logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • Top 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednanie plagátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Koncom minulého roka sa s úspešnou pivovarníckou kariérou rozlúčil takmer po 40 rokoch Ján...
  • Do zoznamu ľudí, ktorým bude podaná vakcína proti novému koronavírusu prednostne pribudnú aj...
  • Zvuk praskajúcej chrumkavej kôrky a chuť vláčnej striedky sú tak hlboko zakorenené v mysliach...
  • Sieť predajní Žabka pokračuje v rýchlej expanzii na Slovensku. Počas februára 2021 otvorí...

Spoločnosť Nay vystupuje zo Zväzu obchodu SR. Vzniká iniciatíva pre maloobchodníkov z nepotravinárskeho segmentu

11. júna 2020
Správy 0
704
Spoločnosť Nay vystupuje zo Zväzu obchodu SR. Vzniká iniciatíva pre maloobchodníkov z nepotravinárskeho segmentu

Nay ohlásila rozhodnutie vystúpiť zo Zväzu obchodu SR, následne vstupuje do Iniciatívy slovenských maloobchodníkov, ktorá pôvodne vznikla počas obdobia pandémie Covid-19 ako platforma na podporu a pomoc podnikateľom.

„Nesúhlasíme s postojmi Zväzu obchodu SR v prístupe k slobodnému podnikaniu a máme dojem, že zastupuje ciele len malej skupiny členov. Nemá pre nás zmysel byť členom organizácie, s ktorou sa hodnotovo rozchádzame, a tým pádom nás prakticky nezastupuje. Preto sa stávame zakladajúcim členom Iniciatívy slovenských maloobchodníkov (ISKM), ku ktorej sa pridáva stále viac slovenských maloobchodníkov,“ vyjadril sa k dôvodom vystúpenia Peter Zálesák, predseda predstavenstva spoločnosti Nay.

ISKM je združenie firiem, ktoré pôvodne vzniklo ako platforma na podporu a pomoc podnikateľom počas obdobia pandémie Covid-19. V týchto dňoch sa však stáva plnohodnotným profesijným združením na zastupovanie záujmov slovenských maloobchodníkov nepotravinárskeho tovaru. Pri existujúcich zväzoch ide o združenia s prevládajúcim členstvom potravinárov. „Považujeme za dôležitý vznik združenia, ktoré bude stáť na strane niekoľkých stoviek spoločností v nepotravinárskom maloobchode a gastro segmente,“ dodal Peter Zálesák. Členmi ISKM sa stávajú aj iní významní maloobchodníci ako Martinus, Pantha Rhei, Planeo, Regal Burger, LPP Slovakia a ďalší.

V Českej repulike vstupuje Nay so sieťou predajní, ktoré prevádzkuje pod značkou Electro World, do združenia Retailová asociace, ktoré vzniklo z podobných dôvodov ako ISKM na Slovensku.

Súvisiace články:

Nákupné centrá a retail parky: Koronavírus privádza maloobchod do úzkych Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny. Billa reaguje projektom „Doba slovenská“ Zväz obchodu SR žiada odmeny aj pre pracovníkov predajní Nay otvorí v septembri dve nové predajne

Odporúčame

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

Anketa

Podporujete pripravované obmedzenie jedno- a dvojcentových mincí?


Archív ankiet

Loading ... Loading ...

Najčítanejšie správy

  • Peter Varmuža, generálny riaditeľ a majiteľ Yeme: Tretinu potravín si vyrobíme sami 10.8k views | posted on 12. February 2019
  • V Česku začína platiť zákaz predaja počas niektorých sviatkov. Vzťahuje sa na veľké predajne 9.3k views | posted on 27. October 2016
  • Paul Pauls, generálny riaditeľ Kauflandu Slovenská republika: Priestor vidím ešte na pätnásť našich predajní 7.4k views | posted on 6. June 2018
  • Bratislavská fabrika Figaro najnovšie vyrába čokoládové špeciality pre zahraničné značky 6.8k views | posted on 7. September 2017
  • Primark chce prísť na Slovensko. Problémom sú chýbajúci ľudia 4.9k views | posted on 19. June 2018

KALENDÁR AKCIÍ

18. – 19. 5. 2021, Kongres Samoška 18, Bratislava

28. – 30. 6. 2021, SALIMA, Brno

Komerčná prezentácia

Multimédia

Tradičný domáci reťazec sa inšpiroval folklórom a tradíciami

27. januára 2021

„Zákazník je mojím hosťom,“ tvrdí Roderik Ledecký, majiteľ predajne BiodericO

12. januára 2021

Profily

Jozef Berko, konateľ, Delia potraviny: Predajne chceme dať franšízovým partnerom

5. februára 2021

Pavol Mikušiak, predseda predstavenstva, CBA Verex: Cenová vojna sa zostrila

10. decembra 2020

Archív správ

Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Katarína Bobáková
tel.: +421 904 589 741
e-mail: katarina.bobakova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera