logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Celkom 73 percent mliečnych výrobkov a 87 percent čerstvého mäsa a mäsových výrobkov predávaných...
  • Na cenovkách svietia percentá, v exceloch marže a v marketingových reportoch CTR. Čoraz viac...
  • Prvý vajcomat na Slovensku začal fungovať v Obchodnom centre Nivy na Mlynských Nivách v...
  • Slovenský pivný trh je ovplyvnený kombináciou faktorov. Mení sa vkus spotrebiteľov, prebieha...

Obchodné reťazce zavádzajú nákupné hodiny pre seniorov

20. marca 2020
Správy 0
1727
Obchodné reťazce zavádzajú nákupné hodiny pre seniorov

Jednotlivé predajne a obchodné reťazce pokračujú so zavádzaním opatrení. V rámci úpravy otváracích hodín však myslia najmä na najzraniteľnejšiu časť populácie, ktorou sú seniori. Z toho dôvodu odporúčajú konkrétny čas, ktorý môžu seniori využiť na svoj bezpečný nákup. Nákupné hodiny pre seniorov však obchodné reťazce nemajú všetky v rovnakom čase.

Seniori predstavujú najzraniteľnejšiu časť populácie. Z hľadiska následkov nákazy sú najviac ohrozenou skupinou. Z toho dôvodu zavádzajú obchodné reťazce i jednotlivé predajne nákupné hodiny určené priamo pre nich.

Spoločnosti Kaufland a Lidl vyhradili pre seniorov časový interval medzi 13.00 a 14.30 hod. Vo vybraných predajniach zároveň zavádzajú skrátenie otváracích hodín. Zákazníkov vyzývajú k vzájomnej ohľaduplnosti a dodržiavaniu bezpečnostných opatrení.

Nákupné hodiny pre seniorov zavádza aj obchodný reťazec Billa, avšak v ranných hodinách. „Po konzultácii s predstaviteľmi Jednoty dôchodcov na Slovensku sme dospeli k záveru, že najvhodnejšími hodinami budú práve tie ranné, v čase od ôsmej do deviatej hodiny. Preto prosíme všetkých ostatných zákazníkov, aby si na svoj nákup vyberali iné časy, a dbali aj na zdravie našich starších občanov. Aj týmto spôsobom sa snažíme chrániť tých najzraniteľnejších spomedzi nás,“ vysvetľuje Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti Billa.

Rovnaké opatrenie zaviedlo v posledných dňoch aj Tesco. „Zdravie a bezpečnosť našich zákazníkov, kolegov a dodávateľov sú pre nás na prvom mieste. Špeciálnu pozornosť venujeme seniorom, pretože patria k najviac ohrozeným a práve teraz potrebujú starostlivosť navyše. Aby sme ich čo najviac ochránili, zavádzame pre seniorov prednostné nákupné hodiny, a to každý pracovný deň od deviatej do desiatej hodiny,“ uviedla Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

Zástupcovia seniorov tento krok vnímajú veľmi pozitívne. „Veľmi vítame tento druh ohľaduplnosti voči starším občanom, ktorí sa s touto situáciou vysporiadavajú o niečo ťažšie. Po internej konzultácii sme dospeli k záveru, že práve ranné hodiny sú optimálne,“ ďakuje Ján Lipiansky, predseda Jednoty dôchodcov na Slovensku.

Celoslovenské opatrenia v boji proti šíriacemu sa vírusu vytvárajú enormný tlak na viaceré sektory. Viditeľné je to aj v oblasti potravinárstva a zabezpečovania potravín pre obyvateľstvo. Nápor zákazníkov v obchodoch zatiaľ neustupuje.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Zmeň uhol pohľadu s VEEV ONE Perspectives

Špeciálny gravírovaný vzor a dve farby, ktoré sa spolu hrajú ako voda a vietor: Green a Blue. Zoznám sa s bezdymovou limitkou VEEV ONE Perspectives. Do rodiny bezdymových zariadení prináša osobný štýl a nový uhol pohľadu na to, čo znamená rozumnejšia voľba pre dospelého fajčiara, ktorý by inak pokračoval vo fajčení. Dostupná je už teraz – […]

Bezdymové inovácie: IQOS ILUMA i prináša nové farby a vylepšené funkcie

IQOS prináša opäť skvelé inovácie. Okrem novej sviežej farebnej škály bezdymových zariadení prekvapí generáciu zvedavcov aj prelomovými funkciami pauza a autoštart. Novinka IQOS ILUMA i prichádza v prevedeniach MID a ONE a ponúka dospelým užívateľom ešte väčší komfort. Naša generácia je zvedavá, hľadá nové podnety a impulzy, ale taktiež inovácie, zážitky, dobrodružstvo a v neposlednom […]

Zaregistrujte sa teraz na Free From Specialty Food & Wine 2025 vo Viedni

Registrácia na Free From Specialty Food & Wine 2025 je teraz otvorená, ide o poprednú B2B výstavu v Európe pre zdravé, bezalergénne, vegánske, rastlinné a špecializované potraviny a nápoje. Podujatie sa uskutoční 17. a 18. júna 2025 vo Viedni v Rakúsku. Tento dvojdňový event privíta viac ako 5 000 odborníkov z oblasti potravín, vrátane maloobchodníkov, […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

17. – 18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Viedeň

3. – 7. 9. 2025, Agrokomplex, Nitra

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Obchod očami Zuzany Žubor Kágerovej, sales and marketing directora spoločnosti Zvolenská mliekareň: Spotrebitelia prejavujú záujem o nezvyčajné chuťové zážitky

9. júna 2025

Ľuboš Mudrák, výkonný riaditeľ, Starý otec a Kukkonia Shop: Rebranding nám priniesol nárast tržieb a zákazníkov

5. júna 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok