
Dovozca kanadských grilov Napoleon pre Česko a Slovensko, spoločnosť Vanellus Energy, má nového brand managera. Stal sa ním Jan Kopidlanský, ktorý bude v spoločnosti zodpovedný za budovanie značky a riadenie predajnej siete.
„V nadchádzajúcej grilovacej sezóne sa zameriame na budovanie základného povedomia o značke a jednotlivých produktových radov grilov Napoleon,“ uviedol Jan Kopidlanský.
Tradičný výrobca grilov však taktiež reaguje na súčasnú krízu súvisiacu so šírením koronavírusu a časť svojej produkcie vyčlenil na výrobu ochranných štítov. „Centrála spoločnosti sa navyše rozhodla do pomoci zapojiť aj svojich globálnych partnerov, aby potrebný zdravotnícky materiál dodala čo najrýchlejšie do kanadských nemocníc. Aktuálne sa vyjednáva o rozšírení pomoci do celej Európy, vrátane Českej republiky a Slovenska,“ doplnil Jan Kopidlanský a zároveň dodal, že jeho cieľom je v rámci zverenej predajnej siete poskytnúť všetkým predajcom potrebnú podporu.
Pred nástupom do Vanellus Energy pôsobil viac ako 13 rokov v spoločnosti Weber-Stephen, z čoho posledných deväť rokov na pozícii sales team managera, kde bol zodpovedný za vedenie celého obchodného tímu, podporu strategických zákazníkov a plnenie obchodných cieľov.
Vyštudoval Anglo-Nemeckú obchodnú akadémiu a vo svojom voľnom čase sa venuje hokeju a rodine.