Nábytkárska spoločnosť Asko – Nábytok oslavuje 30 rokov svojej existencie. Do novej dekády vstupuje s radikálnou zmenou marketingovej komunikácie, ktorá sa dotkne najmä redizajnu letákov, reklamných spotov i OOH kampaní.
Spoločnosť Asko – Nábytok oslavuje výročie svojho pôsobenia na trhu rozsiahlym redizajnom a zmenou v marketingovej komunikácii. Jednou z najväčších zmien je komplexná zmena vizuálu i distribúcie letákov, ktoré budú po novom obsahovať len tretinu pôvodných artiklov. Zvyšné špeciálne akcie spoločnosť plánuje komunikovať prostredníctvom online ponúk.
,,Ťažiskovými bodmi našej doterajšej stratégie boli letáky s distribúciou v miestach našich predajní na 14-dňovej báze spoločne s desaťsekundovými spotmi zameranými na výhodné ponuky nábytku. V roku 2021 sme pre Asko – Nábytok po prvýkrát v histórii upustili od takto vysokej frekvencie distribúcie a kompletne zmenili aj vizuálnu podobu našich letákov. Predĺžili sme reklamné spoty a zmeny vykonali aj v OOH formátoch,“ hovorí Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti Asko – Nábytok.
Letáky jedenkrát za mesiac a založenie štvrťročníka
,,Od tohto roka bude distribúcia letákov iba jedenkrát za mesiac, a to v úplne inovatívnom formáte, založenom na inšpiráciách. A práve inšpirácia je tiež ústredným motívom novovzniknutého štvrťročníka o bývaní, ktorým chceme zákazníkom prinášať nápady a rady, ako zariadiť svoj domov, ale aj reálne interiéry našich zákazníkov, tipy interiérových dizajnérov alebo rozhovory so zaujímavými osobnosťami o ich bývaní,“ upozorňuje Andrea Štěpánová na nový formát, ktorý bude vychádzať v náklade 820 000 ks na českom trhu a 390 330 ks na slovenskom trhu. Distribuovaný bude podobne ako leták do domácností v okolí predajní, ale aj stálym zákazníkom a obchodným partnerom.
Zmeny sú pre tento rok v spoločnosti plánované aj vo využití televíznej reklamy. Doteraz Asko – Nábytok pracovalo s desaťsekundovými spotmi vysielanými od štvrtka do nedele. Teraz prechádza k masívnejšej kampani. Ďalšou novinkou v rámci marketingu je aj intenzívnejšia OOH kampaň, ktorá bude v tomto roku prebiehať po dobu štyroch mesiacov v mestách s predajňami Asko – Nábytok.