
Obchodný reťazec spustil novú službu Tesco Zásielka, ktorá prináša online nákupy do lokalít, pre ktoré momentálne nie je dostupná už existujúca služba online nákupov. Zákazníci si tak po novom budú môcť objednať balíček základných trvanlivých potravín a hygienických produktov.
Vzhľadom na mimoriadnu situáciu, ktorej následkom si nie všetci zákazníci dokážu nakúpiť v obchode ako zvyčajne, spúšťa reťazec novú službu Tesco Zásielka. Dostupná bude v lokalitách, kde nie je možné využiť objednávku potravín cez Tesco Online nákupy.
Zákazníci môžu prostredníctvom Tesco Zásielky zostať v bezpečí domova a objednať si balíček základných trvanlivých potravín a drogérie. Kuriér následne doručí produkty priamo k dverám zákazníka. „Tesco zásielka je určená predovšetkým tým ľuďom, pre ktorých je aktuálne komplikované ísť do obchodu a nakúpiť si potraviny. Tešíme sa, že môžeme našim zákazníkom ponúknuť takúto malú pomoc navyše a uľahčiť tak ich každodenný život,“ uviedol Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.
Čo je obsahom vopred pripravenej zásielky?
Tesco Zásielka pozostáva z vopred pripraveného balenia 24 trvanlivých potravín a základnej drogérie. Balíček doručí zákazníkom kuriér najneskôr do troch pracovných dní od vytvorenia objednávky. Zákazníci nájdu vo svojej zásielke napríklad cestoviny, strukoviny, konzervy, múku, trvanlivé mlieko, paštétu, kávu, sušienky či hygienické potreby. Obsah každého balenia je zostavený tak, aby zaistil jednej až dvom osobám základné potraviny a ďalšie potreby na celý týždeň. Cena jednej zásielky stojí 34,90 EUR vrátane dopravy.
Aby sa potrebné výrobky dostali k zákazníkom čo najskôr, každé balenie obsahuje jednotné množstvo a druh produktov, ktoré nie je možné meniť. Tesco Zásielku je možné objednať online na webovej stránke Tesca alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie. Zákazník si môže objednať jednu zásielku počas dňa.
Nová služba predstavuje doplnok k existujúcej službe Tesco Online nákupy, ktorá je aktuálne dostupná pre takmer dva milióny zákazníkov na Slovensku. Počas apríla má reťazec ambíciu zvyšovať dostupnosť online nákupov. Rovnako by sa mal zvýšiť počet časových úsekov, ktoré má zákazník k dispozícii na dodanie svojho nákupu, a to o 40 %.