
Farmfoods, koncept slovenských farmárskych potravín, otvorí v priebehu mesiaca v Bratislave štyri nové predajne. Novootvorené pobočky sa budú nachádzať v obchodnom centre Vivo, v River Parku, obchodnom centre Eurovea a na Kamennom námestí v bývalom Priore.
Desať agrospoločností spojených pod značkou Farmfoods začalo predávať svoje mliečne a mäsové výrobky, med, zeleninu či víno najskôr v pojazdných predajniach a pred štyrmi rokmi otvorili prvú kamennú predajňu v Rožňave. Už na začiatku mali v pláne vybudovať viac ako 60 predajní, v súčasnosti má sieť 38 predajných miest po celom Slovensku.
Najnovšie štyri prevádzky pribudnú v hlavnom meste, konkrétne v obchodnom centre Vivo, v River Parku, obchodnom centre Eurovea a na Kamennom námestí v bývalom Priore. Okrem štyroch nových prevádzok Farmfoods taktiež plánuje otvorenie predajne v kancelárskom komplexe Westend a v obchodnom dome Saratov v Dúbravke.
Koronakríza posilnila pozíciu lokálnych potravín
Koncept farmárskych výrobkov má dnes zalistovaných celkovo vyše 800 položiek, z toho viac ako 500 z vlastnej produkcie. Intenzívne však pracuje na vývoji ďalších a tiež na rozširovaní doplnkového sortimentu. „Našimi najpredávanejšími artiklami sú mliečne výrobky, najmä jogurty z vlastnej farmy a mliekarne v Dubníku a kuracie mäso z Kráľovho Brodu. Na krk im svojou obľúbenosťou dýchajú spracované výrobky, najmä klobásky, párky, slaniny, salámy, ale aj steaky a iné čerstvé mäsá z našej mäsovýroby z Rožňavy,“ uvádza Tomáš Németh, výkonný riaditeľ siete Farmfoods.
K téme koronakrízy a medializácie bezpečnosti a hygieny potravín má sieť jasné stanovisko. Momentálna situácia postavenie lokálnych potravín ešte posilnila a záujem zákazníkov o nákupy v malých predajniach neustále stúpa. „Ľudia si začali vo väčšej miere uvedomovať, aké je dôležité nielen to, čo jeme, ale aj akým spôsobom sa to na náš tanier dostalo,“ hovorí Tomáš Németh.