logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Väčšina maloobchodných reťazcov nebude už o dva roky predávať vajcia, ktoré zniesli sliepky...
  • Nové nastavenie marketingu detských produktov v praxi znamená, že v letákoch, inzerátoch,...
  • Februárová inflácia zrýchlila a po tretíkrát sa medziročne dostala na rekordných 15,4 %....
  • Aké sú negatívne trendy, ktoré ovplyvnili retail? Ako prvé asi každého napadne pandémia...

Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

3. decembra 2020
Správy 0
1162
Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

Nový symbol na obale skla je vizuálnym nástrojom, pomocou ktorého môžu značky a maloobchod lepšie informovať zákazníkov o zdravotných a ekologických renomé skla, podporeného vzrastajúcimi preferenciami zákazníkov v oblasti výrobkov v tomto materiáli.  

Sklársky priemysel odhalil pečať na sklo, ktorá má na prvý pohľad zvýrazniť ekologické a zdravotné prínosy pri výbere výrobkov balených v skle. Táto nové pečať je aktuálne k dispozícii pre licencované použitie na všetkých sklených obaloch.

Známka bola predstavená v rámci Európskeho týždňa pre zredukovanie odpadu. Ako symbol ochrany a recyklácie je táto pečať výsledkom rok trvajúceho spoločného úsilia vynaloženého medzi priemyslom, dizajnérmi a spotrebiteľmi, a to k vytvoreniu rozpoznateľného symbolu zdravia a udržateľnosti pre použitie v oblasti potravín a nápojov, farmácie, parfumérie a kozmetiky výrobkov balených v skle. „Tento symbol znamená prvý míľnik na ceste k spolupráci so zákazníkmi a značkami za účelom zaistenia obalových riešení so zreteľom na stále rastúcu orientáciu zákazníkov na udržateľnosť. So sklom, ktoré už teraz v rámci udržateľnosti a zdravia predstavuje úspešný príbeh, chceme pripomenúť svetu to, čo už teraz preferuje na výrobkoch každodennej spotreby v skle. Našim konečným cieľom je, aby zákazníci v Európe zaznamenali túto novú pečať na všetkých výrobkoch v sklených obaloch, ktoré sa objavia v regáloch,“ uviedol Michel Giannuzzi, prezident European Container Glass Federation.

Spotrebitelia preferujú výrobky balené v skle

Zavedenie novej známky na sklo nasleduje po prieskume, ktorý medzi 10 tisícmi európskymi spotrebiteľmi naprieč trinástimi krajinami zrealizovala spoločnosť InSites Consulting špecializujúca sa na prieskum trhu. Z výskumu je zrejmé nielen to, že Európanom stále viac záleží na ekologických dopadoch obalov, ale že väčšina považuje sklo za najbezpečnejší, najzdravší a najekologickejší obalový materiál. Tento spôsob vnímania hrá stále dôležitejšiu rolu pri ich rozhodovaní o nákupe. Podľa prieskumu až 42 % zákazníkov nakupuje viac výrobkov v skle, pretože sklo možno podľa nich recyklovať jednoduchšie než iné obaly. 33 % zákazníkov tak koná, pretože sklo považujú za lepšie pre prevenciu kontaminácie potravín a zachovanie zdravia, 31 % spotrebiteľom poskytuje sklo výrazný pocit zdravotnej bezpečnosti a 30 % z nich zvolí sklo, pretože sa tieto obaly menej vyhadzujú do prírody.

Navzdory túžbe spotrebiteľov po kúpe výrobkov v skle nemá zákazník až takú veľkú príležitosť. Najväčšou prekážkou uvádzanou ako dôvod nižšieho nákupu skla je to, že ich preferované značky často nemajú k dispozícii výrobky balené v skle.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera