Obchodný reťazec diskontných predajní s nepotravinovým tovarom v priebehu apríla tohto roka otvorí v Česku prvé predajne. Nachádzať sa budú v lokalitách na území stredných a východných Čiech. V priebehu nasledujúcich mesiacov tohto roka má Action ambíciu otvoriť ešte ďalšie tri predajne, reťazec navyše v budúcnosti možno zavíta i na Slovensko.
Rovnako ako viac než 1500 pobočiek Action v siedmich európskych krajinách, ponúknu taktiež aj české predajne viac než 6000 produktov za nízke ceny, a to v štrnástich kategóriách od potrieb pre domácnosť a vybavenia pre ručné práce a DIY, až po šport, multimédiá či hračky. „Českej republike venujeme pozornosť už niekoľko rokov. Veríme, že v súlade s naším prosperujúcim obchodným modelom založenom na udržateľnom raste, s novými distribučnými centrami v Poľsku a plánom zriadiť ďalšie na Slovensku, nadišiel práve teraz ten správny čas pre vstup na český trh,“ uvádza Sander van der Laan, CEO spoločnosti Action a zároveň dodáva: „Česká republika sa stane ôsmou krajinou Európy, kde Action prevádzkuje svoje predajne a tešíme sa, že prvé z nich budeme môcť otvoriť už o niekoľko mesiacov.“
Dve tretiny sortimentu sú neustále obmieňané
Predajný model Action charakterizuje vysoká variabilita a to, že zážitok z nakupovania obohacuje o prvok prekvapenia. Len tretinu ponúkaných produktov tvorí celoročne stály sortiment, ostatné dve tretiny tovaru sú neustále obmieňané. Každý týždeň je do ponuky každej pobočky zaradených 150 nových produktov. Nízke ceny zaisťuje pre svojich zákazníkov kombináciou objednávok vo veľkom, efektivitou obchodovania, procesom a logistikou. Vďaka tomu je tak
viac než 1500 položiek v sortimente predajní dostupných za menej než jedno euro. „Verím, že českí zákazníci si náš koncept založený na dostupných cenách a širokom, vždy rozmanitom sortimente v predajniach, obľúbia,“ hovorí Monique Groeneveld, generálna riaditeľka Action pre rozvoj na nových trhoch, ktorá zodpovedá za tuzemské pôsobenie spoločnosti. „Po otvorení prvých dvoch predajní sa budeme sústrediť na posilňovanie značky Action v Českej republike a na ďalší nábor a školenie našich lokálnych kolegov. Vďaka tomu budeme našu činnosť v krajine môcť stavať na tímovej práci založenej na zdieľaných hodnotách, ktoré sú pre Action typické. Vďaka tomu sa všetci návštevníci našich tuzemských predajní môžu tešiť na vynikajúci zákaznícky servis,“ dodáva Monique Groeneveld.
Action je rýchlo rastúcim medzinárodným predajcom nepotravinového tovaru, ktorý prevádzkuje viac než 1500 obchodov v Holandsku, Belgicku, Francúzsku, Nemecku, Luxembursku, v Rakúsku a Poľsku. Spoločnosť má viac než 50 tisíc zamestnancov. V roku 2018 dosiahla hodnota jej celkových predajov viac ako 4,2 miliardy eur.