logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ministerstvo financií SR (MFSR) predložilo návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách. Po novom...
  • Nay oznámila uzavretie dohody so spoločnosťou Kappenberger + Braun GmbH & Co o kúpe...
  • V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných...
  • Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových...

Lidl otvoril novú predajňu v Bratislave

4. januára 2021
Správy 0
175
Lidl otvoril novú predajňu v Bratislave

Diskontný reťazec Lidl má na Slovensku už 147 predajní. Najnovšiu otvoril v bratislavskej mestskej časti Podunajské Biskupice. V hlavnom meste má tak sieť už 18 predajní, v najnovšej zamestná 35 ľudí. V roku 2020 otvoril Lidl osem predajní, čo pre spoločnosť znamenalo najvýraznejšiu expanziu od roku 2009. Zároveň pokračuje v modernizácii už existujúcich prevádzok.

Predajná plocha novej prevádzky má rozlohu 1300 metrov štvorcových. Lidl uvádza, že najnovšia predajňa predstavuje jednu z technologicky najmodernejších. Je vybavená energeticky úspornými LED technológiami pri osvetlení a viac denného svetla zabezpečuje taktiež presklená fasáda. Súčasťou vzduchotechniky sú filtre, ktorých účelom je lepšie zachytávanie nového koronavírusu tak, aby sa vo vyčistenom vzduchu nedostávali späť do predajne.

Novinkou predajne sú taktiež elektronické cenovky pre sortiment ovocia a zeleniny, ktorých výhodou je úspora papiera, ako aj jednoduchšia orientácie pre zákazníkov či obsluha pre personál. Na parkovisku tejto predajne sa bude nachádzať aj nabíjačka pre elektromobily, ktorá bude pre zákazníkov k dispozícií bezplatne. Na časti parkoviska použil Lidl po prvýkrát retenčnú dlažbu, cez ktorú sa voda dostane do podložia a následne sa späť vyparuje do ovzdušia. Parkovisko má kapacitu 99 miest.

Bratislavská predajňa podobne ako ostatné prevádzky reťazca poskytuje zákazníkom možnosť zapojiť sa do komunitných projektov organizovaných Lidlom, akými sú napríklad výsadba stromčekov v Tatrách, iniciatíva Od začiatku v dobrých rukách či potravinová zbierka Podeľ sa a pomôž. Zákazníci taktiež môžu pomôcť vyčistiť slovenské rieky a vodné nádrže od plastov v rámci projektu Nenechajme to plávať.

Súvisiace články:

Lidl umožní zákazníkom v Ružinove recyklovať PET fľaše a plechovky Lidl otvoril 145. predajňu na Slovensku Lidl otvorí svoju 140. predajňu na Slovensku, tentokrát v Žiline

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.6k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.3k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.6k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.8k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

11. 2. 2021, Best of in-store, POPAI CE, Online

27. – 30. 4. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

„Jožko Farmárik nie je len o obchodoch, má hlbšiu myšlienku,“ tvrdí Jozef Šiška, majiteľ siete predajní

4. novembra 2019

Profily

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Na sídlisku vonia Francúzsko

12. novembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok