logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

3. decembra 2020
Správy 0
1468
Nový symbol informuje o udržateľnosti skleného obalu

Nový symbol na obale skla je vizuálnym nástrojom, pomocou ktorého môžu značky a maloobchod lepšie informovať zákazníkov o zdravotných a ekologických renomé skla, podporeného vzrastajúcimi preferenciami zákazníkov v oblasti výrobkov v tomto materiáli.  

Sklársky priemysel odhalil pečať na sklo, ktorá má na prvý pohľad zvýrazniť ekologické a zdravotné prínosy pri výbere výrobkov balených v skle. Táto nové pečať je aktuálne k dispozícii pre licencované použitie na všetkých sklených obaloch.

Známka bola predstavená v rámci Európskeho týždňa pre zredukovanie odpadu. Ako symbol ochrany a recyklácie je táto pečať výsledkom rok trvajúceho spoločného úsilia vynaloženého medzi priemyslom, dizajnérmi a spotrebiteľmi, a to k vytvoreniu rozpoznateľného symbolu zdravia a udržateľnosti pre použitie v oblasti potravín a nápojov, farmácie, parfumérie a kozmetiky výrobkov balených v skle. „Tento symbol znamená prvý míľnik na ceste k spolupráci so zákazníkmi a značkami za účelom zaistenia obalových riešení so zreteľom na stále rastúcu orientáciu zákazníkov na udržateľnosť. So sklom, ktoré už teraz v rámci udržateľnosti a zdravia predstavuje úspešný príbeh, chceme pripomenúť svetu to, čo už teraz preferuje na výrobkoch každodennej spotreby v skle. Našim konečným cieľom je, aby zákazníci v Európe zaznamenali túto novú pečať na všetkých výrobkoch v sklených obaloch, ktoré sa objavia v regáloch,“ uviedol Michel Giannuzzi, prezident European Container Glass Federation.

Spotrebitelia preferujú výrobky balené v skle

Zavedenie novej známky na sklo nasleduje po prieskume, ktorý medzi 10 tisícmi európskymi spotrebiteľmi naprieč trinástimi krajinami zrealizovala spoločnosť InSites Consulting špecializujúca sa na prieskum trhu. Z výskumu je zrejmé nielen to, že Európanom stále viac záleží na ekologických dopadoch obalov, ale že väčšina považuje sklo za najbezpečnejší, najzdravší a najekologickejší obalový materiál. Tento spôsob vnímania hrá stále dôležitejšiu rolu pri ich rozhodovaní o nákupe. Podľa prieskumu až 42 % zákazníkov nakupuje viac výrobkov v skle, pretože sklo možno podľa nich recyklovať jednoduchšie než iné obaly. 33 % zákazníkov tak koná, pretože sklo považujú za lepšie pre prevenciu kontaminácie potravín a zachovanie zdravia, 31 % spotrebiteľom poskytuje sklo výrazný pocit zdravotnej bezpečnosti a 30 % z nich zvolí sklo, pretože sa tieto obaly menej vyhadzujú do prírody.

Navzdory túžbe spotrebiteľov po kúpe výrobkov v skle nemá zákazník až takú veľkú príležitosť. Najväčšou prekážkou uvádzanou ako dôvod nižšieho nákupu skla je to, že ich preferované značky často nemajú k dispozícii výrobky balené v skle.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok