logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ministerstvo financií SR (MFSR) predložilo návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách. Po novom...
  • Nay oznámila uzavretie dohody so spoločnosťou Kappenberger + Braun GmbH & Co o kúpe...
  • V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných...
  • Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových...

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

Domáce konferencie 0
235
27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

Ôsmy ročník českého a slovenského obalového kongresu OBALKO, ktorý sa bude konať v dňoch 27. – 28. januára 2021, ponúka bohatý program. Viac ako 40 rečníkov vás bude inšpirovať v rámci dvoch desiatok prezentácií, prípadových štúdií a panelových diskusií. Prednášajúci budú naživo prezentovať v Aquapalace Hotel Prague a zvyšok českého a slovenského obalového trhu sa zúčastní online prostredníctvom živého prenosu. Časopis Tovar&Predaj je mediálnym partnerom kongresu.

Hlavná téma ôsmeho ročníka: „Zákazník a obal“

Hlavnou témou tohtoročného kongresu je „Zákazník a obal“. Obal je totiž prvou vecou, ktorú zákazník (spotrebiteľ) vidí pri výbere produktu. Pomáha mu pochopiť, čo je daný produkt, a motivuje ho ku kúpe výrobku. Ale „zákazník“ nie je len spotrebiteľ; má aj B2B význam, je to zároveň aj náš klient. A preto sa na kongrese porozprávame nielen o tom, čo očakáva od obalov spotrebiteľ, ale aj ako medzi sebou komunikujeme v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov.

Prvý blok spoločného dopoludňajšieho programu bude v zmysle Zákazník ako klient. Namiesto jedného kľúčového rečníka zahája kongres hneď traja zástupcovia hlavných odborov pre obalový trh – automotive, FMCG a retail. Pozvanie na kongres prijali Jana Volfová z firmy Škoda Auto (zástupkyňa odboru automotive), Pavel Komůrka zo spoločnosti Orkla (zástupca FMCG) a Jaroslav Vodáček zo spoločnosti Tesco Stores (zástupca retailu). Ak vás zaujíma, čo očakávajú od českého a slovenského obalového priemyslu a aké špecifiká má slovenský a český obalový trh v porovnaní s trhmi v iných krajinách, nenechajte si ich prezentácie ujsť.

Spoločnosť GfK sa stala partnerom prieskumu trhu kongresu. Ladislav Csengeri predstaví výsledky unikátneho prieskumu, ktorý agentúra GfK uskutočnila v lete 2020 na spotrebiteľoch po celej Európe, na tému postoja domácností k plastovým obalom, triedeniu a recyklácii. K hlavnej časti programu neodmysliteľne patrí aj panelová diskusia. Na tému Spotrebiteľ a obal bude diskutovať šesť kľúčových hráčov na trhu: Michaela Franeková (Unilever), Gabriela Bechynská (Mondelez), Pavel Komůrka (Orkla), Petr Baudyš (Penny Market), Martin Dulava (Lineart) a Martin Hejl (Thimm Pack’n’Display).

Sekcia Marketing & dizajn – ako obal môže pomôcť zvýšiť predaj

Sekcia Marketing & dizajn je ako každý rok venovaná obalom (Packaging) ako piatim P v marketingovom mixe podľa hlavných štyroch parametrov: Product (výrobok), Price (cena), Place (miesto) a Promotion (propagácia). Vďaka aktuálnym prípadovým štúdiám zistíme, ako obal môže pomôcť zvýšiť predaj.

Prvá prezentácia od Andrey Vozníkovej z agentúry Nielsen ukáže na konkrétnych príkladoch značiek z FMCG trhu z iných krajín, aký mal vplyv redesign obalu na celkový predaj. Konkrétny príklad z českého trhu potom ponúkne Gabriela Adámková z maloobchodného reťazca Albert, ktorá spoločne s Martinom Dulavom z agentúry Lineart bude hovoriť o vplyve nového dizajnu obalov na predaj a vnímanie značky Albert.

Nebudú chýbať ani najmodernejšie technológie: Martin Goszler (Fiala&Šebek) a Petr Kaczor (Thimm Pack’n’Display) spoločne predstavia digitálne technológie v službách obaliarov, ktoré ponúkajú jednak úsporu času, ako aj obrovský priestor pre kreativitu. Jiří Havránek zo spoločnosti Colognia Press a Martin Bělík z Dataline Technology v prezentácii Ja chcem ten obal! potom pripomenú, že obal hrá dôležitú úlohu aj pri online predaji. Na záver workshopu bude hovoriť Pavla Cihlářová z GS1 Czech Republic o novinke GS1 Digital Link – o efektívnej komunikácii so spotrebiteľom.

Sekcia Technológie & transport – k obalom patria efektívne baliace procesy

Technologická a transportná sekcia bude venovaná témam, ako sú robotizácia a automatizácia balenia alebo prepravné balenie. Unikátny pohľad pod pokrievku najväčšieho pivovaru v Českej republike a zároveň jedného z najväčších klientov pre obalový priemysel, ponúkne prezentácia Ako zvládnuť plechovkový boom? od Martiny Vajskebrové zo spoločnosti Plzeňský Prazdroj. Nasledovať bude prípadová štúdia s názvom Obal, ktorý predá, František Oľha zo slovenskej agentúry Cofin a Tomáš Kugler od dodávateľa tlačových riešení Konica Minolta predstaví digitálne získanie náhradných obalov s pridanou hodnotou.

Michal Vosyka, zástupca jedného z najväčších logistických dodávateľov v strednej Európe HOPI Holding, odpovie vo svojej prezentácii na otázku, či existujú dostatočne rýchle, lacné a flexibilné logistické riešenia, pripravené na to, čo ešte len príde. V druhej prípadovej štúdii workshopu budú hovoriť zástupcovia dvoch odlišných spoločností – Lukáš Formánek z DZ Dražice a Franco Stessens z Franke Group – o tom, ako sa im spoločne s dodávateľom Smurfit Kappa podarilo vyvinúť monomateriálové riešenie ako ideálny spôsob, ako snúbiť udržateľnosť s funkčnosťou a praktickosťou.

Koniec sekcie Technológie a transport bude patriť diskusii. Traja zástupcovia popredných e-shopov z troch sektorov – Tomáš Haškovec z e-shopu s pet segmentom Spokojenypes.cz, zástupca internetovej parfumérie Notino a zástupca e-shopu s módou – sa budú snažiť spoločne so Zdeňkom Suchitrom z firmy Smurfit Kappa nájsť obalový ideál pre e-shopy.

Nová sekcia Udržateľnosť

Tohtoročná novinka v programe – sekcia Udržateľnosť – je zameraná na koncepciu obehového hospodárstva, šikovný dizajn, ktorý je optimálny pre recykláciu, začlenenie recyklovaných materiálov do nových obalov a minimalizáciu negatívnych dopadov obalov na životné prostredie.

Dve praktické prípadové štúdie zaháji v sekcii Udržateľnosť. Olin Novák, komerčný riaditeľ popredného potravinárskeho e-shopu Rohlik.cz. Predstaví udržateľnosť podľa Rohlíku v prezentácii Lepšie jedlo, lepší svet. Následne v spoločnej prezentácii generálni riaditelia Greiner Packaging Slušovice a Olma – Ivo Benda a Martin Krystián – načrtnú svoj pohľad na udržateľnosť obalov a ukážu, čo spolu firmy pre životné prostredie už urobili.

A to zďaleka nie je všetko: jedna z priekopníčok v oblasti posudzovania životného cyklu (LCA) v Českej republike, Marie Tichá, povie, aké kroky by sa mali podniknúť, aby obaly boli skutočne udržateľné. Sekcia Udržateľnosť sa bude venovať tiež recyklácii. Vypočujete si prezentáciu Roberta Suchopy, vedúceho projektu PYREKOL, výskumného centra UniCRE, kde testujú spôsob, ako pomocou chemickej recyklácie (pyrolýzy) premeniť odpadové plasty na vstupnú surovinu na výrobu nových plastov.

Potom Jan Maršák, riaditeľ odboru odpadov Ministerstva životného prostredia ČR, predstaví novú legislatívu odpadového hospodárstva a jej dopad na český obalový trh. A na konci sekcie budeme debatovať o recyklácii so zástupcami recyklačných spoločností a triediacich liniek v interaktívnej panelovej diskusii pod záštitou AOS Eko-kom. Zaujíma vás, čo sa naozaj stane s obalom po tom, čo ho spotrebiteľ odhodí do farebného kontajnera?

Registrácia otvorená

Registrácia pre online účasť na kongrese je otvorená na www.obalko.cz/registrace. Každý registrovaný účastník získa unikátny prístup k online prenosu vo Full HD s profesionálnou réžiou, možnosť zapojiť sa do diskusie a klásť otázky rečníkom cez Slido, prístup k záznamu celého kongresu po akcii, prístup k prezentáciám vybraných rečníkov po akcii, ročné predplatné tlačeného časopisu Svět balení a 40 stránkový tlačený report z kongresu OBALKO zaslaný spoločne s časopisom Svět balení. A ešte navyše, účastníkom, ktorí sa zaregistrujú do 15. januára 2021, pošleme balík s materiálmi a darčekmi od partnerov kongresu priamo na ich adresu.

O možnosti osobnej účasti na kongrese budú organizátori informovať vzhľadom na vládne opatrenia, ktoré budú platné pre dobu konania kongresu. Prednosť budú mať účastníci, ktorí sú registrovaní pre online prenos, a partneri kongresu. Tak neváhajte a registrujte sa na online prenos, alebo kontaktujte organizátorov pre možnosti partnerstva!

Súvisiace články:

Ôsmy ročník kongresu OBALKO sa bude konať na konci januára – naživo a online Výrobcovia nápojov vyzývajú k zvýšeniu zberu a recyklácii PET fliaš Správcu zálohového systému založí Konzorcium výrobcov nápojov a maloobchodníkov Výrobcovia nápojov a obchodníci odklad zálohovania privítali

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.6k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.3k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.6k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.8k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

11. 2. 2021, Best of in-store, POPAI CE, Online

27. – 30. 4. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

„Jožko Farmárik nie je len o obchodoch, má hlbšiu myšlienku,“ tvrdí Jozef Šiška, majiteľ siete predajní

4. novembra 2019

Profily

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Na sídlisku vonia Francúzsko

12. novembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok