logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...

Tesco rozširuje spoluprácu s lokálnymi dodávateľmi

14. júla 2020
Správy 0
1531
Tesco rozširuje spoluprácu s lokálnymi dodávateľmi

Slovenskí zákazníci v poslednom období čoraz častejšie siahajú po produktoch lokálneho pôvodu. Na tento dopyt reagujú i obchodné reťazce. S projektom zameraným na rozšírenie ponuky slovenských produktov prišlo aj Tesco, a to s onačením Jedinečné chute Slovenska, v rámci ktorého najnovšie prináša novinky v podobe mäsových špecialít.

Spoločnosť Tesco spustila program Jedinečné chute Slovenska pred troma rokmi. V súčasnosti zákazníci nájdu lokálne farmárske výrobky pod týmto označením v 42 obchodoch reťazca. Približne 60 % produktov sa odlišuje podľa konkrétnych oblastí Slovenska. Zákazníci Tesca si tak môžu zakúpiť lokálne potraviny pochádzajúce z ich domáceho regiónu. Zvyšných 40 % výrobkov programu je rovnakých vo všetkých 42 obchodoch Tesca, kde je sortiment dostupný. Aj vďaka takejto širšej dostupnosti dokáže Tesco pomáhať malým dodávateľom pri ďalšom raste a rozširovaní výroby.

Výrobcom nových produktov v ponuke Tesca je spoločnosť Púchovský gazda, ktorá sa pri všetkých 13 mäsových výrobkoch spolieha na svoju tradičnú receptúru. „Naše výrobky vyrábame bez pridaných látok, s prírodnými koreninami a klasickou receptúrou – tak, ako sa vyrábalo pôvodne. Veríme, že naše kvalitné výrobky si obľúbia zákazníci po celom Slovensku,“ dopĺňa Darina Jankovičová, konateľka spoločnosti Púchovský gazda z Púchova.

Reťazec rozširoval ponuku programu už v máji. V ponuke pribudli  mliečne výrobky, ktoré dodáva poľnohospodárske družstvo Slatina nad Bebravou. Reťazec nadviazal spoluprácu aj s úplne novými partnermi, ako je napríklad výrobca mäsových a mliečnych výrobkov Loišov Dvor z Bašky pri Košiciach. Ďalej ponúka kozie výrobky od rodinnej Farmy Bardy pri Rajci či mäsové výrobky spoločnosti Danubius.

Súčasťou ponuky Jedinečné chute Slovenska sú stovky produktov od 82 lokálnych dodávateľov. Medzi najviac obľúbené výrobky lokálnych farmárov a dodávateľov patrí napríklad maslo, jogurty či mäsové výrobky. Reťazec uvádza, že vlani predal takmer 630 miliónov kusov slovenských potravín v hodnote viac ako 460 miliónov eur.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera