logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....

Alza spúšťa skupinové online nákupy

15. mája 2020
Správy 0
1109
Alza spúšťa skupinové online nákupy

Spoločnosť Alza.sk prináša ďalší rozmer online nakupovania v podobe novej platformy Zdieľaj a ušetri. Novinka prepája svet e-commerce so sociálnymi sieťami a zákazníkom umožňuje zakúpiť tovar so zľavou. Stačí zohnať pár priateľov, ktorí majú záujem o rovnaký produkt a nakúpiť spoločne ako tím za zníženú cenu.

Inovatívna platforma Zdieľaj a ušetri, s ktorou po novom prichádza Alza.sk, prináša tuzemským zákazníkom nové možnosti online nakupovania. Metóda je založená na zdieľaní s priateľmi, rodinou a známymi. „Využíva princípy tzv. social shoppingu, teda prepojenia online obchodovania a sociálnych sietí, ktorý sa vo svete teší stále väčšej popularite. Novinka presne kopíruje misiu Alzy, v ktorej sa snažíme využívať IT k transformácii e-commerce,“ vysvetľuje podpredseda predstavenstva Alza.cz Tomáš Havryluk.

Zmena pravidiel tradičných online nákupov

„Zákazníci môžu vďaka interaktívnym skupinovým nákupom kúpiť vybrané produkty výhodnejšie a výšku zľavy navyše jednoducho ovplyvnia svojou aktivitou. Čím viac ľudí totiž do svojho tímu zoženú, tým lepšiu cenu všetci získajú,“ popisuje základnú mechaniku platformy Petr Bena a zároveň dodáva, že výška zľavy sa odvíja nielen od druhu produktu, ale aj od veľkosti skupiny, ktorá môže mať aj 20 členov. Na naplnenie tímu majú zákazníci vopred určený časový limit.

Ako to funguje?

Produkty zahrnuté do skupinových nákupov sú na webe označené piktogramom Zdieľaj a ušetri a záujemcovia sa do nich môžu zapojiť pomocou špeciálneho tlačidla priamo v detaile produktu. Následne stačí vybrať veľkosť skupiny, výšku zľavy a svoje členstvo v skupine potvrdiť platbou za produkt. Tým sa tovar pre zákazníka automaticky rezervuje a zároveň sa vygeneruje unikátna webová adresa, ktorú potom môže ako zakladateľ skupiny zdieľať na svojej sociálnej sieti. Iba prostredníctvom tejto URL adresy sa do jeho skupiny pripoja aj ďalší záujemcovia. Akonáhle si produkt zakúpi posledný člen,  tým sa skupina uzavrie a tovar bude zaslaný všetkým zúčastneným podľa ich voľby.

Pokiaľ sa v stanovenej lehote skupina nenaplní, majú zákazníci dve možnosti, a to, že buď doplatia rozdiel a kúpia si tovar za pôvodnú nezľavnenú cenu alebo im e-shop vráti peniaze.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera