
Spoločnosť dm sa v rámci dlhodobej stratégie podpory udržateľných výrobkov rozhodla nasadiť nové cenovky, ktoré by mali slúžiť pre lepšiu orientáciu zákazníkov v sortimentnej ponuke. Od septembra tak zákazníci nájdu nové zelené cenovky, pričom produkty prírodnej certifikovanej kozmetiky a produkty biopotravín sú navyše označené i piktogramom bio. Spolu s týmito označeniami získali vlastný piktogram i produkty pochádzajúce od slovenských výrobcov, produkty vhodné pre zákazníkov s intoleranciami na laktózu, lepok či pre vegánov.
„Našim cieľom bolo zjednodušenie orientácie v sortimente ekologickej drogérie, prírodnej kozmetiky a biopotravín, pomôcť pri výbere potravín pre našich zákazníkov s intoleranciami, ako aj zvýrazniť produkty slovenských výrobcov na pultoch našich predajní ako súčasť podpory malých lokálnych výrobcov kozmetiky a potravín,“ uviedol Igor Černošík, sortimentný manažér dm drogerie markt.
Zmena okrem označení na cenovkách jednotlivých kategórií produktov nastala aj pri komunikácii dlhodobej cenovej stratégie, pričom označenie „Vždy výhodné“ s informáciou o poslednom zvýšení predajnej ceny je k dispozícii na každej cenovke. Zmenami prešli aj cenovky určené na novinky, ktoré označujú každý novozalistovaný produkt v trvaní po dobu 90 dní, ako aj cenovky na dopredaj vylistovaných produktov, kde pribudla informácia o predchádzajúcej predajnej cene a farba cenovky sa zmenila z červenej na bielu. Novinkou sú aj cenovky s nápisom „Limitovaná edícia“, označujúce produkty, ktoré sú v sortimente dočasne, teda do vypredania zásob.
Do konca tohto kalendárneho roka spoločnosť avizuje i zmenu pri cenovkách v sortimente dekoratívnej kozmetiky. dm bude postupne prechádzať na komunikáciu predajných cien prostredníctvom cenovkových pásov, ktoré by mali zjednodušiť a sprehľadniť orientáciu zákazníka pri predajných cenách v tomto segmente.