
Reťazec Tesco rozširuje ponuku vlastnej značky Finest. Pribudli do nej novinky ako kávy so značkou Fair Trade, čaj s Rainforest cerfitikáciou či rôzne džemy. Slovenskí zákazníci nájdu po novom produkty z rady privátnej značky reťazca v predajni na jednom mieste.
„Zákazníci Tesca si budú môcť opäť dopriať produkty Finest, ktoré sú originálne receptúrou, spôsobom spracovania či pôvodom surovín. Do ponuky Finest aktuálne pridávame novinky z Talianska, Srí Lanky, Spojeného kráľovstva, Kolumbie, Sumatry aj ďalších krajín. Zákazníkom zároveň uľahčíme nakupovanie, keďže produkty Finest nájdu po novom v predajniach ešte ľahšie, a to spolu na jednom mieste v centrálnej uličke obchodu. Tieto produkty našej privátnej značky zároveň odteraz ponúkneme vo všetkých našich 64 hypermarketoch na Slovensku,“ uviedla Eva Šimečková, manažérka vlastnej značky Tesca pre strednú Európu.
Súčasťou sú aj výrobky zo Slovenska
Tesco rozvíja partnerstvá s mnohými slovenskými dodávateľmi aj v rámci produktov privátnej značky. Ich podnikanie sa tak rozširuje do ďalších krajín, kde reťazec pôsobí.
„Slovenským dodávateľom vytvárame vďaka našej spolupráci priestor na ďalší rast ich podnikania a posilnenie zamestnanosti v regiónoch. Pri výrobe produktov vlastnej značky spolupracujeme s takmer stovkou slovenských spoločností. Veľmi sa tešíme na naše ďalšie plány, ktorých dôležitou súčasťou je vývoj úplne nových a zaujímavých výrobkov,“ dodala Eva Šimečková, manažérka vlastnej značky Tesca pre strednú Európu. Súčasťou sortimentu Tesco Finest sú tak aj slovenské výrobky.