logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Tesco sa na netradičnú Veľkú noc pripravuje zvýšením bezpečnostných opatrení

8. apríla 2020
Správy 0
982
Tesco sa na netradičnú Veľkú noc pripravuje zvýšením bezpečnostných opatrení

Tohtoročné veľkonočné nákupy sa objemovo pravdepodobne nebudú veľmi líšiť od nákupov posledných týždňov. Obchodné reťazce však v týchto dňoch pripravujú zvýšené bezpečnostné a hygienické opatrenia súvisiace so sviatočnými nákupmi a ďalším zvýšením počtu nakupujúcich. Odborníci odporúčajú eliminovať čas strávený v obchode a upriamiť sa na nevyhnutný nákup.

„Aj v aktuálnej mimoriadnej situácii chceme byť čo najbližšie k potrebám našich zákazníkov a všetkých tých, ktorí potrebujú našu pomoc. Uvedomujeme si našu zodpovednosť pri zásobovaní obyvateľstva potravinami. Robíme všetko pre to, aby sa najmä v období pred Veľkou nocou potraviny bezpečne dostali ku všetkým zákazníkom. Aby sa naši zákazníci cítili pri nákupe bezpečne, dodržiavame prísne bezpečnostné opatrenia,“ vysvetlil Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.

Bezpečnosť pre zamestnancov i nakupujúcich

Keďže v jednej predajni môže súčasne nakupovať len limitovaný počet zákazníkov, Tesco pristúpilo ku koordinácii vstupu zákazníkov do obchodov. Pri nákupe je potrebné použiť ochranné rúško, rukavice alebo dezinfekčný prostriedok na ruky. Nakupujúcim, ktorí nemajú takýto ochranný prostriedok, pomôže personál Tesca.

Obchodný reťazec zároveň posilnil hygienické rutiny prebiehajúce v predajniach aj v ich zázemí. Čistenie vozíkov, kľučiek a všetkých plôch v obchodoch prebieha ešte pred otvorením obchodov pre zákazníkov a následne so zvýšenou intenzitou v priebehu celého dňa.

Tesco v týchto dňoch taktiež apeluje na zákazníkov, aby využívali bezkontaktnú platbu kartou ši službu Scan&Shop, vďaka ktorej svoj nákup vkladajú hneď priamo do tašky bez vykladania potravín pri pokladni. Výhodou je rýchlejší nákup, ale najmä eliminácia času stráveného v obchode. Skrátiť čas strávený v obchode na čas nevyhnutný na nákup odporúčajú v aktuálnej situácii aj odborníci. Samozrejmosťou je dodržiavanie bezpečného dvojmetrového odstupu, na čo zákazníkov upozorňujú oznamy aj spoty v rádiu priamo v predajni.

Obchodný reťazec daruje potraviny rodinám v núdzi

Tesco okrem iného prichádza i s iniciatívou darovania potravín ľuďom v núdzi. Súčasťou mimoriadnej pomoci sú napríklad produkty zo sortimentu trvanlivých potravín, čistiacich prostriedkov či starostlivosti o dieťa. Po diskusii so svojimi charitatívnymi partnermi im reťazec dodá množstvo vopred dohodnutých potravín. Reťazec distribuuje potrebné produkty rodinám po celom Slovensku už v týchto dňoch, a to v spolupráci s partnermi z neziskového sektora. Obchody Tesca zároveň venujú čerstvé ovocie a zeleninu zdravotníckym pracovníkom vo viacerých nemocniciach.

„Sme veľmi radi, že spolupráca pri darovaní potravinových prebytkov naplno prebieha napriek aktuálne sťaženým podmienkam a vyššiemu pracovnému zaťaženiu kolegov v Tescu. Táto pomoc bola vždy celospoločensky prospešná, no dnes na nej záleží ešte o kúsok viac. Sme vďační za mimoriadny dar a urobíme maximum pre to, aby sme čo najlepšie zabezpečili distribúciu jedla a potrebných produktov rodinám v núdzi,“ uviedol Marko Urdzík, predseda Potravinovej banky Slovenska.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera