logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • O časopise
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Ministerstvo financií SR (MFSR) predložilo návrh zákona, ktorým sa mení zákon o cenách. Po novom...
  • Nay oznámila uzavretie dohody so spoločnosťou Kappenberger + Braun GmbH & Co o kúpe...
  • V prechádzajúcom roku, ktorý výrazne poznačila pandémia, bolo mnoho tradičných nákupných...
  • Spoločnosť Mattoni 1873 oznámila personálne zmeny v marketingovom tíme.  Riadenia nápojových...

Výkonným riaditeľom zväzu pekárov bude Milan Lapšanský

5. novembra 2020
Správy 0
687
Výkonným riaditeľom zväzu pekárov bude Milan Lapšanský

Zväz slovenských pekárov, cukrárov a cestovinárov  (SZPCC) od novembra zastupuje na poste výkonného riaditeľa Milan Lapšanský. Dlhoročný expert na potravinárstvo, obchod a potravinársku legislatívu bude hájiť záujmy SZPCC.

Milan Lapšanský, bývalý generálny riaditeľ sekcie potravinárstva a obchodu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, pôsobí v oblasti potravinárstva, obchodu a potravinárskej legislatívy už viac ako dve desaťročia. Stál za projektom boja proti dvojakej kvalite potravín v Európskej únii, ktorý odštartovalo práve Slovensko, inicioval novelu zákona o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami, ktorým sa inšpirovali v boji s dominantným postavením a s nekalými praktikami obchodných reťazcov viaceré členské štáty EÚ a významne zlepšil postavenie a konkurencieschopnosť výrobcov slovenských potravín.

„Pekárenský sektor je kostrou potravinárstva. S jeho produktmi sa každý z nás stretáva dennodenne. Mojím cieľom je zintenzívniť komunikáciu sektora smerom k verejnosti, ale aj k orgánom štátnej správy. Vzhľadom na to, že Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR má nedostatok odborníkov a skúsených manažérov, je pochopiteľné, že nenachádza primerané riešenia. Pekári preto vyvinú aktivity na zvýšenie konkurencieschopnosti slovenského pekárenstva, cukrárstva i cestovinársta a budú prinášať návrhy nielen na to, čo treba vylepšiť, ale aj riešenia ako to urobiť,“ uviedol Milan Lapšanský.

Obsadenie funkcie výkonného riaditeľa SZPCC schválilo predstavenstvo SZPCC na svojom zasadnutí 22. októbra 2020.

Súvisiace články:

Kongres Samoška: Chýba nám základ. Bez zahraničia by sme nejedli bravčové ani jablká Klietkový chov na Slovensku do roku 2030 skončí Lov na obchodníkov sa skončil Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny. Billa reaguje projektom „Doba slovenská“

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Privítali by ste, keby museli byť predajne v nedeľu zavreté?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.6k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.3k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.6k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.8k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

27 . – 28. 1. 2021, Kongres Obalko, Online

11. 2. 2021, Best of in-store, POPAI CE, Online

27. – 30. 4. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

„Jožko Farmárik nie je len o obchodoch, má hlbšiu myšlienku,“ tvrdí Jozef Šiška, majiteľ siete predajní

4. novembra 2019

Profily

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Na sídlisku vonia Francúzsko

12. novembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok