Reťazec Tesco pokračuje na Slovensku v raste a rozširuje ponuku svojich služieb. Napriek koronakríze spoločnosť počas tohto roka otvorila dva nové supermarkety a rozšírila dostupnosť Tesco online nákupov. V súčasnosti pokračuje v ďalšej expanzii otvorením nákupného centra Galéria v Petržalke a novej predajne Žabka.
„Tento rok sme svoju pozíciu na slovenskom trhu posilnili nielen vďaka dvojici nových obchodov Tesca, ale takisto rozšírením Tesco Online nákupov pre 600-tisíc nových zákazníkov, otvorením nákupného centra Galéria v Petržalke a naštartovaním novej franchisovej siete,“ uviedol Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.
Galéria v Petržalke ponúkne 50 prevádzok
Vybudovanie nového nákupného centra Tesco v Petržalke s plochou 11-tisíc štvorcových metrov je najväčšou investíciou Tesca na Slovensku počas uplynulých troch rokov. Galéria v Petržalke prináša zákazníkom hypermarket, ktorý zostáva obchodom Tesca, ktorý z celkovej plochy nákupného centra zaberá približne 60 %. Spolu s hypermarketom je v novom nákupnom centre zákazníkom k dispozícii aj mnoho prevádzok, ako napríklad H&M, New Yorker, Sinsay, Intersport, Dráčik, Deichmann či dm drogerie markt.