logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

OBALKO: Prípravy 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu sú v plnom prúde

27. júla 2020
Komerčné prezentácie - archiv 0
612
OBALKO: Prípravy 8. ročníka českého a slovenského obalového kongresu sú v plnom prúde

Kongres OBALKO už ôsmy rok neodmysliteľne patrí k obchodným a spoločenským akciám českého a slovenského obalového trhu. Celodenný kongres je organizovaný spoločnosťou ATOZ Group a venuje sa novinkám a trendom obalového priemyslu. Kongres OBALKO je taktiež ideálnym miestom k debate o obalovom svete, nadviazaniu nových obchodných kontaktov a predstavuje taktiež inšpiráciu pre budúce kroky v oblasti obalových materiálov. Tohtoročný ôsmy ročník kongresu OBALKO sa uskutoční 15. októbra v hoteli Aquapalace Praha v Čestliciach.

Hlavná téma ôsmeho ročníka: „Zákazník a obal“

Kongres OBALKO každý rok prináša novinky a trendy v obalovom priemysle. Denne si spotrebitelia pri nákupe tovaru kladú otázku ako: Je tento obal recyklovateľný? Prečo musia písať zloženie tak malým písmom? Ten design je iný – je to vôbec rovnaký výrobok? Na množstvo otázok si však nevedia odpovedať úplne alebo správne. Obal je prvá vec, ktorú zákazník vidí pri výbere produktu. A práve preto je vnímaniu obalu zákazníkom venovaný aktuálny ročník, ktorého hlavnou témou bude Zákazník a obal.

„Zákazník“ v kontexte businessu nie je len spotrebiteľ; má i B2B význam, „zákazník“ je i naším klientom. A preto budeme riešiť na kongrese nielen to, čo očakáva od obalov spotrebiteľ, ale aj ako medzi sebou komunikujeme v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov.

Nie jeden či dvaja, ale hneď traja úvodní rečníci

Hlavnou časťou kongresu OBALKO je celodenná konferencia zložená zo spoločnej dopoludňajšej časti a popoludňajších workshopových sekcií. Prvý deň kongresu navštívi každoročne viac než 400 obalových profesionálov z Českej republiky a Slovenska. Prvý blok dopoludňajšieho programu bude v duchu Zákazník ako klient, a namiesto jedného kľúčového rečníka budeme mať na zahájení kongresu hneď troch zástupcov hlavných odborov pre obalový trh – FMCG, retail a automotive, ktorí budú hovoriť o svojich skúsenostiach na českom i slovenskom obalovom trhu, a čo očakávajú od svojich dodávateľov obalových riešení.

Exkluzívny výskum zameraný na spotrebiteľa a obal

Spoločnosť GfK sa stala partnerom výskumu kongresu a pripraví špeciálny prieskum trhu týkajúci sa vnímania zákazníka na tému obalu a recyklácie. Výsledky výskumu na tému Zákazník a obal následne exkluzívne predstaví na kongrese OBALKO Ladislav Csengeri, consumer panel services director at GfK Czech & GfK Slovakia. K hlavnej časti programu neodmysliteľne patrí i panelová diskusia. Panelová diskusia bude nadväzovať na prieskum, a to ponúkne účastníkom možnosť vypočuť si, ako 5 kľúčových hráčov na trhu rieši otázku Spotrebiteľ a obal.

Popoludňajšie workshopové sekcie: marketingová, technologická, transportná, udržateľnosť

Popoludňajší program kongresu je rozdelený do troch sekcií – marketingovú, technologickú a transportnú, a po novom prinášame i sekciu zameranú na udržateľnosť. Marketingová sekcia je venovaná témam ako je zvyšovanie predajov pomocou obalu, redesignu obalu, a to všetko na konkrétnych príkladoch. Ukazujeme i ako pracovať s ďalšími nástrojmi obalového marketingu a venujeme sa i ďalším marketingovým témam. Technologická a transportná sekcia sa venuje témam ako robotizácia a automatizácia balenia, prepravné balenie, alebo ukazuje, ako vylepšiť identifikáciu a značenie obalov. Nová sekcia udržateľnosť je zameraná na ochranu životného prostredia. Pre ochranu životného prostredia je jednoznačne dôležité strategicky hospodáriť so zdrojmi a zaistiť, aby sa obaly stali súčasťou obehového hospodárstva.

Záverečný rečník: majster etikety Ladislav Špaček

Kongres zakončí majster etikety Ladislav Špaček, český spisovateľ, televízny novinár, moderátor, pedagóg a v neposlednom prípade taktiež bývalý tlačový hovorca prezidenta Václava Havla, a to s prednáškou „I náš osobný obal predáva“. V prednáške sa zameria na zákazníka predstavujúceho stredobod vašej spoločnosti. Ďalej objasní, ako úspešne v roli predávajúceho komunikovať a zoznámi nás so sociálnou rolou obchodu, a tým celkovo podčiarkne tému tohtoročného kongresu OBALKO „Zákazník a obal“.

Bohatý sprievodný program v duchu networkingu

Okrem konferenčnej časti ponúka OBALKO i BizPACK, systém speed-datingových organizovaných stretnutí partnerov kongresu s účastníkmi. BizPACK dáva účastníkom jedinečnú šancu zahájiť nové obchodné vzťahy v priebehu desaťminútových vopred dohodnutých slotov. Po konferenčnej časti nasleduje Galavečer súťaže Obal roka, ktorý je organizovaný spoločne s Obalovým inštitútom SYBA. V priebehu galavečera budú už druhýkrát v rámci kongresu OBALKO vyhlásené najlepšie obalové riešenia, a to v niekoľkých súťažných kategóriách. Celý prvý deň kongresu OBALKO zakončí obľúbený Obalový Business Mixer, ktorý ponúka priestor pre networking v neformálnej atmosfére. Nad pohárikom za sprievodu príjemnej hudby môžete pokračovať v diskusiách zahájených v priebehu konferenčného dňa, alebo začať úplne nové diskusie.

V druhý deň kongresu sa uskutoční Balenie v akcii, počas ktorého účastníci kongresu dostanú unikátnu príležitosť navštíviť výrobné závody vybraných partnerov kongresu s odborným výkladom. Návštevníci  získajú šancu vidieť celý výrobný proces a lepšie pochopiť výhody týchto produktov i celú problematiku, a zároveň dostanú po druhýkrát šancu diskutovať o otázkach týkajúcich sa obalového priemyslu s profesionálmi a kolegami z odboru.

Registrujte sa už teraz

Prípravy kongresu sú v plnom prúde i napriek kríze, ktorá zasiahla trh. Program sa plní rýchlo, a nových rečníkov odhaľujeme takpovediac každý týždeň. Preto odporúčame registrovať sa k odberu newslettera kongresu na www.atozregistrace.cz/obalko, alebo sledovať web kongresu: www.obalko.cz. Ak už viete, že nemôžete na kongrese chýbať, môžete sa už teraz registrovať na www.obalko.cz/registrace.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera