisiace články:

Kaufland sa stal rastlinným reťazcom roka Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny. Billa reaguje projektom „Doba slovenská“ Kaufland na Slovensku oslavuje 20 rokov Verejnosť rozhodla o najdôveryhodnejších značkách roka 2020

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.6k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.3k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.6k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.8k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

11. 2. 2021, Best of in-store, POPAI CE, Online

27. – 30. 4. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

„Jožko Farmárik nie je len o obchodoch, má hlbšiu myšlienku,“ tvrdí Jozef Šiška, majiteľ siete predajní

4. novembra 2019

Profily

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Na sídlisku vonia Francúzsko

12. novembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok