logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Skupina Kofola v minulom roku zvýšila tržby. V dnešných časoch vidí úspech v lokálnosti

26. marca 2020
Správy 0
1520
Skupina Kofola v minulom roku zvýšila tržby. V dnešných časoch vidí úspech v lokálnosti

V uplynulom roku sa Skupine Kofola darilo. Svoje tržby zvýšila o 4,1 %. Dobrému hospodárskemu výsledku pomohol posledný kvartál a vyššie predaje v segmente Horeca. V rámci značiek sa darilo najmä Royal Crown Cole, sirupom Jupí a energetickým nápojom Semtex.  V tomto roku je pre Skupinu kľúčové efektívne čeliť situácii okolo šírenia koronavírusovej pandémie.

„V roku 2019 nám tržby vzrástli o 4,1 percent, cieľovú EBITDU 42 069  tisíc eur sme prekonali o 3,6 % na finálnych 43 604 tisíc eur, a to napriek horšiemu počasiu a rastúcim segmentovým nákladom. Vlani sme tiež zrealizovali významné zmeny v štruktúre. Predali sme spoločnosti v Poľsku a Rusku a vytvorili sme nový pilier nášho podnikania, ktorý vonia po káve, čaji a bylinkách. Tieto  kroky nám umožnili maximálne sa sústrediť na naše silné nealko piliere v oboch kľúčových regiónoch a ďalší rozvoj prírodného segmentu v rámci diverzifikácie nášho biznisu Fresh & Herbs. Navyše sme začiatkom tohto roku kúpili cidery F. H. Prager a prenikáme do princípov fermentácie nápojov, čo je segment s veľkým potenciálom,“ hodnotí uplynulý rok Jannis Samaras, riaditeľ Skupiny Kofola a zároveň dodáva, že v tomto roku má Skupina Kofola pred sebou okrem tradičných úloh aj integráciu akvizície minerálnych vôd Korunní a Ondrášovka. „A by sme boli čím ďalej atraktívnejšou značkou pre zákazníkov, spotrebiteľov ale aj investorov, zameriame sa aj na nové projekty, ktoré nás významne posunú v ekologických témach,“ dodáva Jannis Samaras.

Úspech Kláštornej i energetických nápojov

V minulom roku sa Skupine v ČeskoSlovensku veľmi dobre darilo v segmente Horeca. Trhový podiel v Česku navýšila na 27,8 %, na Slovensku na 41,2 %. Predajný potenciál ukázala relatívne nová značka v portfóliu Skupiny, prírodná minerálna voda Kláštorná Kalcia, ktorú po veľmi úspešnom vstupe na slovenský trh môžu aktuálne ochutnať aj českí spotrebitelia. Okrem minerálnej vody Kláštorná Kalcia sa dobre darilo energetickým nápojom Semtex či značke Royal Crown Cola, ktoré svojimi predajmi významne prekonali slnečný rok 2018.

Bezobalové projekty

Skupina Kofola sa okrem tradičných plánov a cieľov sústredí tiež na rozvoj úplne nových ekologických projektov. Ide napríklad o projekt Zelená Rajecká dolina a pestovanie vlastných byliniek, podporu bezobalových čapovaných nápojov. Ďalej sa zameria na podporu vratných sklených fliaš v segmente Horeca či cielené znižovanie gramáží fliaš a utáverov, a tým významnú úsporu spotreby plastu.

V dnešných časoch je výhodnou devízou lokálnosť

V súčasnosti tak ako aj celý svet čelí Skupina Kofola pandémii COVID-19. Aktuálne je preto jej primárnym cieľom zaistiť bezpečnosť zamestnancov, udržať výrobu, čeliť logistickým nástrahám a minimalizovať negatívne dopady vzniknutej situácie na jej hospodárenie. Ako výhodná devíza sa podľa skupiny Kofola v týchto dňoch ukazuje najmä lokálnosť.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera