logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Ôsmy ročník kongresu OBALKO sa bude konať na konci januára – naživo a online

6. decembra 2020
Správy 0
1254
Ôsmy ročník kongresu OBALKO sa bude konať na konci januára – naživo a online

Ôsmy ročník českého a slovenského obalového kongresu OBALKO sa bude konať v dňoch 27. – 28. januára 2021. Na nový termín bol presunutý z pôvodného októbrového pre pandémiu koronavírusu. Takmer všetci zo 44 rečníkov potvrdili organizátorom kongresu svoju účasť aj v januárovom termíne. A prvýkrát bude kongres OBALKO hybridný, čo znamená, že prednášajúci budú naživo prezentovať v hoteli Aquapalace Prague s obmedzeným počtom účastníkov (s ohľadom na vládne opatrenia, ktoré budú platné aj v dobe konania kongresu) a zvyšok českého a slovenského obalového trhu sa zúčastní online prostredníctvom živého prenosu. Časopis Tovar&Predaj je mediálnym partnerom kongresu.

Prečítajte si tiež
Prvá ochutnávka z programu jubilejného kongresu OBALKO 10

Hlavná téma ôsmeho ročníka: „Zákazník a obal“

Hlavnou témou tohtoročného kongresu je „Zákazník a obal“. Obal je totiž prvou vecou, ​​ktorú zákazník (spotrebiteľ) vidí pri výbere produktu. Pomáha mu pochopiť, čo je daný produkt, a motivuje ho ku kúpe výrobku. Ale „zákazník“ nie je len spotrebiteľ, má aj B2B význam, je to zároveň aj náš klient. A preto sa bude riešiť na kongrese nielen to, čo očakáva od obalov spotrebiteľ, ale aj ako medzi sebou komunikujeme v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov.

Namiesto jedného kľúčového rečníka odštartujú kongres hneď traja zástupcovia hlavných odborov pre obalový trh – automotive, FMCG a retail. Pozvanie na kongres prijali Jana Volfová z firmy Škoda Auto (zástupkyňa odboru automotive), Pavel Komůrka zo spoločnosti Orkla (zástupca FMCG) a zástupca spoločnosti Tesco Stores (za retail – meno bude upresnené na začiatku roka 2021).

Prečítajte si tiež
Jubilejný kongres OBALKO 10 zverejnil kompletný konferenčný program

Spoločnosť GfK sa stala partnerom prieskumu trhu kongresu. Ladislav Csengeri predstaví výsledky unikátneho prieskumu, ktorý agentúra GfK uskutočnila v lete 2020 so spotrebiteľmi po celej Európe na tému postoja domácností k plastovým obalom, triedeniu a recyklácii. K hlavnej časti programu neodmysliteľne patrí aj panelová diskusia. Na tému Spotrebiteľ a obal bude diskutovať šesť kľúčových hráčov na trhu.

Tri tematické sekcie

Kongres OBALKO poskytuje každý rok možnosť ponoriť sa do hĺbky problematiky obalov v rámci tematických sekcií plných prípadových štúdií a panelových diskusií. Tohtoročný kongres znovu ponúka tri sekcie, pričom novinkou je, že sekcie budú nasledovať po sebe, nie súbežne.

  1. Sekcia Marketing & dizajn je ako každý rok venovaná obalom (Packaging) ako piatemu P v marketingovom mixe vedľa hlavných štyroch parametrov: Product (výrobok), Price (cena), Place (miesto) a Promotion (propagácia). Vďaka aktuálnym prípadovým štúdiám zistíme, ako obal môže pomôcť zvýšiť predaj.
  2. Technologická a transportná sekcia bude venovaná témam, ako sú robotizácia a automatizácia balenie alebo prepravné balenie.
  3. Tohtoročná novinka v programe – sekcia Udržateľnosť – je zameraná na koncepciu obehového hospodárstva, šikovný dizajn, ktorý je optimálny pre recykláciu, začlenenie recyklovaných materiálov do nových obalov a minimalizáciu negatívnych dopadov obalov na životné prostredie.

Balenie v akcii – obalové riešenie na vlastné oči

Ak situácia dovolí, tak popoludní 28. januára prebehne Balenie v akcii, počas ktorého účastníci kongresu dostanú unikátnu príležitosť navštíviť výrobné závody vybraných partnerov kongresu s odborným výkladom. Návštevníci získajú šancu vidieť celý výrobný proces a lepšie pochopiť výhody týchto produktov, ako aj celú problematiku. Zároveň dostanú druhýkrát šancu diskutovať o otázkach týkajúcich sa obalového priemyslu s profesionálmi a kolegami z odboru. Zvyšok sprievodného programu – galavečer ocenenie Obal roka a Obalový Business Mixer – musel byť zrušený kvôli epidemickým opatreniam.

Registrácia otvorená

Registrácia pre účasť na kongrese (zatiaľ online) je otvorená na www.obalko.cz/registrace. Každý registrovaný účastník získa unikátny prístup k online prenosu vo Full HD s profesionálnou réžiou, možnosť zapojiť sa do diskusie a klásť otázky rečníkom cez Slido, prístup k záznamu celého kongresu po akcii, prístup k prezentáciám vybraných rečníkov po akcii, ročné predplatné tlačeného časopisu Svět balení a 40-stránkový tlačený report z kongresu OBALKO zaslaný spoločne s časopisom Svět balení.

O možnosti osobnej účasti na kongrese budú organizátori informovať vzhľadom na aktuálne vládne opatrenia, ktoré budú platné v dobe konania kongresu. Prednosť budú mať účastníci, ktorí sú registrovaní pre online prenos a partneri kongresu. Tak neváhajte a registrujte sa pre online prenos alebo kontaktujte organizátorov pre možnosti partnerstva!

Súvisiace články:

Prvá ochutnávka z programu jubilejného kongresu OBALKO 10 Jubilejný kongres OBALKO 10 zverejnil kompletný konferenčný program Jubilejné OBALKO: Takmer 500 profesionálov diskutovalo o súčasných hrozbách aj budúcnosti obalov Obalko 9 preskúma tri dimenzie obalov

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera