
Spoločnosť Maspex a Nestlé Waters spojili svoje sily a oznámili podpis exkluzívneho partnerstva pre distribúciu značky ľadových čajov NESTEA v Českej a Slovenskej republike. Nové partnerstvo vstupuje do platnosti od 1. januára 2020. Zmena prinesie uvedenie nových príchutí a masívnu marketingovú podporu značky.
Spoločnosť Maspex, ktorá má vo svojom portfóliu úspešné značky ako Relax, Kubík, River či Tiger, sa partnerstvom s NESTEA dostáva do segmentu ľadových čajov, kde doposiaľ chýbala.
„Maspex tak preniká do dôležitého a stabilného segmentu a posilňuje svoje líderské pozície v kategórii nealkoholických nápojov v ČR a SR. Veríme, že tak silná a známa značka ako je NESTEA, navyše s bohatou tradíciou, pomôže našej spoločnosti rásť a upevní našu líderskú pozíciu,“ povedala Wioleta Czaja, generálna riaditeľka Maspex Czech a Maspex Slovakia trade.
So zmenou prichádzajú aj nové príchute a silná marketingová podpora
Na českom i slovenskom trhu budú ľadové čaje NESTEA dostupné v plastových fľašiach v objeme 0,5 l a 1,5 l. Spotrebitelia budú mať na výber z dvoch známych a dvoch nových príchutí: čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu, čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a novinky – zelený ľadový čaj s príchuťou mixu citrusov a zelený ľadový čaj s príchuťou jahody & aloe vera.
Na jar 2020 Maspex navyše plánuje podporiť novú značku masívnou marketingovou kampaňou, ktorá má prebiehať v televízii, v on-line prostredí a na sociálnych sieťach, v mieste predaja, out of home i v PR prostredí.