logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očami…
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
    • Komentáre
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
    • Michaela Hanáková
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Portál miestopredaja.sk v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže P.O.P....
  • Program Slovensko platí kartou od spoločnosti Visa je zameraný na podporu malých a stredných...
  • Správa, že spoločnosť Woolworth otvorila prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom nákupnom...
  • V poslednom období reťazce skupiny Schwarz Lidl a Kaufland experimentujú s konceptom „tichých...

Kuriérske spoločnosti hlásia extrémny nárast objednávok z e-shopov

18. marca 2020
Správy 0
1702
Kuriérske spoločnosti hlásia extrémny nárast objednávok z e-shopov

Bezpečnostné opatrenia posledných dní spôsobujú prudký nárast objednávok z internetových obchodov. Informovali o tom kuriérske spoločnosti, ktoré sa podľa DPD dostávajú na hranicu prepravných kapacít. V najbližších dňoch by preto zákazníci internetových obchodov mali počítať aj s tým že sa doručovanie zásielok spomalí.

Hrozba šírenia vírusu COVID-19 má za následok zmenu nákupného správania spotrebiteľov. „Je pochopiteľné, že mnohí ľudia presúvajú svoje nákupy na internet. V posledných dňoch sa však nárast objednávok priblížil na hranicu kapacít kuriérskych spoločností,“ hovorí Peter Pavuk, generálny riaditeľ DPD na Slovensku.

V najbližších dňoch by preto zákazníci mali počítať s tým, že sa doručovanie zásielok spomalí. „Aj pri internetových nákupoch by v súčasnosti ľudia mali zvážiť nákupy, ktoré nie sú nevyhnutné,“ dodáva Peter Pavuk. Treba počítať s tým, že zvýšiť kapacitu prepravy v súčasnej situácii nie je možné a v prípade nutnosti karantény medzi kuriérmi, ktorí denne prichádzajú do kontaktu s množstvom ľudí, by kapacita každej kuriérskej spoločnosti klesla.

Zrušenie Pickup odberných miest i platieb v hotovosti  

Rovnako ako obchodníci či výrobcovia, aj kuriérske spoločnosti zavádzajú bezpečnostné opatrenia zamerané na zníženie možnosti šírenia nákazy koronavírusom. Zastavené je odosielanie balíkov do odberných miest Pickup. DPD preberá zásielky na odoslanie iba s vopred vyplneným prepravným štítkom a vstup do priestorov spoločnosti je povolený len s rúško, respirátorom alebo inou funkčnou ochranou tváre. „Snažíme sa znižovať nutnosť kontaktu na minimálnu možnú mieru. Chcel by som požiadať zákazníkov, aby pri prevzatí zásielky od kuriéra mali vždy ochranné rúško, respirátor alebo inú ochranu tváre. Kuriér je v celodennom kontakte s ľuďmi a tiež potrebuje byť chránený. Iba tak dokážeme spoločne zabrániť šíreniu choroby,“ vysvetľuje Peter Pavuk. V súčasnosti nie je možné platiť za tovar na dobierku v hotovosti, ale iba platobnou kartou.

Obmedzenia na hraniciach začínajú ovplyvňovať aj doručovanie zo zahraničia. Uzavretie hraníc spôsobí výrazné spomalenie medzinárodnej dopravy. Odosielatelia by s tým preto mali počítať a zvážiť urgentnosť zásielky ešte pred jej podaním. Špecifická situácia je vo viacerých krajinách v zahraničí, ale už aj u nás na Slovensku. Zákazník by si mal preveriť, či neodosiela balíky do inštitúcií a obchodov, ktoré sú na  základe rozhodnutia vlády uzavreté. Balík smerovaný na takúto adresu nebude možné doručiť a bude vrátený.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Nepremeškajte októbrové VEEVobranie. Máte možnosť vyhrať víkend vo vinici

Potulky po vinohradoch už neodmysliteľne patria k jeseni. Október v znamení skvelých výhier, ale taktiež ako príležitosť zamyslieť sa, kde končí elektroodpad. Zapojte sa aj vy a užite si bezdymové VEEVobranie. Tentoraz nebudeme zbierať hrozno, aj keď vinice neminieme. V rámci októbra sa dospelí užívatelia bezdymových zariadení VEEV môžu zapojiť do zaujímavej aktivity s názvom […]

ZYN ponúka slobodu v užívaní, komfort a alternatívu

Pohodlný zážitok bez dymu? Nikotínové vrecúška ZYN s novou príchuťou Spearmint a novými variantami Black Cherry a Cool Mint ponúkajú diskrétnosť, viac slobody užívania a sú bez zápachu. Nechýba ani rozšírené portfólio rady Mini Dry. Vrecúška ZYN si postupne nachádzajú cestu u dospelých užívateľov menej rizikových bezdymových alternatív už aj na Slovensku. Nezanechávajú cigaretový zápach, […]

Personalizácia v logistike e-commerce – prípadová štúdia FM Logistic a Lindt

Personalizácia produktov sa čoraz viac rozširuje aj mimo oblasti odevného, klenotníckeho a kozmetického priemyslu. Tento trend rýchlo rastie aj v potravinárskom sektore, kde spotrebitelia očakávajú, že si budú môcť vytvoriť produkty prispôsobené ich individuálnym preferenciám. To predstavuje náročnú výzvu pre výrobcov, ale zároveň aj veľkú príležitosť na budovanie lojality a odlíšenie sa na trhu. Partnerstvo […]

Tri novinky VEEV ONE: od sviežich tónov až po klasiku

Za sviežou chuťou leta s podtónom ovocia vám nemusí byť smutno! Dospelí užívatelia sa potešia novinkám, ktoré prináša bezdymové zariadenie VEEV ONE. A sú rovno tri! Zmestí sa vám do vrecka, upúta dizajnom, cena je nízka a navyše oproti jednorazovým e-cigaretám sa dá opakovane používať. Hovoríme o bezdymovom zariadení v elegantnom prevedení VEEV ONE. Toto […]

Kapsuly sú späť: Novinky v rade Levia Pearl prinášajú zážitok z prekvapenia

Koniec leta nemusí byť vôbec nuda, naopak! Prebúdza zvedavosť, ale taktiež predstavuje zážitok z nových chutí! A tie sú tentoraz v znamení lesných plodov, exotického ovocia a mentolu. Stačí si vybrať podľa seba. IQOS prichádza s ďalšou novinkou – nikotínové náplne bez obsahu tabaku LEVIA sa rozšírili o ďalšie dve príchute Forest Pearl a Summer Pearl. […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

13. – 14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

27. – 28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16. – 25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

Profily

Obchod očami Ľubice Gubovej, country manažérky Visa: Podnikatelia, ktorí neberú karty, prichádzajú až o tretinu zákazníkov

6. novembra 2025

Sean Culey: Nový maloobchodný svet bude vítať ľudí aj ich AI agenty

22. októbra 2025
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
Newsletter

Prihláste sa na odber newslettera a majte každý týždeň vo svojej e-mailovej schránke prehľad o aktuálnom dianí v retaile.



© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera
Tento web používa na poskytovanie služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Viac o využívaní cookies na našich stránkach nájdete v časti Ochrana osobných údajov tu.
Ok