logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Kaufland na Slovensku oslavuje 20 rokov

6. augusta 2020
Správy 0
3171
Kaufland na Slovensku oslavuje 20 rokov

Obchodný reťazec Kaufland otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2000 v Poprade. Za dve dekády má dnes v prevádzke už 70 predajní po celej krajine. Prvý obchod s názvom Kaufland spoločnosť otvorila v roku 1984 na nemeckom trhu, začiatok nového milénia priniesol sieť predajní i na Slovensko.

Onedlho uplynie 100 rokov od chvíle, keď Jozef Schwarz v roku 1929 založil svoj prvý veľkoobchod s potravinami. O rok neskôr sa spojil s obchodom s južným ovocím Antona Lidla a vytvoril spoločnosť Lidl & Schwarz KG. Prvý obchod s názvom Kaufland spoločnosť otvorila až v roku 1984 v nemeckom Neckarsulme. Po páde Berlínskeho múru sa pre Kaufland začalo obdobie najväčšej expanzie na domácom trhu. Začiatok nového milénia bol rokom, keď sa prvá predajňa spoločnosti otvorila aj na Slovensku.

Produkty vyrobené pod privátnou značkou

Prvá vlastná značka reťazca, ktorá niesla v názve „K“, bola slovenskému trhu predstavená začiatkom októbra 2009. Išlo o značku mäsa  K-Purland, ktorej výrobky sú spracované a dodávané reťazcu z vlastného mäsokombinátu. Vlajková loď Kauflandu,  K-Classic, prišla do slovenských predajní o necelý rok neskôr, v máji 2010. Po desiatich rokoch ju na pultoch predstavuje viac ako 1 500 druhov potravinového, kozmetického, textilného a iného tovaru. Neskôr sa vo výrobe v rámci privátnej značky spoločnosť zamerala i na zákazníkov trpiacich intoleranciami či vegeteriánov a vegánov. V roku 2018 rovnako začala pod privátnou značkou vyrábať i bio produkty.

Ako je to s podielom slovenských produktov?

Svoje 20-ročné pôsobenie na Slovensku Kaufland využil i na spoluprácu so slovenskými pestovateľmi, farmármi a výrobcami potravín či ich dodávateľmi. Od slovenských pestovateľov ovocia a zeleniny odoberá ročne desiatky tisíc ton, mäso od domácich dodávateľov prináša napríklad v rámci projektu 100 % slovenské mäso.

Inovácie a ekologické riešenia do budúcnosti

Devätnásť z predajní Kauflandu na Slovensku dnes šetrí prírodné zdroje prostredníctvom rekuperácie, 49 využíva LED osvetlenia v predajni, na parkovisku i vo vedľajších plochách. V úvode roka Kaufland zároveň otvoril i prvú slovenskú predajňu so strechou pokrytou rastlinami. „Snažíme sa zavádzať ekologické riešenia všade tam, kde je to možné, a zároveň spotrebiteľov vzdelávať a motivovať k zodpovednému správaniu voči životnému prostrediu. Aj preto v okolí predajní postupne inštalujeme elektronabíjačky pre autá či elektrobicykle, zberné nádoby na použitý kuchynský olej a zameriavame sa na jednorazové plasty, ktoré pomaly miznú z našich predajní,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera