
Začiatkom októbra spustila spoločnosť dm drogerie markt novú aplikáciu dm active beauty. Oproti pôvodnej verzii prináša väčšiu interaktivitu, ako aj priamy prístup k výhodám zákazníckeho programu priamo z mobilného telefónu.
„Pôvodná aplikácia poskytovala iba prelinkovanie do kupónového centra a bodového konta a bolo možné do nej naskenovať svoju plastovú kartu. Nová aplikácia predstavuje priamy prístup do zákazníckeho konta a je možné v nej robiť všetko tak, ako keď sa zákazník prihlási do svojho konta cez webstránku,“ uviedla Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt. Novou aplikáciou je teda zákazníkom umožnený prístup do ich bodového konta, k osobným údajom a súhlasom, ktoré je možné meniť, ako aj k zmene PIN kódu. Novinkou je aj nákupný zoznam a digitálna karta.
V novej aplikácii by mal zákazník nájsť všetky dôležité informácie na úvodnej obrazovke. Obsah úvodnej stránky by mal byť pravidelne aktualizovaný a poskytovať najnovšie informácie.