
Komunikačná agentúra Dago od júna otvára novú slovenskú kanceláriu v Bratislave. Pobočka umožní rýchlejšie reagovať na potreby miestneho trhu a zákazníkom zároveň poskytne stabilné zázemie pre ich POS projekty a ich následnú realizáciu. Novinkou agentúry je taktiež logistický systém pre online predaj a správu projektov.
Komunikačné riešenia, ktoré podporujú predaje priamo na predajniach, dodáva agentúra na slovenský trh už niekoľko rokov. Otvorením bratislavskej kancelárie firma reaguje na mnohé zahraničné spoločnosti, ktoré už na Slovensku pobočky pre podporu svojich aktivít na tomto trhu majú. „Klientom zaisťujeme kreatívne POP riešenia, do ktorých implementujeme shoppercentrické princípy a aktuálne svetové trendy,“ uvádza Ľuboš Plačko, ktorý má v spoločnosti Dago na starosti projekty pre slovenských klientov.
K správe POS projektov klientov využíva Dago logistický systém, ktorý priebežne rozvíja. „Úspešne sme s jeho pomocou administrovali napríklad cez tisícku pokladničných zón pre cukrovinky Nestlé,“ dodáva Ľuboš Plačko.
Agentúra plánuje do konca tohto roka zamestnať na Slovensku päť pracovníkov, ktorí sa budú starať o podporu realizácií POP riešení na miestnom trhu. Pre spracovanie zákaziek využíva agentúra vlastné vývojové a výrobné stredisko sídliace v Česku.