Nepriaznivá situácia spôsobená šírením koronavírusu si vyžiadala bezpečnostné opatrenia, vzťahujúce sa i na spoločenské podujatia. 16. kongres Samoška sa preto presúva na nový termín, a to na 17. – 18. jún 2020. Miesto konania zostáva nezmenené.
Organizátor kongresu Samoška, Atoz Retail, oznámil zmenu termínu na 17. – 18. júna 2020. Opatrenie je nevyhnutným krokom týkajúcim sa aktuálnej nepriaznivej situácie spôsobenej šírením koronavírusu.
Kongres Samoška však naďalej pokračuje vo svojich prípravách a zmena sa týka výhradne dátumu konania akcie. Miesto zostáva nezmenené, akcia sa uskutoční v hoteli DoubleTree by Hilton Košice.
Anastasia Kuzmina o víťazstve v osobnom aj profesijnom živote
Účastníci sa môžu tešiť na stále aktuálny program, ktorého súčasťou je okrem iného aj vystúpenie našej najúspešnejšej olympioničky Anastasie Kuzminy. V rámci svojho vystúpenia porozpráva o tom, ako víťaziť v osobnom i profesijnom živote, a prezradí viac o časovom manažmente, ktorý považuje za jeden z kľúčových bodov úspechu.
Ďalšou z tém bude problematika predaja potravín do vlastných obalov zákazníkov. Za akých podmienok ich môžu použiť a kedy ich prevádzkovateľ môže naopak odmietnuť, vysvetlí Mária Frisíková, zástupkyňa Úradu verejného zdravotníctva SR.
Aká je situácia dostupnosti potravín na vidieku?
Aktuálne dáta o stave tradičného trhu predstaví rečou čísel Pavol Zajac, client business partner zo spoločnosti Nielsen. Na neho naviaže panelová diskusia tentokrát prinesie tému zhoršenej dostupnosti potravín na vidieku. K problematike sa vyjadrí Jozef Beňa, majiteľ predajní potravín Kotva, Ján Bilinský, generálny riaditeľ Coop Jednoty Slovensko, Michal Kaliňák, ústredný riaditeľ kancelárie Združenia miest a obcí Slovenska, a svojou osobnou skúsenosťou prispeje i starosta obce Nižná Voľa Marcel Kaščák.
Chýbať však nebudú ani obľúbené príbehy úspešných maloobchodníkov, ktoré opäť prinesú vlnu inšpirácie, nápadov i pútavých príhod priamo z predajní.
O tom, či sú Slováci verní zákazníci porozpráva Lucia Dargajová, client service consultant spoločnosti Nielsen.
Ceny za bravčové mäso sa v poslednom roku zvýšili takmer o polovicu. O tom, čo stojí za ich rastom, výhľade do budúcnosti, ale i o tom, aký dopad má situácia na správanie zákazníkov, porozpráva viac Karel Pilčík, predseda predstavenstva spoločnosti Krásno Slovakia.
Kompletný kongresu nájdete na webovej stránke www.samoska-kongres.sk.