logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre...
  • Spoločnosť Mondelēz International vymenovala Colina O’Toola za nového marketingového...
  • Ak by chcel niekto definovať pojem železná zásoba potravín, stačilo by mu napísať tri slová....
  • V dnešnom dynamicky sa meniacom svete sa nákupné správanie spotrebiteľov a ich interakcie so...

Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

8. októbra 2020
Blog 0
1700
Katarína Droppová: Začnite platiť vašu agentúru za výstupy, nie za čas

Všetko sa v týchto dňoch krúti okolo druhej vlny koronavírusovej pandémie a s tým súvisiacimi zmenami týkajúcimi sa našich životov. Koronakríza nás naučila byť inovatívnejšími, rýchlejšie zvládnuť viacero vecí súčasne a celkovo ukázala, že si dokážu poradiť len zdravo fungujúce firmy. Tak, ako sa zmenilo správanie spotrebiteľov, zmenila sa aj práca komunikačných agentúr. Týka sa to aj tej vašej?

Kedysi nemysliteľná práca z domu je dnes realitou. Už teraz je jasné, že dokážeme mať home office a navyše – dokážeme byť zároveň aj produktívni a vysoko efektívni. Dokonca aj keď sme mali homeschooling a popri nás pobehovali v byte naše deti.

Zmeny nastali aj v komunikácii. Pred koronou bolo jasným trendom zameranie sa na dlhodobé budovanie značky. Komunikační odborníci vysvetľovali, že nie je podstatný počet výstupov, ale ich kvalita. Pýtate sa, akú výhodu môže mať pre vašu firmu to, že začnete platiť vašu agentúru za výstupy?

Čas nie je podstatný

Už počas tendrov sa klienti zaujímajú, koľko času im agentúra venuje, koľko ľudí bude pracovať na ich značke. Je potrebné si uvedomiť, že v tomto období to skutočne nie je to podstatné. Ak je výstup vynikajúci, potom nezáleží, koľko času mu agentúra venovala alebo kde bol jej pracovník, keď sa ho podarilo zrealizovať. Práve na výstupoch uvidíte, či agentúra pracuje. Venujte svojej agentúre vyššiu verziu partnerstva a začnite jej dôverovať.

Pomôžte agentúre pomôcť vám

Spolupráca klienta s agentúrou chce však systémovú zmenu. V čase korony je podstatné, aby sa vaši zákazníci dozvedeli o tom, ako sa darí vašej spoločnosti, aké zmeny nastali, akú ponuku ste pre nich pripravili a aké hodnoty vyznávate. Rovnako je skvelé, ak podporíte dôveru vašich obchodných partnerov aj zamestnancov. Vhodným spôsobom na to sú práve výstupy – či už platené v printových alebo online médiách ruka v ruke s informáciami a článkami na vašich vlastných kanáloch, blogoch, webových stránkach, newslettroch. A práve toto všetko vám je schopná zabezpečiť kvalitná komunikačná agentúra.

Pozitívne zmeny

Moderný marketing ukazuje, že je vhodné zabezpečiť si kvalitný obsah v médiách, ktoré zaujímajú vašu cieľovú skupinu. Aj tu vám dokáže byť vaša agentúra nápomocná. Komunikácia v čase korony totiž vyžaduje platené výstupy. Potrebujete naliehavosť, objem aj kvalitu. Nie len márny boj s plánovaním, ale rýchlu akciu. Požiadajte vašu agentúru, nech vám predloží jasný plán s cenou za dohodnuté výstupy a prípravu obsahu. Nič viac, nič menej – presne a jasne vykázaná práca s istým a efektívnym výsledkom.

Samozrejme, všetko toto by mohol zvládnuť aj váš interný tím, avšak externé myslenie, sledovanie trendov a nadhľad je nevyhnutný. Tiež myslite na to, že toto všetko nie je možné obsiahnuť v krátkodobých projektoch, kvalitný servis vám dokáže zabezpečiť najlepšie len ten, kto vás pozná a vie sa naladiť na rovnakú vlnovú dĺžku.

Maximalizujte svoju hodnotu

Venujte vašej komunikačnej agentúre dôveru a zodpovednosť a zverte jej do rúk plánovanie, nákup výstupov, aj tvorbu obsahu. Netlačte na pílu – čím viac tlačíte ceny na dno a snažíte sa ušetriť na komunikačných službách, tým viac si to odnesie váš vzťah so zákazníkmi. A výhodu získa vaša konkurencia.

Ak chcete maximalizovať hodnotu vašej značky, bude to chcieť zosúladiť kroky vášho marketingového oddelenia a agentúry spolu s jasnou definíciou cieľov. Budovať dôveru nielen k partnerom, zákazníkom, ale aj k agentúre je jednoznačným pozitívnym posunom, ktorý prinesie vašej firme výsledky.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Samoška

Komerčná prezentácia

Stratné v maloobchode – ako na to?

Viete, ako si uľahčiť proces stanovenia normy stratného v maloobchode? Tento proces býva pre daňovníkov často problematický, pretože majú iba veľmi obmedzené možnosti porovnať svoje straty s výškou obvyklou na trhu. V priestoroch obchodu môže dôjsť k zámene, strate, drobnej krádeži alebo úmyselnému či neúmyselnému poškodeniu tovaru. V tomto prípade daňová legislatíva oprávnene umožňuje za […]

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami

Kongres OBALKO 11 pripraví český a slovenský obalový trh na blížiace sa cunami V polovici októbra zaplaví Čestlice, príznačne v Aquapalace Hoteli Prague, cunami. Stovky obalových profesionálov a profesionálok sem totiž zavítajú na kongres OBALKO 11, ktorý si tento rok určil hlavnú tému so sloganom „Obalové cunami je tu, ostaňte na vlne“. Čo sa tým myslí, objasnila Kateřina Osterrothová, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

7.–⁠11. 10. 2023, veľtrh Anuga, Kolín nad Rýnom

17. 10. 2023, Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19. – 20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Obchod očami… Martina Grygaříka, obchodného riaditeľa Plzeňského Prazdroja Slovensko: Pivo aj nealko sa pijú hlavne v lete

26. septembra 2023

Sme úplne obyčajné potraviny. S prívlastkom BIO

16. augusta 2023
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera