David Vejtruba je od mája marketingovým riaditeľom spoločnosti Savencia Fromage & Dairy Czech Republic pre Česko a Slovensko. Prišiel zo spoločnosti Solvent ČR, kde viac než osem rokov pôsobil ako marketing director.
Absolvent Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe sa do oblasti marketingu prepracoval cez pozíciu brand managera najprv v spoločnosti Infusia, neskôr Nutricia. Najskôr sa venoval sortimentu voľne predajných liekov, v roku 2003 sa v spoločnosti Nutricia postavil do čela riadenia marketingu. Na starosti mal stratégiu ôsmich značiek, ktoré časom zúžil na dve, ktoré sú dodnes pre spoločnosť kľúčové, a to značky Nutrilon a Hami. Keď sa stala Nutricia súčasťou Danone, bol medzinárodným trénerom marketingu.
V roku 2012 súhlasil s ďalšou výzvou a odišiel do spoločnosti P. K. Solvent, dnes Solvent ČR, na pozíciu marketingového riaditeľa. Bol zodpovedný za riadenie maloobchodných predajní značky Teta, Top drogerie a siete lekární Teta a sLéky.cz. Stál za víziou dlhodobej stratégie firmy, komplexnou marketingovou stratégiou, riadil stratégiu privátnych značiek i vernostných systémov pre všetky maloobchodné formáty spoločnosti.