logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Vláda má plán na otváranie obchodov

21. apríla 2020
Správy 0
1962
Vláda má plán na otváranie obchodov

V stredu 22. apríla otvoria obchody s predajnou plochou do 300 metrov štvorcových. Ostatné si na to ešte musia počkať. Premiér Igor Matovič ukázal plán ako si predstavuje opätovné štartovanie ekonomiky. To je rozdelené do štyroch fáz. Novinkou je aj zmena nákupných hodín pre seniorov.

Prvá fáza zahŕňa otváranie malých obchodov, ale aj vonkajších trhovísk a predajní automobilov vrátane autobazárov. Ďalšie fázy nemajú stanovené pevné termíny, ale predpokladá sa, že by mali nasledovať v dvojtýždňových intervalov. Závisieť to bude od šírenia ochorenia Covid-19.

S blížiacim sa termínom ďalšej fázy zasadnú odborníci, ktorí zhodnotia ako sa vyvíja situácia a či sa prejde do ďalšej fázy. V prípade nepriaznivého vývoj sa však môže ekonomika vrátiť aj do predchádzajúcej fázy.

Obchody s predajnou plochou do 1000 metrov štvorcových sa majú otvoriť v tretej fáze a obchodné centrá až vo štvrtej. Premiér vyhlásil, že posledná fáza si zrejme vyžiada viac odvahy i dlhší čas než len dva týždne po ukončení tretej fázy.

Upravujú sa aj nákupné hodiny vyhradené pre seniorov. Po novom majú nakupovať od 9. do 11. hodiny počas pracovných dní. Naďalej platí, že nakupovať sa smie iba s prekrytými hornými dýchacími cestami v koncentrácii jeden človek na 25 metrov štvorcových. Zákazníci musia mať pri vstupe k dispozícii dezinfekciu alebo jednorazové rukavice a musia dodržiavať odstup dva metre.

Aké obchody boli otvorené doposiaľ

  • Predajne potravín
  • Drogérie
  • Lekárne
  • Novinové stánky
  • Predajne s krmivom pre zvieratá
  • Výdajne e-shopov
  • Očné optiky
  • Servis výpočtovej techniky
  • Kľúčové služby
  • Metrový textil a galantérie,
  • Servisy a predaj bicyklov
  • Záhradkárske potreby do 2000 m2
  • Predajne so stavebninami a inštalačným materiálom, predajne farby a laky, železiarstva do 2000 m2
  • Čerpacie stanice

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera