logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Kto uspel v náročnom teste spotrebiteľskej priazne? Ktoré značky prešli sitom kvality, ktorú...
  • Diskont Lidl má na Slovensku aktuálne 174 predajní, poslednú otvoril v Martine. Ide o štvrtý...
  • Nové automatizované predajne Coop 24/7 pribudli v Šuranoch a Sládkovičove. Táto správa si v...
  • V posledných rokoch sme svedkami dynamického rozvoja predajných konceptov, ktoré prepájajú...

Skupina Kofola v minulom roku zvýšila tržby. V dnešných časoch vidí úspech v lokálnosti

26. marca 2020
Správy 0
1700
Skupina Kofola v minulom roku zvýšila tržby. V dnešných časoch vidí úspech v lokálnosti

V uplynulom roku sa Skupine Kofola darilo. Svoje tržby zvýšila o 4,1 %. Dobrému hospodárskemu výsledku pomohol posledný kvartál a vyššie predaje v segmente Horeca. V rámci značiek sa darilo najmä Royal Crown Cole, sirupom Jupí a energetickým nápojom Semtex.  V tomto roku je pre Skupinu kľúčové efektívne čeliť situácii okolo šírenia koronavírusovej pandémie.

„V roku 2019 nám tržby vzrástli o 4,1 percent, cieľovú EBITDU 42 069  tisíc eur sme prekonali o 3,6 % na finálnych 43 604 tisíc eur, a to napriek horšiemu počasiu a rastúcim segmentovým nákladom. Vlani sme tiež zrealizovali významné zmeny v štruktúre. Predali sme spoločnosti v Poľsku a Rusku a vytvorili sme nový pilier nášho podnikania, ktorý vonia po káve, čaji a bylinkách. Tieto  kroky nám umožnili maximálne sa sústrediť na naše silné nealko piliere v oboch kľúčových regiónoch a ďalší rozvoj prírodného segmentu v rámci diverzifikácie nášho biznisu Fresh & Herbs. Navyše sme začiatkom tohto roku kúpili cidery F. H. Prager a prenikáme do princípov fermentácie nápojov, čo je segment s veľkým potenciálom,“ hodnotí uplynulý rok Jannis Samaras, riaditeľ Skupiny Kofola a zároveň dodáva, že v tomto roku má Skupina Kofola pred sebou okrem tradičných úloh aj integráciu akvizície minerálnych vôd Korunní a Ondrášovka. „A by sme boli čím ďalej atraktívnejšou značkou pre zákazníkov, spotrebiteľov ale aj investorov, zameriame sa aj na nové projekty, ktoré nás významne posunú v ekologických témach,“ dodáva Jannis Samaras.

Úspech Kláštornej i energetických nápojov

V minulom roku sa Skupine v ČeskoSlovensku veľmi dobre darilo v segmente Horeca. Trhový podiel v Česku navýšila na 27,8 %, na Slovensku na 41,2 %. Predajný potenciál ukázala relatívne nová značka v portfóliu Skupiny, prírodná minerálna voda Kláštorná Kalcia, ktorú po veľmi úspešnom vstupe na slovenský trh môžu aktuálne ochutnať aj českí spotrebitelia. Okrem minerálnej vody Kláštorná Kalcia sa dobre darilo energetickým nápojom Semtex či značke Royal Crown Cola, ktoré svojimi predajmi významne prekonali slnečný rok 2018.

Bezobalové projekty

Skupina Kofola sa okrem tradičných plánov a cieľov sústredí tiež na rozvoj úplne nových ekologických projektov. Ide napríklad o projekt Zelená Rajecká dolina a pestovanie vlastných byliniek, podporu bezobalových čapovaných nápojov. Ďalej sa zameria na podporu vratných sklených fliaš v segmente Horeca či cielené znižovanie gramáží fliaš a utáverov, a tým významnú úsporu spotreby plastu.

V dnešných časoch je výhodnou devízou lokálnosť

V súčasnosti tak ako aj celý svet čelí Skupina Kofola pandémii COVID-19. Aktuálne je preto jej primárnym cieľom zaistiť bezpečnosť zamestnancov, udržať výrobu, čeliť logistickým nástrahám a minimalizovať negatívne dopady vzniknutej situácie na jej hospodárenie. Ako výhodná devíza sa podľa skupiny Kofola v týchto dňoch ukazuje najmä lokálnosť.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

15. 5. 2025, galavečer Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka, Bratislava

Laboratórium automatizácie otvorené: kongres Eastlog 2025 namieša ten správny kokteil

Desať najlepších udržateľných prípadových štúdií z Česka a Slovenska bude predstavených na aprílovom Sustainability Summite

20. – 21. 5. 2025, veľtrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27. – 31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Obchod očami Matúša Šutku, vedúceho regionálnych expanzných kancelárií spoločnosti Lidl Slovenská republika: Najmenší obchod máme v Terchovej

6. mája 2025

Obchod očami Renáty Peťovskej, riaditeľky sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete Coop Jednoty Slovensko: Značka Tomu ver prináša potraviny pre všetkých

7. apríla 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok