logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Coop Jednota prináša nové možnosti nákupu pre seniorov a ľudí v karanténe

31. marca 2020
Správy 0
2912
Coop Jednota prináša nové možnosti nákupu pre seniorov a ľudí v karanténe

Maloobchodná sieť Coop Jednota, ako člen krízových štábov mnohých miest a obcí, spolupracuje so samosprávou aj v otázke zabezpečenia nákupu seniorom či ľuďom v povinnej karanténe. Reťazec zároveň pokračuje v intenzívnej dennej dezinfekcii predajní a zabezpečovaní ochranných pomôcok pre personál. Najnovšie inštaluje do väčšiny obchodov špeciálne plexisklá pri pokladniach.

Opatrenia jednotlivých spotrebných družstiev, na ktorých spolupracujú so samosprávou v rámci zabezpečenia nákupu seniorom a ľuďom v karanténe, sa v systéme mierne líšia. Patrí medzi ne špeciálny ponukový list pre dôchodcov či rozšírenie možnosti online nákupu.

„Dve tretiny z našich viac ako dvetisíc predajní sa nachádzajú na vidieku a najmä v menších obciach tvoria seniori väčšinu našich zákazníkov. Považujeme preto za dôležité hľadať možnosti, ako im v týchto mimoriadne náročných chvíľach pomôcť,“ uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty.

Ako vyzerá spolupráca s mestským úradom?

Obchodný systém zastrešuje 26 spotrebných družstiev, z ktorých každé hľadá spôsoby, ako čo maximálne uspokojiť potreby spotrebiteľov a zároveň pomôcť najzraniteľnejším skupinám a občanom v povinnej karanténe. Jedným z opatrení je dohodnutá spolupráca s mestskými a miestnymi úradmi ohľadom zabezpečovania potravín. „Oslovili sme viaceré úrady v snahe podať pomocnú ruku. V praxi to bude fungovať tak, že mestský úrad pripraví objednávku, v dohodnutých predajniach všetky nákupy seniorom pripravíme a zabalíme. Zástupca úradu, alebo ním dohodnutá služba, následne pre tovar príde a rozdistribuuje. Radi by sme zabezpečovali aj rozvoz, ale, žiaľ, situácia je taká, že vo väčšine predajní máme problém s nedostatkom personálu zo zdravotných dôvodov alebo kvôli čerpaniu rodičovskej dovolenky,“ pokračoval Branislav Lellák. Možnosť tejto formy nákupu bude napríklad vo vybraných prevádzkach spotrebného družstva Coop Jednoty  v Nových Zámkoch, Krupine, Námestove, Nitre, Leviciach či v Liptovskom Mikuláši. Pripravené sú aj ďalšie spotrebné družstvá.

Ponukový list, online nákupy či drive-in

Reťazec plánuje aj ďalšiu novinku. Prostredníctvom Coop Jednoty Galanta pripravuje ponukový list pre dôchodcov s číslami tovarov a orientačnou cenou. Vybrať si budú môcť z približne 250 základných potravín a následne telefonicky objednať v čase od 9.00 do 11.00 hodiny. Na vybrané predajne už dopĺňa telefóny, aby bol priestor na komunikáciu. Distribúciu pre seniorov a ľudí v karanténe budú zabezpečovať obce.

Coop Jednota zároveň rozširuje možnosti online nákupu pre zákazníkov, aktuálne ponúka uvedenú službu predajňa v Liptovskom Mikuláši, v testovacej fáze je Coop Jednota Galanta, Senica a Námestovo. V závislosti od konkrétneho spotrebného družstva bude nákup fungovať formou drive-in s tým, že zamestnanci vybranej predajne tovar pripravia a zákazník si poň príde. Bližšie informácie o jednotlivých nákupných možnostiach konkrétneho družstva sú zverejnené na webových stránkach regionálnych Coop Jednôt, sociálnych sieťach alebo priamo v predajniach.

Dezinfekčné opatrenia pokračujú

Maloobchodná sieť zároveň intenzívne pokračuje v realizovaní dezinfekčných opatrení v predajniach a v logistických centrách. V závislosti od regiónu vyčlenila hodinu dezifenkcie po pracovnom čase navyše, naďalej platí zvýšená sanitácia priestorov, kľučiek, nákupných košíkov a vozíkov, podlahy, pokadničných pásov. Personál dôkladne umýva a dezinfikuje všetky pracovné nástroje a zariadenia.

Novinkou je montovanie plexisiel vo väčšine predajní v systéme, ktoré majú obmedziť osobný kontant pokladníka od zákazníka, v niektorých prevádzkach majú pokadníčky k dispozícii aj okuliare a helmy. Coop Jednota aj naďalej apeluje na zákazníkov, aby vstupovali do predajne len s rúškom či inou ochranou tváre a počas nákupu využívali rukavice.

„Všetkým našim zákazníkom ďakujem za solidárnosť a rešpektovanie nastavených pravidiel. Moje úprimné poďakovanie patrí aj všetkým našim kolegom v predajniach a v logistických centrách za mimoriadne nasadenie, našim dodávateľom, spracovaľom, poľnohospodárom, potravinárom, ale aj všetkým dnešným hrdinom – lekárom, zdravotníkom, záchranárom, policajtom, hasičom či vojakom. Len spoločným úsilím sa nám podarí nad vírusom zvíťaziť,“ dodal Branislav Lellák.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera