Novou riaditeľku marketingu spoločnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko sa stala Petra Šebová. Komunikáciu, vonkajšie vzťahy a udržateľnosť bude viesť Veronika Němcová.
Petra Šebová riadi marketing celého portfólia trinástich nápojových značiek v rámci českého a slovenského trhu už od februára. Má za úlohu zvýšiť povedomie o aktivitách firmy v oboch krajinách. Prišla zo spoločnosti Philip Morris ČR, kde šesť rokov viedla tím Consumer Engagement zameraný na zákaznícke zážitky z oblasti Horeca a eventov. Zároveň sa starala taktiež o portfólio a stratégiu značiek Philip Morris pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko. Skúsenosti získala taktiež v spoločnosti Procter & Gamble a L´Oreál.
Veronika Němcová, ktorá je novou riaditeľkou komunikácie, vonkajších vzťahov a udržateľnosti od mája, má za úlohu okrem zvýšenia povedomia o aktivitách spoločnosti taktiež rozvoj oblasti CSR a udržateľnosti. Bude úzko spolupracovať s partnerskou distribučnou spoločnosťou Coca Cola HBC Česko a Slovensko, kde je taktiež od mája manažérkou externej komunikácie Patrícia Šedivá. Veronika Němcová predtým pracovala štyri roky v ING Bank, kde viedla oddelenie komunikácie a CSR. Pôsobila aj v rámci telekomunikácií, médií a CSR. Okrem iného sa starala o marketingové vedenie produktov značky National Geographic v Českej republike a na Slovensku. Absolvovala Vysokú školu ekonomickú v Prahe.