logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Služobný telefón či možnosť pracovať z domu sú dnes už bežné benefity, ktoré ponúkajú mnohí...
  • Packeta spustila službu, vďaka ktorej budú zákazníci vedieť presný čas doručenia zásielky....
  • Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak...
  • Spolupracovať v dnešnej dobe s influencermi vníma väčšina značiek ako „must have“. Sú...

Coop Jednota: Zákazníkov prosíme o ohľaduplnosť a nosenie rúšok

20. marca 2020
Správy 0
1269
Coop Jednota: Zákazníkov prosíme o ohľaduplnosť a nosenie rúšok

Maloobchodná sieť Coop Jednota prostredníctvom svojich viac ako 2 000 predajní v 1 437 obciach a mestách na Slovensku zabezpečuje prísun aspoň základných druhov potravín. Jednotlivé spotrebné družstvá vyvíjajú úsilie, aby aj v týchto dňoch umožnili zákazníkom nákup položiek, ktoré aktuálne potrebujú. Coop Jednota však apeluje na zákazníkov, aby dodržiavali bezpečnostné opatrenia.

Vzhľadom k aktuálnej situácii realizuje Coop Jednota sériu opatrení.  Na základe rozhodnutia krízových výborov viacerých obcí a kvôli nedostatku personálu v dôsledku čerpania rodičovskej dovolenky musela pristúpiť k úprave otváracích hodín v niektorých svojich prevádzkach.  „Našich zákazníkov preto prosíme o nakupovanie s mierou a ohľaduplnosť k sebe navzájom i voči našim kolegom, ktorí denne chodia do práce. Buďme k sebe ľudskí a správajme sa zodpovedne, aby pre verejnosť mohol byť náš personál k dispozícii čo najdlhšie,“ tvrdí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko.

„Touto cestou sa chcem úprimne poďakovať všetkým našim 14 000 zamestnancom v predajniach, v logistických centrách a na centrálach, ako aj dodávateľom, výrobcom a poľnohospodárom za obetavosť a dennodenné nasadenie. Všetci robíme maximum, aby sme svoje poslanie a povinnosti zvládli. Zároveň by som rád ubezpečil našich zákazníkov, že potravín je dostatok. Ako najväčšia maloobchodná sieť si uvedomujeme svoju obrovskú zodpovednosť, v našich skladoch postupne výrobky dopĺňame a následne nimi predajne zásobujeme,“ hovorí Ján Bilinský, generálny riaditeľ Coop Jednoty Slovensko.

Dezinfekcia predajne viackrát za deň  

Všetky spotrebné družstvá v systéme sú v úzkom spojení s Regionálnymi Úradmi verejného zdravotníctva SR, v predajniach a v logistických centrách podnikajú viaceré kroky na zvýšenie ochrany zdravia a bezpečnosti spotrebiteľov i svojich zamestnancov. Vo všetkých predajniach platí zvýšená sanitácia opakovane počas celého dňa.  Viackrát denne personál dezinfikuje podlahu, kľučky, nákupné košíky, nákupné vozíky, pokladničné priestory a pokladničné pásy. Dôkladne umýva a dezinfikuje všetky pracovné nástroje ako sú nože, dosky, kliešte či tácne a zariadenia vrátane nárezových strojoc, váh a pracovnej plochy. Prostredníctvom plagátov na vstupných dverách a POS materiálov sa Coop Jednota snaží inštruovať zákazníkov o nevyhnutnosti používania rúška či akejkoľvek ochrany tváre pri vstupe do predajne a o dodržiavanie minimálne metrového odstupu jeden od druhého.

Nakupovať by mal len jeden člen domácnosti

Opatrenia sa v závislosti od regiónu mierne líšia, do niektorých prevádzok je vstup regulovaný tak, aby sa vo vnútri predajne nachádzalo len určité množstvo  zákazníkov. Obchodný reťazec žiada spotrebiteľov, aby počas celého nákupu používali rukavice, obzvlášť pri kontakte s pečivom, ovocím a zeleninou. Maloobchodná sieť svojim zákazníkom taktiež odporúča, aby pre zníženie rizika nakupoval vždy len jeden člen domácnosti.

Maloobchodná sieť prostredníctvom Zväzu obchodu SR vyzvala Krízový štáb, aby zaradil predavačov a pokladníkov do kategórie profesií, ktorým budú v prípade potreby poskytnuté ochranné prostriedky prednostne. V tejto kategórii sa nachádzajú aj lekári, sestričky a lekárnici.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

CHEP

Paletový pooling CHEP: Efektívny systém s jasnými pravidlami

Stretli ste sa niekedy v sklade alebo obchode s modrou prepravnou alebo displejovou paletou? Ak áno, narazili ste na prepravnú platformu, ktorá patrí do paletového fondu spoločnosti CHEP. Paletový pooling je systém zdieľania a opätovného používania prepravných alebo displejových paliet, ktorý predstavuje efektívne a udržateľné riešenie pre firmy, ktoré sa rozhodli zadať správu svojich paletových […]
Káva Nestlé

Káva ako pomocník pre zvýšenie tržieb

Viete, že káva vám môže pomôcť navýšiť zisk a prilákať nových zákazníkov? Káva nie je len výborný pomocník pri nadväzovaní komunikácie, ale aj druhá najobchodovateľnejšia komodita, ktorej obľuba každoročne rastie. Boli doby, kedy ste na kávu narazili iba v kaviarňach, hoteloch a reštauráciách. Dnes už na ňu narazíte prakticky všade. Je to predovšetkým pochutina, a […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera