
Obchodný reťazec Kraj a Terno pokračujú v kampani na podporu slovenských výrobcov potravín. Mnohí domáci farmári a producenti majú kvôli bezpečnostným opatreniam z posledných týždňov problém s odbytom. Spoločnosť Terno real estate, pod ktorú obe značky patria, chce preto v kampani poukazovať na kvalitu slovenských výrobkov.
Kúpou lokálnych potravín zákazníci prispievajú k rozvoju domácej ekonomiky, šetria životné prostredie, podporujú malých slovenských farmárov, sady a roľníkov. Nákup od lokálnych farmárov podporuje ich živobytie. „Pri nákupe produktov z fariem či polí zo Slovenska sa vedia spoľahnúť na spojenie kvality a dôveryhodnosti pôvodu,“ uvádza generálny riaditeľ spoločnosti Terno real estate Stanislav Čajka.
Na rovnakej myšlienke je založená aj dlhodobá kampaň spoločnosti, ktorá prebieha už od otvorenia prvej predajne Kraj. „Našim zámerom nie je oslovovať slovenských výrobcov či pestovateľov len v časoch, keď majú medzinárodné spoločnosti obmedzené dodávky zo zahraničia. Náš cieľ je vybudovať komunitu malých výrobcov, ktorí budú rásť s našimi značkami. Súčasne chceme byť stabilným partnerom pre etablovaných výrobcov,“ vysvetľuje Stanislav Čajka.
Spoločnosť neustále vyhľadáva nových domácich výrobcov a farmárov, ktorým poskytuje možnosť odbytu ich výrobkov. „Našich dodávateľov si dôsledne vyberáme. Mnohokrát sú to malé rodinné firmy a farmy, ktorým záleží na kvalite ich výrobkov, ale majú tiež dobrý vzťah k prírode a prostrediu, v ktorom pôsobia,“ tvrdí Stanislav Čajka a zároveň dodáva, že spolupráca sa nekončí len pri odoberaní výrobkov. Mnohým malým výrobcom, chovateľom a pestovateľom poskytuje spoločnosť pomocnú ruku v rámci kontinuálneho rastu. „Poskytujeme im marketingovú podporu a zároveň sprostredkúvame ich životný podnikateľský príbeh spotrebiteľom,“ dodáva Stanislav Čajka.
Kampaň predajní Terno a Kraj bude ďalej prebiehať počas apríla a mája.