Novým senior brand manažérom Velkopopovického Kozla sa stal Jiří Švancara. Prevezme tak zodpovednosť za marketing značky na českom i slovenskom trhu. Má za sebou skúsenosti z tuzemských pivovarov, vrátane pôsobenia v Plzeňskom Prazdroji a vlastnej podnikateľskej kariéry.
Jiří Švancara vyštudoval medzinárodný marketing a manažment na Universitat de Girona v Španielsku. V súčasnosti sa vracia do spoločnosti Plzeňský Prazdroj, kde pred 15 rokmi zahájil svoju kariéru. Pred rokmi mal v spoločnosti na starosti marketing značiek Radegast a Birell. Po troch rokoch začal podnikať v oblasti vzdelávania. Po vybudovaní a následnom predaji dvoch pobočiek španielskej vysokej školy ESMA Barcelona sa po krátkej prestávke v marketingu služieb vrátil do sektoru rýchloobrátkového tovaru. Najskôr pracoval v Kofole, kde sa podieľal na repositioningu značky Semtex, následne nastúpil do Heinekenu, kde mal na starosti medzinárodné a tuzemské značky pív a ciderov.
„Kozel je po dlhé desaťročia jedným z najobľúbenejších českých pív a darí sa mu aj v zahraničí. Na tento úspech chcem so svojím tímom nadviazať a pracovať na ešte tesnejšom prepojení značky so spotrebiteľmi. Zároveň chceme dať v komunikácii väčší priestor našim prémiovým ležiakom. Prvým veľkým projektom po mojom príchode je aktuálna kampaň na podporu omladeného portfólia s vyladenou receptúrou a novým designom, ktorý výraznejšie komunikuje kľúčové hodnoty značky, ako je poctivosť a remeselnosť,“ dodáva Jiří Švancara.