logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Viac ako tretina Slovákov plánuje nakupovať väčšinu vianočných darčekov online. Takéto nákupy sú...
  • Spoločnosť Geis otestovala v bežnej prevádzke na rozvozových trasách v oblasti moravského...
  • Jan Semotán preberá vedenie celej retailovej siete Sportisimo, ktorá zahŕňa takmer 240 predajní...
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....

Víťazi programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sú známi. O ocenenie je rekordný záujem

18. mája 2020
Správy 0
1764
Víťazi programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sú známi. O ocenenie je rekordný záujem

Už deviatykrát spoločnosť Atoz Marketing Services vyhlasovala výsledky marketingového programu Voľba spotrebiteľov –Najlepšia novinka, ktorý každoročne oceňuje najlepšie produktové novinky a inovácie na slovenskom trhu. Deviaty ročník udeľovania cien ukázal, že popularita značky Voľba spotrebiteľov neustále rastie. V roku 2020 si spotrebitelia vyberali spomedzi 105 prihlásených produktov, čo bolo takmer o 30 viac ako pred rokom.

Napriek pomerne krátkej histórii majú ceny s názvom Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka v povedomí spotrebiteľov pevné miesto. Logo programu, ktorým spoločnosť Atoz Marketing Services oceňuje najlepšie novinky a inovované produkty z oblasti rýchloobrátkového tovaru, doplnkov stravy a OTC produktov (s výnimkou tabakových výrobkov), pozná takmer 1 200 000 slovenských spotrebiteľov.

Tento rok produktové novinky súťažili v 32. kategóriách. Okrem tradičných kategórií ako sú Alkohol, Čokoládové cukrovinky či Syry sa v roku 2020 ocenenia odovzdávali aj v nových kategóriách, ako napríklad Energy a športové nápoje, Rastlinné mlieka, Hotové jedlá či Müsli a cereálie. Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka tak reaguje na aktuálny trend zdravého životného štýlu. Podmienkou účasti v marketingovom programe bolo, aby boli novinky na trh uvedené v období medzi januárom 2019 a májom 2020.

Záruka kvalitného hodnotenia

Zárukou toho, že ocenenia dostanú skutočne najobľúbenejšie produkty, je exkluzívny prieskum agentúry Nielsen, ktorá počas apríla skúmala preferencie 2000 slovenských spotrebiteľov. Cieľom bolo zistiť, ktorý produkt v danej kategórii považujú ľudia za najlepší. Hodnotila sa predovšetkým chuť, výzor či obal, prípadne funkčnosť, kvalita, značka a podobne. Okrem ocenení v jednotlivých kategóriách získal špeciálnu cenu aj Absolútny víťaz, ktorým sa tento rok stal Coop Maslo tradičné, Coop Jednota Limitovaná edícia od spoločnosti Coop Jednota Slovensko. Absolútny víťaz získal navyše certifikát na služby zmyslového marketingu v hodnote 3000 eur od spoločnosti Store Media.

Popri zisťovaní preferencií renomovanou agentúrou  prebiehala súťaž o Najlepšiu novinku fanúšikov na Facebooku Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. V tejto časti súťaže zvíťazila Treskoslovenská treska od spoločnosti Ryba Košice. Hlasovanie o ďalšie Najlepšie novinky prebiehalo aj v spolupráci s mediálnymi partnermi. Čitatelia webu Dobré noviny a poslucháči Dobrého rádia si zvolili Produktovú radu papierových utierok Harmony od spoločnosti SHP Harmanec, ktorá získala reklamnú a rádiovú kampaň v hodnote 2800 eur. Mamičky – čitatelky AhojMama.sk za Najlepšiu novinku považujú 100%  šťavy Happy Frutty od spoločnosti Caste SK. Víťazné certifikáty na reklamné kampane si odniesli aj novinky ako napríklad Franz Josef Kaiser tuniak od spoločnosti Goral, Tuhý šampón Balea Vanilla Sky od dm drogerie markt a 100% z ovocia od Tesco Stores SK.

Podpora predaja a propagácia výrobkov

Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už deväť rokov uľahčuje spotrebiteľom orientovať sa medzi novými produktmi na trhu. Na druhej strane, výrobcom pomáha pri zalistovaní ich produktov do predajní a predlžuje životnosť ich noviniek. Ocenené spoločnosti môžu počas jedného roka využívať logo Voľba spotrebiteľa – Najlepšia novinka 2020 pri propagácii víťazných výrobkov, či už na obaloch, alebo v marketingových kampaniach.

Okrem toho, že logo pozná približne pätina obyvateľov Slovenska, až 64 % spotrebiteľov uviedlo, že ich motivuje ku kúpe produktu. Až 91 % obchodníkov vďaka logu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zaradí ocenené novinky do svojho sortimentu a 86 % zástupcov maloobchodu tvrdí, že získanie ocenenia je dôležitým argumentom na zalistovanie a nákup produktu do obchodu.

Deviaty ročník priniesol okrem stabilných podporovateľov aj nové zvučné mená mediálnych partnerov – AhojMama.sk, Dobré rádio, Dobré noviny, Webmagazin.sk, Webnoviny.sk a odborných partnerov – spoločnosť MNFORCE a Zväz obchodu SR. Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 podporí rozsiahla polročná B2B a B2C kampaň. Reklamné kampane budú bežať v nákupných reťazcoch Metro a Tesco,  novinky budú prezentované na výstave Agrokomplex, kongresoch Samoška, marketingovom programe Dôveryhodné značky, v spotrebiteľských súťažiach a inzercii tlači. Novinkou v deviatom ročníku je webová stránka www.najlepšianovinka.sk, ktorá je venovaná víťazným výrobkom a plánovaná spotová kampaň v Dobrom rádiu či influencer marketing podporený kampaňami na sociálnych sieťach.

Keďže sa s ohľadom na aktuálnu situáciu s vírusovým ochorením Covid-19 nemohla uskutočniť slávnostná ceremónia, certifikáty a diplomy budú odovzdané víťazom osobne na centrálach spoločností. Ako náhradu za zrušenú ceremóniu spoločnosť Atoz Marketing Services plánuje rozšíriť podporu v rámci iných marketingových aktivít. Spotrebitelia a široká verejnosť sa môže s víťazmi oboznámiť v rámci pravidelných spotrebiteľských súťaží na facebookovom profile Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020.

Ocenené výrobky

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok