logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Počet lokálnych dodávateľov Coop Jednoty prekročil tisícku

9. marca 2020
Správy 0
1532
Počet lokálnych dodávateľov Coop Jednoty prekročil tisícku

Začiatok roka 2020 odštartovala maloobchodná sieť Coop Jednota veľkým míľnikom. Počet lokálnych dodávateľov v jej portfóliu prekročil tisícku, čo potvrdzuje, že tradičný obchodný systém sa výraznou mierou podieľa na podpore malých slovenských výrobcov. Najväčšiu časť regionálnych potravín tvoria čerstvé pekárenské výrobky, nasledujú suché potraviny, lahôdky, nápoje, mlieko a mliečne produkty.

„V Coop Jednote ponúkame najviac slovenských výrobkov, čo potvrdzuje každoročný prieskum najväčšej stavovskej organizácie – Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory. Našim zákazníkom však chceme dať niečo navyše, nielen štatistické ukazovatele. Preto sa pri výbere našich obchodných partnerov držíme štyroch základných princípov – čerstvosť, kvalita, slovenský pôvod a regionálnosť. Práve širokou ponukou lokálneho sortimentu chceme spotrebiteľom ponúknuť atraktívne domáce špeciality a zároveň podporiť miestnych producentov. Zaradením regionálnych výrobcov do našej ponuky prispievame k rozvoju spracovateľského priemyslu, zvyšovaniu zamestnanosti, podpore slovenskej ekonomiky a zvyšovaniu potravinovej sebestačnosti,“ uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko.

Bohatstvo regionálnych výrobkov  

Tretinu z viac ako 1 100 lokálnych dodávateľov Coop Jednoty tvoria pekári. Do 2 100 predajní maloobchodnej siete dovážajú denne čerstvý chlieb, rožky, slané pečivo ako rôzne žemle, pletenky, sendviče, balené a nebalené cukrárenské výrobky, parené buchty a chladené knedle. Druhou najsilnejšou kategóriou sú ostatné suché potraviny pozostávajúce z džemov, kompótov, detskej výživy, DIA výrobkov, cereálií, perníkov, plnených a neplnených oblátok, dezertov, cukríkov, sušienok, trvanlivého pečiva a pochutín ako med, kečup, horčica. Nasleduje kategória sú suché potraviny – ťažký koloniál, ktorú tvoria mlynské a cestovinárske produkty ako múka, krupica, strúhanka, vaječné a bezvaječné cestoviny, strukoviny. Takmer dvanásť percent z celého množstva regionálneho sortimentu zastupujú lahôdky, predovšetkým balené a nebalené mäsové výrobky, šunka, párky, salámy, slanina, klobásy, paté, paštéty, hydinové a divinové výrobky, špeciality typu jaternice, sekaná, balené a nebalené šaláty ako vlašský, parížsky či rybací. Silnú kategóriu z hľadiska zastúpenia lokálnych dodávateľov tvoria nápoje, a to minerálne vody, sýtené a nesýtené nápoje, pivo, víno, liehoviny. Výrazné zastúpenie medzi lokálnymi produktmi má čerstvé a trvanlivé mlieko, syry, tvaroh, bryndza, mliečne výrobky ako smotany, jogurty, mliečne nápoje, dezerty; maslo, tuky a vajcia.

„V každom regionálnom výrobku sa skrýva kus histórie, tradícií a srdca. Na Slovensku sa môžeme pochváliť množstvom rodinných firiem s fantastickými výrobkami najvyššej kvality, ktorú nám môže svet závidieť. Ako najväčší a najtradičnejší predajca slovenských potravín považujeme ich podporu za samozrejmú. Je to bohatstvo, o ktoré by naša krajina nemala prísť,“ pokračoval Branislav Lellák.

Viac než 85 % produktov pochádza od slovenských dodávateľov  

Obchodná filozofia Coop Jednoty je založená na podpore slovenských výrobkov. Predaj slovenských potravín je na úrovni 70 %, čo je najviac zo všetkých reťazcov. Maloobchodná sieť podporuje slovenských potravinárov aj prostredníctvom produktov vlastnej značky, ktorých je takmer 800 druhov. Každý výrobok s logom Coop Jednota prechádza pravidelnou kontrolou v akreditovaných laboratóriách s dôrazom na garanciu kvality. Viac ako 85 % produktov je od slovenských dodávateľov a výrobcov.

„Teším sa, že spotrebitelia prejavujú o slovenské potraviny záujem. Tým, že výrobky pochádzajú z našich regiónov a necestujú k nám tisícky kilometrov sú čerstvé, zdravé a kvalitou často vyhrávajú nad zahraničnými,“ dodal Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie Coop Jednoty Slovensko.

 

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera