logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Podľa Slovenskej aliancie moderného obchodu (SAMO) je novela zákona o potravinách prínosom. Dnes...
  • Prieskumy ukazujú, že za zvýšením tržieb nestojí len široká ponuka tovaru, nízke ceny a akciový...
  • Doručovateľská spoločnosť Packeta spúšťa novú formu doručovania zásielok. K výdajným miestam,...
  • Slovenský maloobchod odštartoval rok 2022 medziročným nárastom tržieb o 16 %. Dôvodom je, že...

Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

8. októbra 2020
Blog 0
1283
Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

Všetko sa v týchto dňoch krúti okolo druhej vlny koronavírusovej pandémie a s tým súvisiacimi zmenami týkajúcimi sa našich životov. Koronakríza nás naučila byť inovatívnejšími, rýchlejšie zvládnuť viacero vecí súčasne a celkovo ukázala, že si dokážu poradiť len zdravo fungujúce firmy. Tak, ako sa zmenilo správanie spotrebiteľov, zmenila sa aj práca komunikačných agentúr. Týka sa to aj tej vašej?

Kedysi nemysliteľná práca z domu je dnes realitou. Už teraz je jasné, že dokážeme mať home office a navyše – dokážeme byť zároveň aj produktívni a vysoko efektívni. Dokonca aj keď sme mali homeschooling a popri nás pobehovali v byte naše deti.

Zmeny nastali aj v komunikácii. Pred koronou bolo jasným trendom zameranie sa na dlhodobé budovanie značky. Komunikační odborníci vysvetľovali, že nie je podstatný počet výstupov, ale ich kvalita. Pýtate sa, akú výhodu môže mať pre vašu firmu to, že začnete platiť vašu agentúru za výstupy?

Čas nie je podstatný

Už počas tendrov sa klienti zaujímajú, koľko času im agentúra venuje, koľko ľudí bude pracovať na ich značke. Je potrebné si uvedomiť, že v tomto období to skutočne nie je to podstatné. Ak je výstup vynikajúci, potom nezáleží, koľko času mu agentúra venovala alebo kde bol jej pracovník, keď sa ho podarilo zrealizovať. Práve na výstupoch uvidíte, či agentúra pracuje. Venujte svojej agentúre vyššiu verziu partnerstva a začnite jej dôverovať.

Pomôžte agentúre pomôcť vám

Spolupráca klienta s agentúrou chce však systémovú zmenu. V čase korony je podstatné, aby sa vaši zákazníci dozvedeli o tom, ako sa darí vašej spoločnosti, aké zmeny nastali, akú ponuku ste pre nich pripravili a aké hodnoty vyznávate. Rovnako je skvelé, ak podporíte dôveru vašich obchodných partnerov aj zamestnancov. Vhodným spôsobom na to sú práve výstupy – či už platené v printových alebo online médiách ruka v ruke s informáciami a článkami na vašich vlastných kanáloch, blogoch, webových stránkach, newslettroch. A práve toto všetko vám je schopná zabezpečiť kvalitná komunikačná agentúra.

Pozitívne zmeny

Moderný marketing ukazuje, že je vhodné zabezpečiť si kvalitný obsah v médiách, ktoré zaujímajú vašu cieľovú skupinu. Aj tu vám dokáže byť vaša agentúra nápomocná. Komunikácia v čase korony totiž vyžaduje platené výstupy. Potrebujete naliehavosť, objem aj kvalitu. Nie len márny boj s plánovaním, ale rýchlu akciu. Požiadajte vašu agentúru, nech vám predloží jasný plán s cenou za dohodnuté výstupy a prípravu obsahu. Nič viac, nič menej – presne a jasne vykázaná práca s istým a efektívnym výsledkom.

Samozrejme, všetko toto by mohol zvládnuť aj váš interný tím, avšak externé myslenie, sledovanie trendov a nadhľad je nevyhnutný. Tiež myslite na to, že toto všetko nie je možné obsiahnuť v krátkodobých projektoch, kvalitný servis vám dokáže zabezpečiť najlepšie len ten, kto vás pozná a vie sa naladiť na rovnakú vlnovú dĺžku.

Maximalizujte svoju hodnotu

Venujte vašej komunikačnej agentúre dôveru a zodpovednosť a zverte jej do rúk plánovanie, nákup výstupov, aj tvorbu obsahu. Netlačte na pílu – čím viac tlačíte ceny na dno a snažíte sa ušetriť na komunikačných službách, tým viac si to odnesie váš vzťah so zákazníkmi. A výhodu získa vaša konkurencia.

Ak chcete maximalizovať hodnotu vašej značky, bude to chcieť zosúladiť kroky vášho marketingového oddelenia a agentúry spolu s jasnou definíciou cieľov. Budovať dôveru nielen k partnerom, zákazníkom, ale aj k agentúre je jednoznačným pozitívnym posunom, ktorý prinesie vašej firme výsledky.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

U&Sluno

Perfetti

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Kaufland.sk

Nové online trhoviská Kaufland.sk a Kaufland.cz: Predaj produktov vo viac ako 5 000 kategóriách

V súčasnosti prevádzkuje spoločnosť Kaufland úspešné online trhovisko Kaufland.de a túto službu čoskoro otvorí aj na Slovensku a v Česku. Úspešný koncept nemeckého online trhoviska Kaufland.de sa od roku 2023 predstaví aj v ďalších krajinách. Predajcovia tak pomocou týchto platforiem môžu ponúkať svoj tovar v troch rôznych krajinách súčasne – a to len s jednou […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

31. 5. – 1. 6. 2022, PLMA´s World of Private Label, Amsterdam

2. 6. 2022, Kongres Samoška, Praha

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022

Matej Varga, head of retail franchise, Metro Cash & Carry SR: Počas pandémie sme otvorili najviac obchodov

16. februára 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera