logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Datart má za sebou úspešný rok, medziročné tržby navýšil o 32 percent

28. januára 2020
Správy 0
1509
Datart má za sebou úspešný rok, medziročné tržby navýšil o 32 percent

Elektro predajca Datart za prvý uzavretý obchodný rok od fúzie so zlínskou spoločnosťou HP Tronic navýšil tržby v Česku a na Slovensku medziročne o 32 percent. V minulom roku navyše rozšíril sieť kamenných predajní a zvýšil kapacitu skladových priestorov. Vedenie spoločnosti HP Tronic hodnotí spojenie spoločností pozitívne.

Náročnosť fúzie spoločností sa v prvej polovici roka 2019 prejavila na predajných výsledkoch. „Nedosahovali sme také čísla, aké by vykazovali obe firmy, keby fungovali oddelene. V tejto chvíli máme za sebou viac než 90 percent procesu integrácie a môžeme povedať, že súčasné výsledky sú dôkazom fungujúceho spojenia,“ tvrdí František Mikoška, obchodno-marketingový riaditeľ skupiny HP Tronic. Datart výrazne posilnil svoju pozíciu na trhu, a to predovšetkým v poslednom kvartáli 2019, v ktorom tržby medziročne zvýšil o 45 percent. „Dostali sme sa nad čísla samostatných firiem pred integráciou,“ dodáva František Mikoška.

Expanzia značky Datart

Spoločnosť HP Tronic v období zahájenia fúzie v auguste 2018 prevádzkovala predajne Euronics, po začlenení Datartu sa rozhodla sústrediť svoje hlavné retailové aktivity do značky Datart. „Podarila sa nám komunikácia značky Datart, posilnili sme jej vnímanie a podiel na trhu, posilnili výkon e-shopu, medziročne sme zvýšili tržby internetového obchodu na dvojnásobok a vytvorili sme hustú sieť predajní s dostupnou vzdialenosťou pre zákazníka,“ tvrdí František Mikoška. Spoločnosť HP Tronic od fúzie rebrandovala viac než sedemdesiat predajní Euronics na Datart a v priebehu minulého roka v Českej republike otvorila šesť nových predajní a ďalších šesť zrekonštruovala. „Zákazníci stále radi využívajú možnosť priameho kontaktu s odborníkom, naše predajne v minulom roku navštívilo takmer 22 miliónov ľudí, v porovnaní s rokom 2018 sa návštevnosť zvýšila o necelých šesť percent,“ uviedla Eva Kočicová, hovorkyňa značky Datart. Predajne zákazníci využívajú taktiež k osobným odberom tovaru, ktoré zakúpia v e-shope. Tovar si na predajniach vyzdvihuje čoraz viac zákazníkov, medziročne sa obľuba osobných odberov zvýšila o šesť percent.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

 

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

22. – 23. 3. 2023, Kongres Samoška, Košice

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera