
Novú službu spúšťa spoločnosť dm už koncom júna. Predstavuje možnosť získania automatických extra bodov za online nákup, pričom ide o rovnaké body, ktoré by zákazník dostal za automatické aktivity počas nákupu v dm filiálke. Ďalšou technickou novinkou spoločnosti je komisionovanie objednávok v 30 vybraných filiálkach v rámci Slovenska.
Od júna sa okrem získavania bodov za online nákup spúšťajú taktiež každomesačné akciové aktivity určené výhradne pre nákupy v e-shope. V budúcnosti spoločnosť plánuje rozšíriť služby taktiež o možnosť zbierania bodov z kupónového centra a uplatňovanie bodov prostredníctvom nákupu v e-shope.
Prepojenie online a offline nakupovania
„Pre svojich zákazníkov s radosťou spúšťame ďalšiu službu, ktorá je pokračovaním prepájania nášho online a offline sveta. Po štandardných bodoch tak za nákup cez e-shop môžu získavať aj viacnásobné body, vďaka čomu sa stáva zbieranie bodov za online nákup ešte rýchlejším. A čím viac bodov na karte zákazník má, tým väčšiu zľavu z nákupu si môže následne v ktorejkoľvek predajni dm uplatniť,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
Čas doručenia tovaru z e-shopu opäť v štandardnom režime
Technickou novinkou nakupovania cez e-shop dm je aj komisionovanie objednávok v 30 vybraných filiálkach dm v rámci celého Slovenska, ktoré je v prevádzke od 16. marca 2020. Do tohto času boli objednávky balené a vyskladňované výhradne v online sklade v Pohořeliciach v Českej republike. Aktuálne po zaregistrovaní objednávky cez e-shop priradí systém najskôr danú objednávku filiálke, ktorú vyberie podľa toho, z ktorej oblasti objednávka prišla. Filiálka tak má prednostné právo sa rozhodnúť, či objednávku stíha vyskladniť, alebo nie. Ak ju zamietne, objednávka automaticky príde do online skladu v Pohořeliciach, kde je následne balená a vyskladňovaná.
Spoločnosť dm drogerie markt uvádza, že práve vďaka tejto novej možnosti sa čas doručenia z e-shopu, ktorý sa počas pandémie predĺžil, dostal do štandardného režimu, čo je na doručenie objednávky dva až tri pracovné dni. Filiálky vychystajú za týždeň v priemere viac ako 1200 objednávok s 10 000 produktmi.