logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Sieť potravin Fresh mini nájdu spotrebitelia už na všetkých čerpacích staniciach Dalioil. Táto...
  • Víťazi deviateho ročníka Programu podpory lokálnych komunít sú už známi. O tom, ktorých 26...
  • Obalový priemysel balancuje na tenkej hranici medzi čoraz prísnejšími reguláciami (PPWR), tlakom...
  • Človek varí večeru a zrazu zistí, že mu chýba cibuľa. Rýchlo na seba hodí kabát a uteká do...

Mall.sk: Riešením pre majiteľov zavretých obchodov je aj online trhovisko

24. marca 2020
Správy 0
2164
Mall.sk: Riešením pre majiteľov zavretých obchodov je aj online trhovisko

Vládne opatrenia spojené s prevenciou šírenia koronavírusu negatívne dopadajú najmä na menších obchodníkov, ktorým môže náhly výpadok príjmov spôsobiť veľké problémy. Riešením pre obchody, ktoré sa za bežných okolností spoliehajú predovšetkým na svoje kamenné prevádzky, môže byť online predaj.

Mall.sk ako v súčasnosti jeden z najväčších online obchodov funguje aj ako elektronické trhovisko. Prostredníctvom svojho programu Mall Partner ponúka obchodníkom možnosť zalistovať a predávať tovar zo svojich skladov priamo v e-shope Mall.sk. Vďaka tomu majú obchodníci možnosť osloviť milióny zákazníkov a doručiť im tovar, ktorý je v tejto neľahkej situácii potrebný a často aj nedostatkový. Obchodníci tak zároveň majú možnosť vykompenzovať náhly výpadok vo svojich predajoch.

Zákazníci v týchto dňoch smerujú na online nákup

„Koronavírus predstavuje pre maloobchod ťažkú skúšku a obchodníci budú v nasledujúcich týždňoch čeliť veľkým výzvam. Mall im v tejto neľahkej situácii chce pomôcť. Aktuálne udalosti nasmerovali zákazníkov predovšetkým na internet, prevádzka na Mall.sk je oproti minulému roku dvojnásobná. To môžu využiť aj obchodníci a svoj tovar ponúkať priamo na webe Mall.sk. Získajú tak nielen možnosť osloviť milióny zákazníkov, ale aj potrebnú infraštruktúru, napríklad v podobe zabezpečenia dopravy, platobných brán či dokonca uskladnenia tovaru,“ opisuje výhody partnerského programu Mall Partner Oldřich Bajer, CEO Mall Group.

E-commerce infraštruktúra Mall.sk umožňuje obchodníkom efektívne predávať svoj tovar už v priebehu niekoľkých dní, a to aj v prípade, že majú s online predajom len minimálne skúsenosti. Mall im totiž zabezpečuje okrem odbytu aj technologické zázemie potrebné na vybavenie objednávky a nadväzujúce služby. Vďaka partnerskému predaju tak majú obchodníci prístup k platobným metódam a možnostiam dopravy, ktorými doteraz nedisponovali.

V súčasnosti Mall.sk prevádzkuje desať vlastných Mall Shopov, viac ako 200 partnerských Mall Pointov po celom Slovensku a 63 bezkontaktných Mall Boxov.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

15. – 19. 9. 2025, veľtrh Drinktec, Mníchov

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Michala Karcola, generálneho riaditeľa a konateľa XLSK Nábytok: Vybudovanie obchodného domu v Nitre je strategickým krokom

25. júna 2025

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok