
Svetová asociácia Shop!/POPAI v súčasnosti realizuje bleskový výskum zameraný na hodnotenie dopadov pandémie COVID-19 na oblasť retailu a marketingovej komunikácie. Cieľom je, čo najrýchlejšie získať informácie o aktuálnej situácii a jej dopadoch, vrátane krízy na trhu.
Bleskový výskum asociácie Shop!/POPAI je realizovaný s cieľom najrýchlejšou cestou zistiť viac o aktuálnej situácii spôsobenej šírením koronavírusu a dopadoch krízy na trhu, a to na základe informácií od rôznych typov spoločností pôsobiacich v odbore.
Výskumu sa zúčastní 11 pobočiek asociácie z celého sveta, vrátane asociácie POPAI CE. Projekt koordinuje POPAI UK & Ireland. Zber dát je realizovaný prostredníctvom dotazníkovej formy sprostredkovanej v českom jazyku.
Ako mediálny partner POPAI by sme výskum radi podporili, anonymný dotazník preto nájdete k vyplneniu na tomto odkaze. O výsledkoch vás budeme informovať v čo najkratšom čase v správe na našom webe. Informácie poslúžia k lepšej orientácii odborníkov v momentálnej neľahkej situácii na trhu.