logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ministerstvo financií SR (MFSR) predložilo návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách. Po novom...
  • Nay oznámila uzavretie dohody so spoločnosťou Kappenberger + Braun GmbH & Co o kúpe...
  • V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných...
  • Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových...

Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

3. decembra 2020
Správy 0
211
Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

Nový symbol na obale skla je vizuálnym nástrojom, pomocou ktorého môžu značky a maloobchod lepšie informovať zákazníkov o zdravotných a ekologických renomé skla, podporeného vzrastajúcimi preferenciami zákazníkov v oblasti výrobkov v tomto materiáli.  

Sklársky priemysel odhalil pečať na sklo, ktorá má na prvý pohľad zvýrazniť ekologické a zdravotné prínosy pri výbere výrobkov balených v skle. Táto nové pečať je aktuálne k dispozícii pre licencované použitie na všetkých sklených obaloch.

Známka bola predstavená v rámci Európskeho týždňa pre zredukovanie odpadu. Ako symbol ochrany a recyklácie je táto pečať výsledkom rok trvajúceho spoločného úsilia vynaloženého medzi priemyslom, dizajnérmi a spotrebiteľmi, a to k vytvoreniu rozpoznateľného symbolu zdravia a udržateľnosti pre použitie v oblasti potravín a nápojov, farmácie, parfumérie a kozmetiky výrobkov balených v skle. „Tento symbol znamená prvý míľnik na ceste k spolupráci so zákazníkmi a značkami za účelom zaistenia obalových riešení so zreteľom na stále rastúcu orientáciu zákazníkov na udržateľnosť. So sklom, ktoré už teraz v rámci udržateľnosti a zdravia predstavuje úspešný príbeh, chceme pripomenúť svetu to, čo už teraz preferuje na výrobkoch každodennej spotreby v skle. Našim konečným cieľom je, aby zákazníci v Európe zaznamenali túto novú pečať na všetkých výrobkoch v sklených obaloch, ktoré sa objavia v regáloch,“ uviedol Michel Giannuzzi, prezident European Container Glass Federation.

Spotrebitelia preferujú výrobky balené v skle

Zavedenie novej známky na sklo nasleduje po prieskume, ktorý medzi 10 tisícmi európskymi spotrebiteľmi naprieč trinástimi krajinami zrealizovala spoločnosť InSites Consulting špecializujúca sa na prieskum trhu. Z výskumu je zrejmé nielen to, že Európanom stále viac záleží na ekologických dopadoch obalov, ale že väčšina považuje sklo za najbezpečnejší, najzdravší a najekologickejší obalový materiál. Tento spôsob vnímania hrá stále dôležitejšiu rolu pri ich rozhodovaní o nákupe. Podľa prieskumu až 42 % zákazníkov nakupuje viac výrobkov v skle, pretože sklo možno podľa nich recyklovať jednoduchšie než iné obaly. 33 % zákazníkov tak koná, pretože sklo považujú za lepšie pre prevenciu kontaminácie potravín a zachovanie zdravia, 31 % spotrebiteľom poskytuje sklo výrazný pocit zdravotnej bezpečnosti a 30 % z nich zvolí sklo, pretože sa tieto obaly menej vyhadzujú do prírody.

Navzdory túžbe spotrebiteľov po kúpe výrobkov v skle nemá zákazník až takú veľkú príležitosť. Najväčšou prekážkou uvádzanou ako dôvod nižšieho nákupu skla je to, že ich preferované značky často nemajú k dispozícii výrobky balené v skle.

Súvisiace články:

dm zvýšila obrat o takmer 14 percent Mounia El Hilali, generálna riaditeľka IKEA pre región Česka, Maďarska a Slovenska: Otvorenie obchodu na východe vyzerá nádejne

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.6k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.3k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.6k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.8k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

11. 2. 2021, Best of in-store, POPAI CE, Online

27. – 30. 4. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

„Jožko Farmárik nie je len o obchodoch, má hlbšiu myšlienku,“ tvrdí Jozef Šiška, majiteľ siete predajní

4. novembra 2019

Profily

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Na sídlisku vonia Francúzsko

12. novembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok