
Otvorením obchodných centier sa pre obchody zavŕšilo čakanie na uvoľnenie preventívnych opatrení súvisiacich s pandémiou Covid-19. Počas tohto obdobia spoločnosť Planeo Elektro pracovala na presmerovaní aktivít na web a zriadení nových výdajných miest.
Všetkých päťdesiat predajní Planeo Elektro bolo od 16. marca zatvorených. Pre elektropredajcu to znamenalo okamžité presmerovanie svojich aktivít a výrazné posilnenie webu, kde sa tržby zvýšili až o 300 %. Podľa slov riaditeľa maloobchodnej siete Petra Matušku to však firme želaný efekt neprinieslo.
„Až 80 percent realizovaných predajov pokrývalo naše predajne. Hoci predaj cez e-shop raketovo vystrelil hore, predajňami nastolený trend nedokázal udržať, hovorí Peter Matuška. „Energia a investície, ktoré sme do online predaja vložili, sa však určite nestratia. Naďalej budeme pokračovať vo zvyšovaní zákazníckeho komfortu pri nakupovaní online. V prevádzke tiež ostáva 50 výdajných miest na predajniach, ktoré sme zriadili počas zavedených obmedzení,“ dodáva.