
Vládne opatrenia spojené s prevenciou šírenia koronavírusu negatívne dopadajú najmä na menších obchodníkov, ktorým môže náhly výpadok príjmov spôsobiť veľké problémy. Riešením pre obchody, ktoré sa za bežných okolností spoliehajú predovšetkým na svoje kamenné prevádzky, môže byť online predaj.
Mall.sk ako v súčasnosti jeden z najväčších online obchodov funguje aj ako elektronické trhovisko. Prostredníctvom svojho programu Mall Partner ponúka obchodníkom možnosť zalistovať a predávať tovar zo svojich skladov priamo v e-shope Mall.sk. Vďaka tomu majú obchodníci možnosť osloviť milióny zákazníkov a doručiť im tovar, ktorý je v tejto neľahkej situácii potrebný a často aj nedostatkový. Obchodníci tak zároveň majú možnosť vykompenzovať náhly výpadok vo svojich predajoch.
Zákazníci v týchto dňoch smerujú na online nákup
„Koronavírus predstavuje pre maloobchod ťažkú skúšku a obchodníci budú v nasledujúcich týždňoch čeliť veľkým výzvam. Mall im v tejto neľahkej situácii chce pomôcť. Aktuálne udalosti nasmerovali zákazníkov predovšetkým na internet, prevádzka na Mall.sk je oproti minulému roku dvojnásobná. To môžu využiť aj obchodníci a svoj tovar ponúkať priamo na webe Mall.sk. Získajú tak nielen možnosť osloviť milióny zákazníkov, ale aj potrebnú infraštruktúru, napríklad v podobe zabezpečenia dopravy, platobných brán či dokonca uskladnenia tovaru,“ opisuje výhody partnerského programu Mall Partner Oldřich Bajer, CEO Mall Group.
E-commerce infraštruktúra Mall.sk umožňuje obchodníkom efektívne predávať svoj tovar už v priebehu niekoľkých dní, a to aj v prípade, že majú s online predajom len minimálne skúsenosti. Mall im totiž zabezpečuje okrem odbytu aj technologické zázemie potrebné na vybavenie objednávky a nadväzujúce služby. Vďaka partnerskému predaju tak majú obchodníci prístup k platobným metódam a možnostiam dopravy, ktorými doteraz nedisponovali.
V súčasnosti Mall.sk prevádzkuje desať vlastných Mall Shopov, viac ako 200 partnerských Mall Pointov po celom Slovensku a 63 bezkontaktných Mall Boxov.