logo

Tovar&Predaj sleduje aktuálne dianie v retaile. Okrem spravodajského webu zahŕňa tlačený mesačník, elektronický newsletter i stránky na sociálnych sieťach.

  • Správy
    • Moderný trh
    • Tradičný trh
    • E-commerce
    • Čerpacie stanice
    • Nákupné centrá
    • Dodávatelia
    • Spotrebitelia
    • Personálie
    • Zo zahraničia
  • Udalosti
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupca
    • Mladí v retaile
    • Predajne
    • Žena v retaile
  • Multimédiá
    • Fotogalérie
    • Videá
  • Publicistika
    • CatScan
    • Dáta
    • Téma
  • Blog
    • Jakub Berčík
    • Katarína Droppová
  • TAPjobs
    • Voľné pozície
    • Naša ponuka
  • Časopis
    • Aktuálne vydanie
    • O časopise
    • Výskum medzi čitateľmi
    • Distribúcia
    • Predplatné
    • Inzercia
    • Publikačný kalendár
  • TapNews
    • Newsletter
    • Registrácia k odberu newsletteru TaPnews
  • Špeciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Ako sa spojiť
    • Odkazy
  • Packeta zahájila spoluprácu s obchodnými reťazcami Tesco a Lidl. V prvej fáze spolupráce...
  • Aj keď si výroba a udržiavanie domáceho kvásku našli svojich priaznivcov už pred mnohými rokmi,...
  • Po pol roku fungovania zálohového systému sa od 1. júla 2022 na Slovensku končí prechodné...
  • Finančná správa zverejnila novú aplikáciu Virtuálna registračná pokladnica 2 (VRP 2) na...

Katarína Droppová: Nedávate si novoročné predsavzatia? Robíte veľkú chybu!

16. januára 2020
Blog 0
2088
Katarína Droppová: Nedávate si novoročné predsavzatia? Robíte veľkú chybu!

Novoročnými predsavzatiami nemám na mysli plány na schudnutie či naučenie sa cudzieho jazyka. Podobné predsavzatia si podľa prieskumu agentúry STEM/MARK dáva viac ako 70 % Slovákov, no takmer 60 % z nich hovorí, že dodržať ich im robí naozajstný problém. Pri akomkoľvek podnikaní sú však predsavzatia žiaduce.

Možno si poviete, že dávať si nejaké predsavzatia je absolútny prežitok, alebo sa len bojíte, že ich nedodržíte. Spomeňte si však na začiatok svojho podnikania – mali ste úžasný nápad, ktorý ste sa rozhodli pretaviť do úspešnej realizácie. Nasledovalo mapovanie trhu a konkurencie, krátkodobé aj dlhodobé plány a ciele, skrátka biznis plán. Po viacerých rokoch však väčšina podnikateľov, najmä malých obchodníkov, nemá na robenie vízií kapacitu alebo ich považuje za zbytočné. Biznis ide ako hodinky, tak načo robiť nejaké plány? A to je chyba. Práve prelom roka je ideálny na obzretie sa späť, zhodnotenie si predošlého roka a stanovenie si plánov na ten nasledujúci. Pretože nezamerať sa na nič alebo naopak na všetko je tým najhorším spôsobom. Už aj len malý krok znamená krok správnym smerom – smerom k zlepšeniu vašich služieb.

Bez inovácií to nepôjde

Všetko okolo nás sa mení tak rýchlo, že ani nestíhame sledovať novinky. No je potrebné si uvedomiť, že žijeme vo svete inovácií. Moderné technológie sú našim pomocníkom . Chatboty za nás komunikujú so zákazníkmi, rôzne aplikácie zasa uľahčujú prácu. Čo by však malo byť inováciou číslo 1 vo vašom podnikaní? Predsa zlepšovanie zákazníckeho zážitku.

Päť novoročných predsavzatí

Osobný kontakt a ľudský prístup ruka v ruke so zážitkom, ktorý zákazníkovi poskytneme pri nakupovaní našich služieb či tovarov, nič nenahradí. Tu je však 5 oblastí, na ktoré je vhodné sa zamerať pri stanovovaní vašich plánov na tento rok, ktoré vám pomôžu v biznise:

  1. Zlepšujte životy

Podnikanie by malo prinášať úžitok nielen majiteľovi podniku, jeho zamestnancom, ale najmä zákazníkom, ktorí sa vďaka tomu budú radi ku vám vracať. Nebojte sa zdokonaľovať vaše produkty a služby tak, aby zlepšili život ľudí. Ak vyrábate maslo, môžete sa zamerať na zlepšenie životného prostredia ľudí, zvierat či výrobných procesov a urobiť niečo pre zdravší život. V každej oblasti je možné niečo nové objaviť, priniesť pre náš život pridanú hodnotu.

  1. Obklopte sa správnymi ľuďmi

Je jedno porekadlo: „Ak chceš ísť rýchlo, choď sám. Ak chceš ísť ďaleko, choď v skupine.“ Pri svojom podnikaní je ideálne obklopiť sa ľuďmi, ktorí sú nastavení na rovnakej vlnovej dĺžke ako vy, ktorí hľadajú riešenia a chcú stáť za zlepšeniami, ktoré chcete priniesť. Keď potrebujete podporu, nie je nič lepšie ako vedomie, že sa máte o koho oprieť. Motivujete sa navzájom a súčasne nesiete za stanovené ciele svoju zodpovednosť. Nebojte sa tiež spájať s ďalšími podnikateľmi a firmami, aby ste svojim zákazníkom priniesli ešte lepšie produkty a služby a úžitok z nich.

  1. Otvorte svoju myseľ

Poobzerajte sa po svojom okolí a nájdite si príklady, ktoré by vás mohli inšpirovať. Je dôležité mať vo svojom tíme ľudí, ktorí majú oči aj myseľ otvorenú a zdieľajú vášeň pre to byť lepšími spolu s vami. Vypočujte si každý nápad, najlepšie idey však prichádzajú od tých, ktorí pracujú v prvej línii a majú s produktmi alebo službami najviac skúseností. Nebojte sa ich zapojiť.

  1. Život je o jednoduchosti

Ak už máte nápad, zbytočne ho neprekombinujte. Pamätajte, to najjednoduchšie je zvyčajne aj najlepšie, pretože je ľahko pochopiteľné pre väčšinu ľudí, teda zákazníkov. A následne sa zamyslite, aký ďalší prínos pre svojich zákazníkov by ste mohli ešte priniesť. Je to príležitosť, ako to urobiť ešte lepšie, ako im trvalo zlepšiť život.

  1. Nezabúdajte na seba

Okrem obchodných cieľov je vhodné mať aj isté osobné ciele a nezabúdať na to, že nielen prácou je človek živý. Ak chcete podávať plnohodnotný výkon je žiaduce mať svoje telo aj myseľ 100 %-tne fit. Dajte seba na prvé miesto, oddychujte, venujte sa svojim koníčkom, rodine, blízkym.

Samozrejme, vždy sa nájde niekto, kto zarába viac, má väčšiu sieť predajní, množstvo trendových vychytávok v obchodoch či vzrušujúcejší životný štýl. Neporovnávajte sa. Čím viac sa sústredíte na pozitíva vo vašom podnikaní, na dosiahnutie vašich individuálnych cieľov, tým ďalej sa posuniete.

A aj keď si nedávate novoročné predsavzatia, zamyslite sa, aké sú vaše krátkodobé aj dlhodobé ciele a naplánujte si kroky, ako ich dosiahnuť. Ideálne je, ak sú vaše ciele merateľné, aby ste vedeli, či vaše plány fungujú. A keď ich dosiahnete, nezabudnite poriadne s tímom svoje úspechy osláviť! Pretože úžasné veci je potrebné vychutnať si a byť za ne vďační.

Súvisiace články:

Žiadne Súvisiace články.

Odporúčame

TAPjobs

TAPjobs

pripravujeme

Archív pracovných pozícií

Komerčná prezentácia

Archív komerčných prezentácií

Aktuálne vydanie časopisu

Čítajte nový Tovar&Predaj!


Zaobstarajte si svoj výtlačok

DVOJTÝŽDENNÝ NEWSLETTER TAPNEWS

 

Registrujte sa na odber newslettera

KALENDÁR AKCIÍ

26. – 29. 7. 2022, Veľtrhy Biofach a Vivaness, Norimberg

8. 9. 2022, Komunitná e-commerce konferencia ShopCamp, Praha

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka, Praha

13. – 14. 10. 2022, Kongres Obalko, Praha

15. – 19. 10. 2022, Veľtrh SIAL Paris, Paríž

Profily

Fajne potraviny

Dávid Jakub, majiteľ Fajne potraviny: Nechceme najnižšiu, ale férovú cenu

8. júna 2022
Wolt Market

Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Market pre Česko a Slovensko: Záujem o online potraviny predbehol naše odhady

11. mája 2022
Vydáva
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Predplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktorka
Tatiana Kapitánová
tel.: +421 911 204 403
e-mail: tatiana.kapitanova@atoz.sk

Web editorka
Izabela Bobulová
tel.: +421 904 589 741
e-mail: izabela.bobulova@atoz.sk

Country manager Slovensko
Tatiana Koššová
tel.: +421 911 750 758
e-mail: tatiana.kossova@atoz.sk
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Zatvoriť

Každý druhý štvrtok nové správy z retaila

Registrujte sa na odber newslettera