logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Košický kongres Samoška sa presúva do online prostredia

20. októbra 2020
Správy 0
1046
Košický kongres Samoška sa presúva do online prostredia

Zhoršujúca sa epidemiologická situácia a s ňou súvisiace hygienické opatrenia zo strany vlády v súčasnom období neumožňujú organizáciu hromadných podujatí, vrátane kongresov. Kongres Samoška, ktorý sa mal konať v Košiciach, sa tak presúva do online prostredia. Účastníci sa môžu tešiť na stále aktuálny odborný program, ktorý bude sprostredkovaný formou online vysielania 2. decembra 2020.

I keď organizátor kongresu Samoška, Atoz Retail, do poslednej chvíle veril, že podujatie bude možné usporiadať štandardne, zhoršujúca sa epidemiologická situácia v posledných týždňoch plány prekazila. Odborný program sa uskutoční formou online vysielania 2. decembra 2020.

Aké témy budú súčasťou programu?

Aktuálne dáta o stave tradičného trhu predstaví rečou čísel Pavol Zajac, client business partner zo spoločnosti Nielsen. Na neho nadviaže panelová diskusia, ktorá tentokrát prinesie tému zhoršenej dostupnosti potravín na vidieku. K problematike sa vyjadrí Jozef Beňa, majiteľ predajní potravín Kotva, Ján Bilinský, generálny riaditeľ Coop Jednoty Slovensko, Michal Kaliňák, ústredný riaditeľ kancelárie Združenia miest a obcí Slovenska, a svojou osobnou skúsenosťou prispeje i starosta obce Nižná Voľa Marcel Kaščák.

O dátach predajnosti jednotlivých produktových kategórií aj o zmenách v správaní spotrebiteľov a ich preferencií predajných kanálov počas obdobia pandémie Covid-19 porozpráva Júlia Klukanová, retail service consultant spoločnosti Nielsen. Chýbať nebudú ani obľúbené príbehy úspešných maloobchodníkov, ktoré opäť prinesú vlnu inšpirácie, nápadov i pútavých príhod priamo z predajní.

Samoška však nie je len kongres. Súčasťou projektu na podporu slovenského maloobchodu je taktiež tlačená príloha časopisu Tovar&Predaj Ozveny Samošky, ktorá vychádza vždy po kongrese a online komunikácia v priebehu celého roka na webe www.samoskaweb.sk, v mesačnom newsletteri Samoška News a na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn.  Informácie sú v tomto zložitom období dôležitejšie než kedykoľvek predtým, organizátor podujatia, Atoz Retail, preto pozýva účastníkov tradičného kongresu, aby začiatkom decembra sledovali jedinečný online stream, ktorý prinesie aktuálne témy z oblasti slovenského maloobchodu.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera