logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

3. decembra 2020
Správy 0
1432
Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

Nový symbol na obale skla je vizuálnym nástrojom, pomocou ktorého môžu značky a maloobchod lepšie informovať zákazníkov o zdravotných a ekologických renomé skla, podporeného vzrastajúcimi preferenciami zákazníkov v oblasti výrobkov v tomto materiáli.  

Sklársky priemysel odhalil pečať na sklo, ktorá má na prvý pohľad zvýrazniť ekologické a zdravotné prínosy pri výbere výrobkov balených v skle. Táto nové pečať je aktuálne k dispozícii pre licencované použitie na všetkých sklených obaloch.

Známka bola predstavená v rámci Európskeho týždňa pre zredukovanie odpadu. Ako symbol ochrany a recyklácie je táto pečať výsledkom rok trvajúceho spoločného úsilia vynaloženého medzi priemyslom, dizajnérmi a spotrebiteľmi, a to k vytvoreniu rozpoznateľného symbolu zdravia a udržateľnosti pre použitie v oblasti potravín a nápojov, farmácie, parfumérie a kozmetiky výrobkov balených v skle. „Tento symbol znamená prvý míľnik na ceste k spolupráci so zákazníkmi a značkami za účelom zaistenia obalových riešení so zreteľom na stále rastúcu orientáciu zákazníkov na udržateľnosť. So sklom, ktoré už teraz v rámci udržateľnosti a zdravia predstavuje úspešný príbeh, chceme pripomenúť svetu to, čo už teraz preferuje na výrobkoch každodennej spotreby v skle. Našim konečným cieľom je, aby zákazníci v Európe zaznamenali túto novú pečať na všetkých výrobkoch v sklených obaloch, ktoré sa objavia v regáloch,“ uviedol Michel Giannuzzi, prezident European Container Glass Federation.

Spotrebitelia preferujú výrobky balené v skle

Zavedenie novej známky na sklo nasleduje po prieskume, ktorý medzi 10 tisícmi európskymi spotrebiteľmi naprieč trinástimi krajinami zrealizovala spoločnosť InSites Consulting špecializujúca sa na prieskum trhu. Z výskumu je zrejmé nielen to, že Európanom stále viac záleží na ekologických dopadoch obalov, ale že väčšina považuje sklo za najbezpečnejší, najzdravší a najekologickejší obalový materiál. Tento spôsob vnímania hrá stále dôležitejšiu rolu pri ich rozhodovaní o nákupe. Podľa prieskumu až 42 % zákazníkov nakupuje viac výrobkov v skle, pretože sklo možno podľa nich recyklovať jednoduchšie než iné obaly. 33 % zákazníkov tak koná, pretože sklo považujú za lepšie pre prevenciu kontaminácie potravín a zachovanie zdravia, 31 % spotrebiteľom poskytuje sklo výrazný pocit zdravotnej bezpečnosti a 30 % z nich zvolí sklo, pretože sa tieto obaly menej vyhadzujú do prírody.

Navzdory túžbe spotrebiteľov po kúpe výrobkov v skle nemá zákazník až takú veľkú príležitosť. Najväčšou prekážkou uvádzanou ako dôvod nižšieho nákupu skla je to, že ich preferované značky často nemajú k dispozícii výrobky balené v skle.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok