logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Víťazi programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sú známi. O ocenenie je rekordný záujem

18. mája 2020
Správy 0
1418
Víťazi programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 sú známi. O ocenenie je rekordný záujem

Už deviatykrát spoločnosť Atoz Marketing Services vyhlasovala výsledky marketingového programu Voľba spotrebiteľov –Najlepšia novinka, ktorý každoročne oceňuje najlepšie produktové novinky a inovácie na slovenskom trhu. Deviaty ročník udeľovania cien ukázal, že popularita značky Voľba spotrebiteľov neustále rastie. V roku 2020 si spotrebitelia vyberali spomedzi 105 prihlásených produktov, čo bolo takmer o 30 viac ako pred rokom.

Napriek pomerne krátkej histórii majú ceny s názvom Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka v povedomí spotrebiteľov pevné miesto. Logo programu, ktorým spoločnosť Atoz Marketing Services oceňuje najlepšie novinky a inovované produkty z oblasti rýchloobrátkového tovaru, doplnkov stravy a OTC produktov (s výnimkou tabakových výrobkov), pozná takmer 1 200 000 slovenských spotrebiteľov.

Tento rok produktové novinky súťažili v 32. kategóriách. Okrem tradičných kategórií ako sú Alkohol, Čokoládové cukrovinky či Syry sa v roku 2020 ocenenia odovzdávali aj v nových kategóriách, ako napríklad Energy a športové nápoje, Rastlinné mlieka, Hotové jedlá či Müsli a cereálie. Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka tak reaguje na aktuálny trend zdravého životného štýlu. Podmienkou účasti v marketingovom programe bolo, aby boli novinky na trh uvedené v období medzi januárom 2019 a májom 2020.

Záruka kvalitného hodnotenia

Zárukou toho, že ocenenia dostanú skutočne najobľúbenejšie produkty, je exkluzívny prieskum agentúry Nielsen, ktorá počas apríla skúmala preferencie 2000 slovenských spotrebiteľov. Cieľom bolo zistiť, ktorý produkt v danej kategórii považujú ľudia za najlepší. Hodnotila sa predovšetkým chuť, výzor či obal, prípadne funkčnosť, kvalita, značka a podobne. Okrem ocenení v jednotlivých kategóriách získal špeciálnu cenu aj Absolútny víťaz, ktorým sa tento rok stal Coop Maslo tradičné, Coop Jednota Limitovaná edícia od spoločnosti Coop Jednota Slovensko. Absolútny víťaz získal navyše certifikát na služby zmyslového marketingu v hodnote 3000 eur od spoločnosti Store Media.

Popri zisťovaní preferencií renomovanou agentúrou  prebiehala súťaž o Najlepšiu novinku fanúšikov na Facebooku Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. V tejto časti súťaže zvíťazila Treskoslovenská treska od spoločnosti Ryba Košice. Hlasovanie o ďalšie Najlepšie novinky prebiehalo aj v spolupráci s mediálnymi partnermi. Čitatelia webu Dobré noviny a poslucháči Dobrého rádia si zvolili Produktovú radu papierových utierok Harmony od spoločnosti SHP Harmanec, ktorá získala reklamnú a rádiovú kampaň v hodnote 2800 eur. Mamičky – čitatelky AhojMama.sk za Najlepšiu novinku považujú 100%  šťavy Happy Frutty od spoločnosti Caste SK. Víťazné certifikáty na reklamné kampane si odniesli aj novinky ako napríklad Franz Josef Kaiser tuniak od spoločnosti Goral, Tuhý šampón Balea Vanilla Sky od dm drogerie markt a 100% z ovocia od Tesco Stores SK.

Podpora predaja a propagácia výrobkov

Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už deväť rokov uľahčuje spotrebiteľom orientovať sa medzi novými produktmi na trhu. Na druhej strane, výrobcom pomáha pri zalistovaní ich produktov do predajní a predlžuje životnosť ich noviniek. Ocenené spoločnosti môžu počas jedného roka využívať logo Voľba spotrebiteľa – Najlepšia novinka 2020 pri propagácii víťazných výrobkov, či už na obaloch, alebo v marketingových kampaniach.

Okrem toho, že logo pozná približne pätina obyvateľov Slovenska, až 64 % spotrebiteľov uviedlo, že ich motivuje ku kúpe produktu. Až 91 % obchodníkov vďaka logu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zaradí ocenené novinky do svojho sortimentu a 86 % zástupcov maloobchodu tvrdí, že získanie ocenenia je dôležitým argumentom na zalistovanie a nákup produktu do obchodu.

Deviaty ročník priniesol okrem stabilných podporovateľov aj nové zvučné mená mediálnych partnerov – AhojMama.sk, Dobré rádio, Dobré noviny, Webmagazin.sk, Webnoviny.sk a odborných partnerov – spoločnosť MNFORCE a Zväz obchodu SR. Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020 podporí rozsiahla polročná B2B a B2C kampaň. Reklamné kampane budú bežať v nákupných reťazcoch Metro a Tesco,  novinky budú prezentované na výstave Agrokomplex, kongresoch Samoška, marketingovom programe Dôveryhodné značky, v spotrebiteľských súťažiach a inzercii tlači. Novinkou v deviatom ročníku je webová stránka www.najlepšianovinka.sk, ktorá je venovaná víťazným výrobkom a plánovaná spotová kampaň v Dobrom rádiu či influencer marketing podporený kampaňami na sociálnych sieťach.

Keďže sa s ohľadom na aktuálnu situáciu s vírusovým ochorením Covid-19 nemohla uskutočniť slávnostná ceremónia, certifikáty a diplomy budú odovzdané víťazom osobne na centrálach spoločností. Ako náhradu za zrušenú ceremóniu spoločnosť Atoz Marketing Services plánuje rozšíriť podporu v rámci iných marketingových aktivít. Spotrebitelia a široká verejnosť sa môže s víťazmi oboznámiť v rámci pravidelných spotrebiteľských súťaží na facebookovom profile Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2020.

Ocenené výrobky

 

 

 

 

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera