
K štyrom českým kamenným predajniam otvoreným v priebehu posledného pol roka pribudol prvý obchod aj v Bratislave. Okrem neho Bonami naďalej investuje do skladov, vlastnej dopravy aj dodatočných služieb.
Prvá slovenská kamenná predajňa vychádza z tohtoročného plánu otvorenia piatich predajní do konca roka. Po poslednej otvorenej predajni v Nových Butoviciach, ktorá je v súčasnosti prvou predajňou priamo v obchodnom centre, sa pozornosť Bonami presunula taktiež na ďalší kľúčový trh, ktorým je Slovensko.
„Bratislavu sme logicky plánovali ako prvú zahraničnú predajňu. Slovensko je pre nás druhý najsilnejší trh, tento rok navyše rýchlo rastúci. Koncept predajne je rovnaký ako v Česku, teda miesto, kde si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje objednávky, obzrieť stovky našich produktov, zakúpiť čokoľvek z našej ponuky na webe či vrátiť produkty, ktoré sa im nepáčia. Predajňu sme opäť otvorili s našim partnerom, spoločnosťou ProSpánek,“ hovorí Pavel Vopařil, CEO Bonami, a zároveň dodáva, že aj v súčasnej komplikovanej dobe vníma túto príležitosť a túto predajňu ako ďalší krok v rozšírení nového konceptu Bonami na všetky trhy, kde spoločnosť pôsobí.
Tohtoročný rast spoločnosti sa okrem investície do nových predajní prejavil aj v rozširovaní skladu, vďaka ktorému dnes ponúka 30 tisíc položiek dostupných pre odoslanie zákazníkovi, rozširovaní a zrýchľovaní služieb a vlastnej doprave. Spoločnosť tak v tomto období i vďaka expanzii zažíva najsilnejšiu predajnú sezónu a medziročne očakáva nárast 80 %.