logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Skupina Kofola začala vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plniť minerálnu vodu...
  • Spoločnosť Packeta ako prvá na Slovensku umožňuje posielať si vzájomne zásielky aj pomocou...
  • Nový obchod Action sa bude nachádzať vo zvolenskom Obchodnom centre Klokan a zamestná približne...
  • Dlhodobé zlacnenie sa v maloobchodnom reťazci Kaufland týka vyše sto položiek. Sú medzi nimi...

Medzinárodný reťazec Action vstupuje na český trh

24. januára 2020
Správy 0
3418
Medzinárodný reťazec Action vstupuje na český trh

Obchodný reťazec diskontných predajní s nepotravinovým tovarom v priebehu apríla tohto roka otvorí v Česku prvé predajne. Nachádzať sa budú v lokalitách na území stredných a východných Čiech. V priebehu nasledujúcich mesiacov tohto roka má Action ambíciu otvoriť ešte ďalšie tri predajne, reťazec navyše v budúcnosti možno zavíta i na Slovensko.

Rovnako ako viac než 1500 pobočiek Action v siedmich európskych krajinách, ponúknu taktiež aj české predajne viac než 6000 produktov za  nízke ceny, a to v štrnástich kategóriách od potrieb pre domácnosť a vybavenia pre ručné práce a DIY, až po šport, multimédiá či hračky. „Českej republike venujeme pozornosť už niekoľko rokov. Veríme, že v súlade s naším prosperujúcim obchodným modelom založenom na udržateľnom raste, s novými distribučnými centrami v Poľsku a plánom zriadiť ďalšie na Slovensku, nadišiel práve teraz ten správny čas pre vstup na český trh,“ uvádza Sander van der Laan, CEO spoločnosti Action a zároveň dodáva: „Česká republika sa stane ôsmou krajinou Európy, kde Action prevádzkuje svoje predajne a tešíme sa, že prvé z nich budeme môcť otvoriť už o niekoľko mesiacov.“

Dve tretiny sortimentu sú neustále obmieňané

Predajný model Action charakterizuje vysoká variabilita a to, že zážitok z nakupovania obohacuje o prvok prekvapenia. Len tretinu ponúkaných produktov tvorí celoročne stály sortiment, ostatné dve tretiny tovaru sú neustále obmieňané. Každý týždeň je do ponuky každej pobočky zaradených 150 nových produktov. Nízke ceny zaisťuje pre svojich zákazníkov kombináciou objednávok vo veľkom, efektivitou obchodovania, procesom a logistikou. Vďaka tomu je tak

viac než 1500 položiek v sortimente predajní dostupných za menej než jedno euro. „Verím, že českí zákazníci si náš koncept založený na dostupných cenách a širokom, vždy rozmanitom sortimente v predajniach, obľúbia,“ hovorí Monique Groeneveld, generálna riaditeľka Action pre rozvoj na nových trhoch, ktorá zodpovedá za tuzemské pôsobenie spoločnosti. „Po otvorení prvých dvoch predajní sa budeme sústrediť na posilňovanie značky Action v Českej republike a na ďalší nábor a školenie našich lokálnych kolegov. Vďaka tomu budeme našu činnosť v krajine môcť stavať na tímovej práci založenej na zdieľaných hodnotách, ktoré sú pre Action typické. Vďaka tomu sa všetci návštevníci našich tuzemských predajní môžu tešiť na vynikajúci zákaznícky servis,“ dodáva Monique Groeneveld.

Action je rýchlo rastúcim medzinárodným predajcom nepotravinového tovaru, ktorý prevádzkuje viac než 1500 obchodov v Holandsku, Belgicku, Francúzsku, Nemecku, Luxembursku, v Rakúsku a Poľsku. Spoločnosť má viac než 50 tisíc zamestnancov. V roku 2018 dosiahla hodnota jej celkových predajov viac ako 4,2 miliardy eur.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

Komerčná prezentácia

Geis

Skladová logistika na mieru pre akýkoľvek tovar

Či už zháňate priestory na skladovanie tovaru, alebo potrebujete riadiť zložitý logistický projekt, môžete sa obrátiť na spoľahlivého poskytovateľa komplexných logistických služieb. U nás v spoločnosti Geis ponúkame služby presne na mieru vášmu podnikaniu. Naše sklady sú strategicky rozmiestnené s priamym napojením na hlavné ťahy a ľahkou dostupnosťou okolitých štátov. Vďaka vlastnému IT riešeniu dokážeme […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Prípravy sú v plnom prúde, odborná komisia zložená Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil niektoré novinky z príprav tejto úplne novej konferencie, ktorá sa uskutoční 20. apríla 2023 v pražskom kongresovom centre WPP Campus. Má novú odbornú radu, základný koncept hlavného programu aj panelovej diskusie a skladbu sprievodného programu. […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku

EASTLOG 2023 zvolil hlavnú tému, pripravuje workshop pre Ukrajinu a má novú programovú riaditeľku Kongres EASTLOG, ktorý sa radí po bok najväčších stredoeurópskych akcií zameraných na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavnú tému pre nadchádzajúci ročník, ktorý sa uskutoční 24. až 26. mája 2023 v O2 universu v Prahe. EASTLOG 2023 sa zameria na […]

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

19. 4. 2023, Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

20. – 23. 4. 2023, Danubius Gastro, Bratislava

Profily

1. day

Martin Polák, riaditeľ, 1. day: Chystáme veľké predajne so zážitkom

15. februára 2023
dm drogerie

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt: Plienky nechceme zdražovať, preto ich dotujeme

27. decembra 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera