logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Lidl zrušil distribúciu papierových letákov

22. júna 2020
Správy 0
1284
Lidl zrušil distribúciu papierových letákov

Spoločnosť Lidl sa rozhodla úplne zrušiť distribúciu týždňových letákov do domácností. Vďaka ekologickým opatreniam z posledných rokov ušetrila celkovo viac ako 4000 ton papiera ročne. Ušetrené finančné prostriedky sa diskont rozhodol investovať do zníženia cien niektorých výrobkov.

V obchodom roku 2018 zmenil Lidl formát letáku z rozmeru A3 na A4 a ušetril viac ako 1520 ton papiera. O rok neskôr zrušil distribúciu letákov v tretine regiónov a znížil svoju ročnú spotrebu papiera o ďalších 850 ton. Aktuálne už letáky spoločnosti Lidl vo svojich schránkach spotrebitelia nenájdu, a to bez ohľadu na to, v ktorej časti Slovenska bývajú. Výsledkom je úspora približne 1700 ton papiera. Celkovo diskont ušetrí 4100 ton papiera ročne, čo predstavuje asi 70 000 dospelých stromov.

Letáky nahradil online newsletter

„Kríza spojená so šírením koronavírusu významne zasiahla nás všetkých, no zároveň ukázala, že sa dá fungovať aj inak než sme boli doteraz zvyknutí. Veľa sa teraz hovorí o návrate k normálu, ale práve normál predstavoval v mnohých ohľadoch problém, a práve teraz máme šancu prehodnotiť naše aktivity a ich dopad na prírodu a životné prostredie,“ uviedol Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika. „Rozhodli sme sa významne znížiť našu spotrebu papiera. Sme presvedčení, že informovať o našej ponuke sa dá aj inak, ekologickejšie a pritom stále efektívne. Veríme, že aj ďalšie firmy prehodnotia svoju zodpovednosť k životnému prostrediu a začnú sa správať ekologickejšie. Dlhodobo motivujeme našich  zákazníkov k odoberaniu elektronických newsletterov, sledovaniu ponúk na našej webovej stránke, facebookovom profile či aplikáciách,“ dodal.

Podľa spoločnosti Lidl rozhodnutie o zrušení distribúcie papierových letákov oceňujú aj zákazníci. Až 86 % z celkového počtu 14 200 hlasujúcich uprednostnilo na facebookovom profile diskontného reťazca online verziu letáku pred jeho tlačenou podobou.

Plošné zrušenie pravidelnej týždňovej distribúcie papierových letákov do schránok prináša aj finančnú úsporu, ktorú sa Lidl rozhodol investovať do zníženia cien niektorých vybraných produktov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera