TRIFFT je etablovanou platformou, ktorá už niekoľko rokov pomáha podnikateľom v gastre a retaile ovplyvňovať nákupné správanie zákazníkov. Svoju ponuku v roku 2020 rozšírila o spoluprácu s FMCG značkami v oblasti, ktorá sa za posledné desiatky rokov príliš nevyvinula – v spotrebiteľských súťažiach s cieľom podporiť predaj produktov v on či off trade.
Väčšina súťaží dnes funguje na základe jednostrannej komunikácie a nepríjemne komplikovaného procesu, kde zákazník opisuje kód z účtenky, prípadne pošle SMS či vypisuje zdĺhavé formuláre na microsite. TRIFFT vďaka svojim technologickým inováciám dokáže súťaž pripraviť a pustiť na trh v rekordne krátkom čase, s násobne lepším zákazníckym zážitkom a za zlomok ceny.
Dôraz kladie na obojstrannú komunikáciu so zákazníkom a interaktivitu, umožňuje značke cez aplikáciu komunikovať priamo do telefónov, pripomínať sa, ponúknuť ďalšiu incentívu na nákup, či odmenu. Takto zacielenú komunikáciu dosiahnete cez klasickú reklamu len veľmi ťažko. Navyše, značka získava k dispozícii cenné dáta až na úrovni konkrétnych položiek na pokladničnom doklade jednotlivých spotrebiteľov.
Potenciál v súťaži nájde každá značka, ktorá má záujem o dlhodobú, opakovanú prácu so spotrebiteľmi a chce mať k dispozícii detailné štatistiky o ich nákupnom správaní či o efektivite jednotlivých predajných miest alebo výrobkov. Súťaže však majú špecifické výhody aj pre menšie značky – napríklad vstup na trh a možnosť zalistovania v predajniach sa v pokoronovom období skomplikoval, práve spotrebiteľská súťaž môže takúto bariéru odblokovať.
Ak vás zaujíma, ako TRIFFT dokáže pomôcť vám a vašej značke, kontaktujte našu marketingovú manažérku Simonu Arbesovú na telefónnom čísle 0915 558 270, prípadne nám napíšte na sales@trifft.me. Viac informácií nájdete aj na webe trifft.me.