logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Kaufland na Slovensku oslavuje 20 rokov

6. augusta 2020
Správy 0
3600
Kaufland na Slovensku oslavuje 20 rokov

Obchodný reťazec Kaufland otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2000 v Poprade. Za dve dekády má dnes v prevádzke už 70 predajní po celej krajine. Prvý obchod s názvom Kaufland spoločnosť otvorila v roku 1984 na nemeckom trhu, začiatok nového milénia priniesol sieť predajní i na Slovensko.

Onedlho uplynie 100 rokov od chvíle, keď Jozef Schwarz v roku 1929 založil svoj prvý veľkoobchod s potravinami. O rok neskôr sa spojil s obchodom s južným ovocím Antona Lidla a vytvoril spoločnosť Lidl & Schwarz KG. Prvý obchod s názvom Kaufland spoločnosť otvorila až v roku 1984 v nemeckom Neckarsulme. Po páde Berlínskeho múru sa pre Kaufland začalo obdobie najväčšej expanzie na domácom trhu. Začiatok nového milénia bol rokom, keď sa prvá predajňa spoločnosti otvorila aj na Slovensku.

Produkty vyrobené pod privátnou značkou

Prvá vlastná značka reťazca, ktorá niesla v názve „K“, bola slovenskému trhu predstavená začiatkom októbra 2009. Išlo o značku mäsa  K-Purland, ktorej výrobky sú spracované a dodávané reťazcu z vlastného mäsokombinátu. Vlajková loď Kauflandu,  K-Classic, prišla do slovenských predajní o necelý rok neskôr, v máji 2010. Po desiatich rokoch ju na pultoch predstavuje viac ako 1 500 druhov potravinového, kozmetického, textilného a iného tovaru. Neskôr sa vo výrobe v rámci privátnej značky spoločnosť zamerala i na zákazníkov trpiacich intoleranciami či vegeteriánov a vegánov. V roku 2018 rovnako začala pod privátnou značkou vyrábať i bio produkty.

Ako je to s podielom slovenských produktov?

Svoje 20-ročné pôsobenie na Slovensku Kaufland využil i na spoluprácu so slovenskými pestovateľmi, farmármi a výrobcami potravín či ich dodávateľmi. Od slovenských pestovateľov ovocia a zeleniny odoberá ročne desiatky tisíc ton, mäso od domácich dodávateľov prináša napríklad v rámci projektu 100 % slovenské mäso.

Inovácie a ekologické riešenia do budúcnosti

Devätnásť z predajní Kauflandu na Slovensku dnes šetrí prírodné zdroje prostredníctvom rekuperácie, 49 využíva LED osvetlenia v predajni, na parkovisku i vo vedľajších plochách. V úvode roka Kaufland zároveň otvoril i prvú slovenskú predajňu so strechou pokrytou rastlinami. „Snažíme sa zavádzať ekologické riešenia všade tam, kde je to možné, a zároveň spotrebiteľov vzdelávať a motivovať k zodpovednému správaniu voči životnému prostrediu. Aj preto v okolí predajní postupne inštalujeme elektronabíjačky pre autá či elektrobicykle, zberné nádoby na použitý kuchynský olej a zameriavame sa na jednorazové plasty, ktoré pomaly miznú z našich predajní,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko.

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera