Reťazec Tesco reaguje na aktuálnu mimoriadnu situáciu a rozširuje službu online nákupov do nových lokalít na Slovensku. Potraviny či drogistický tovar si tak môžu zákazníci objednávať už od stredy 6. mája. Služba sa týka obyvateľov Trenčína, Nového Mesta nad Váhom, Trenčianskych Teplíc, Banskej Bystrice, Zvolena, Popradu, Spišskej Novej Vsi, Kežmarku a okolia.
„Rozhodli sme sa pružne zareagovať na aktuálnu mimoriadnu situáciu a pomôcť najnovšie aj obyvateľom Trenčína, Banskej Bystrice, Popradu a okolia. Tesco Online nákupy dopĺňajú našu širokú sieť 150 predajní rôznych formátov na Slovensku. Vďaka našej službe zároveň prinášame starostlivosť navyše tým najzraniteľnejším, pre ktorých môže byť momentálne náročné ísť si nakúpiť priamo do našich predajní,“ hovorí Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.
Online nákupy môžu zákazníci objednávať cez smartfón, tablet či počítač a dostupné sú pre 583 tisíc obyvateľov a 209 tisíc domácností v Trenčíne, Banskej Bystrici, Poprade a okolí. Zákazníci si dostupnosť služby vo svojej lokalite môžu overiť prostredníctvom PSČ a miesta bydliska na webovej stránke služby. Svoj nákup si zároveň môžu uľahčiť vytvorením nákupných zoznamov priamo na stránke alebo cez aplikáciu.
Tesco Online nákupy úspešne fungujú aj v ďalších mestách naprieč Slovenskom vrátane Bratislavy, Nitry, Trnavy, Košíc, Prešova, Žiliny, Martina, Považskej Bystrice a ich okolia. V reakcii na zvýšený dopyt zákazníkov Tesco v týchto lokalitách počas apríla posilnilo dostupnosť služby o 40 % vďaka novým časovým úsekom, ktoré si môže zákazník vybrať na dodanie svojho nákupu.